וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הפציעה של מיכאל אוחנה הכניסה את בית"ר לטראומה"

28.10.2019 / 7:17

רוני לוי ניסה להסביר את פתיחת העונה הרעה של בית"ר. שלומי אזולאי: "ביאס אותי ששרקו לי בוז בשבוע שעבר אבל אתמול הקהל עודד אותי יותר מתמיד". איינבינדר סובב את הקרסול, האוהדים הזמינו את חוגג למסעדה כ"תיקון" על אירועי קרית שמונה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

1.

לאחר שבשבוע שעבר שעבר חגג אנטואן קונטה את השער הראשון שלו בליגת העל ובקריירה המקצוענית, אמש (ראשון) בבלומפילד חגג עלי מוחמד את השער הראשון שלו בליגת העל (יש לו אחד עם מכבי נתניה בלאומית) ב-0:2 של בית"ר ירושלים על בני יהודה. ואם בכלי התקשורת בחרו להתרכז בעידוד השחקן וקריאה בשמו על ידי הקהל, בחדר ההלבשה הוא זכה להמון אהבה ותמיכה מהשחקנים ששרו לו, עודדו אותו ואמרו: "הוא חיכה לגול הזה. לכולם זה נראה שהוא מסתפק בלבשל ובלנהל את המשחק אבל הוא כל הזמן רוצה להיות חלק מהגולים, וזה מגיע לו, הוא גם שחקן אדיר וגם בן אדם שכולם אוהבים בחדר ההלבשה".

בית"ר צברה ניצחון שלישי ברציפות, כבשה במשחקים אלה 9 שערים ולא ספגה, אך גם בצוות המקצועי לוקחים את הדברים בפרופורציות. רוני לוי אמר בסיום: "גם עכשיו יש לנו עדיין הרבה מה להשתפר, אנחנו קבוצה חדשה ויש לנו עוד דרך לעבור. אני לא מנסה לנתח יותר מדי, אבל בסך הכל עשינו הכנה נהדרת לעונה אבל הפציעה של מיכאל אוחנה עשתה טראומה למועדון, הוא שחקן מרכזי ומוביל וזה עשה נזק שלקח לנו להתארגן אחריו. הוא היה שחקן מרכזי, אחד הטובים בארץ ונאלצנו גם לשנות סגנון בעקבות זאת ושילמנו מחיר".

אם לוקחים בחשבון גם את גביע הטוטו, בית"ר ניצחה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, כבשה 13 שערים ושמרה על רשת נקיה. על המאזן בטדי עדיף שלא נרחיב והשאלה הגדולה היא האם בשבוע הבא נגד הפועל כפר סבא הקבוצה תוכל לשנות את המאזן במגרש הביתי. רוני לוי אמר על היריבה בשבוע הבא: "ראיתי את הפועל כפר סבא נגד מכבי חיפה, התוצאה לא משקפת, היא קבוצה חזקה והתקפית ויהיה לנו קשה מאוד נגדה".

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפך להיות חביב הקהל. עלי מוחמד/קובי אליהו

2.

מי שכבש את שערו השני העונה היה שלומי אזולאי, שלמעשה הבוז שהוא ספג עם החלפתו במשחק נגד נס ציונה ליווה את בית"ר לאורך כל השבוע. אזולאי התייחס לכך בסוף ואמר: "את האמת, לא שמתי לב לזה במשחק שבוע שעבר, רק ביום למחרת ראיתי את הידיעות על כך באינטרנט. לאחר מכן כשקלטתי שזה קרה זה מאוד ביאס אותי, אבל השבוע דיברו איתי אוהדים וגם נתנו לי חיזוקים. כשאני עולה על המגרש אני לא שומע כלום".

על הניצחון השלישי ברציפות אמר אזולאי: "זה שאנחנו לא סופגים זה הכי חשוב, זה נותן כוח וביטחון בהתקפה, אם נמשיך ככה ולא נספוג שערים העתיד יהיה טוב, יש לנו יכולות התקפיות ונבקיע שערים. באופן אישי רוני נותן לי גיבוי מעל ומעבר, גם בתקופות פחות טובות, הוא מאוד מעריך אותי ואני אתן הכל בשבילו על המגרש".

אזולאי סיכם: "אי אפשר לזלזל באף ניצחון בליגה' אבל בני יהודה זאת קבוצה שהגדולות לא מצליחות לנצח וזה יכול לתת לנו דחיפה קדימה. נקווה לחזור ולנצח גם בטדי, זה בעיקר עניין מנטאלי".

עוד בוואלה!

רוני לוי רוצה "למנף את הרצף", עלי מוחמד התרגש מתמיכת הקהל

לכתבה המלאה
ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים מול עמית זנטי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
כוכב ההתקפה של בית"ר. ליוואי גרסיה, מימין/קובי אליהו

3.

הכוח ההתקפי של בית"ר ירושלים העונה מגיע בעיקר מצידו של ליוואי גארסיה. גם אתמול במחצית ראשונה די אנמית, היחיד שהצליח לייצר משהו היה הקשר הטרנידדי. גרסיה אמנם כבש רק שער אחד העונה, אך היה מעורב בעוד ארבעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים ועמודת המספרים שלו מתחילה להתייצב, כמו גם היכולת של דיוגו וארדסקה, שנתן אתמול אולי את המשחק הכי יציב שלו מאז הגיע לבית"ר, וגם השתתף יותר בהנעת הכדור והיציאה קדימה. גם איתמר ניצן זכה למחמאות לאחר שעצר מספר מצבים מסוכנים של בני יהודה ברגעים קריטיים של המשחק.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים עם איתמר ניצן. קובי אליהו
חגג על בני יהודה אבל יחמיץ את מכבי חיפה. גדי קינדה עם איתמר ניצן/קובי אליהו

4.

גדי קינדה, שספג צהוב חמישי אמש ייעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה. דן איינבינדר סובב את הקרסול וייבדק. אופיר קריאף אמור להיות כשיר למשחק נגד הפועל כפר סבא ואילו עידן ורד אמור לחזור לאחר הפגרה בנובמבר. בסיום המשחק ערכו אוהדי הקבוצה מעין "תיקון" לאירוע אחרי המשחק נגד קרית שמונה בו הותקפו מילולית משה חוגג ואשתו והזמינו את הבעלים ומשפחתו למסעדה. אגב, בסיום הארוחה בחר חוגג לשלם את החשבון.

בנוגע לפרדי פלומן, שלא זכה להיכלל באף אחד משלושת החילופים אמש, בבית"ר פשוט מצפים מפלומן להשקיע מעצמו יותר ולהילחם על מקומו בכל אימון ואימון. שחקנים העידו על פלומן: "בואו נגיד שהוא לא יורק דם, כשהוא רוצה הוא יודע לתת חצי כוח ויש הרגשה שהצוות המקצועי כבר נדלק עליו. זה לא ישתנה אם הוא לא יעשה סוויץ' ויחזור לתת את כל כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully