וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע: "למה אנחנו מאבדים את הראש מול מכבי תל אביב?"

29.10.2019 / 7:15

על אף האופטימיות של בכר ("ראינו הרבה דברים טובים במשחק"), בקבוצה היו מאוכזבים מההרחקה של ויטור: "דווקא הוא? קשה לשחק מולם בחיסרון מספרי". טהא התגונן ("אני ומיגל הבאנו הרבה נקודות לבאר שבע"), שהר וספורי מאוכזבים מהדקות שלהם

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

1. איביץ' מאוכזב אחרי הניצחון? בכר מרוצה למרות ההפסד!

אולי כי הוא באמת מאמין בכך ואולי כי הוא כבר מכוון למשחק הליגה מול מכבי נתניה ולא רוצה ששחקניו יהיו שפופים, ברק בכר, בניגוד למאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', שידר בתום ההפסד בבלומפילד סיפוק גדול מהאופן בו שיחקה הפועל באר שבע. "אני יוצא יותר אופטימי אחרי ההפסד הזה מאשר אחרי הניצחונות האחרונים שלנו", הצהיר מאמן הפועל באר שבע. "ראינו הרבה דברים טובים במשחק הזה. זה משחק שיכול היה להסתיים בגלל ההרחקה כאן בבלומפילד גם עם תבוסה ובכל זאת השחקנים שלנו נלחמו עד הרגע האחרון וקיבלו שער רק בשנייה האחרונה. אני שואב אופטימיות אחרי המשחק הזה ויוצא ממנו מעודד לקראת ההמשך".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מצא גם דברים טובים. בכר/ברני ארדוב

2. ושוב באר שבע נותרה בעשרה שחקנים מול מכבי תל אביב

אבל בהפועל באר שבע היו גם קולות אחרים. כאלה שדיברו למשל על בעיית ההרחקות במשחקים מול מכבי תל אביב. "דווקא מיגל ויטור. השחקן הכי מנוסה שלנו השאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. קשה מאוד לשחק מול מכבי תל אביב בחיסרון מספרי וזה קורה לנו הרבה במשחקים מולם. לא ברור למה אנחנו מאבדים את הראש דווקא מול מכבי תל אביב ונשארים בעשרה שחקנים?", אמרו בקבוצה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
דווקא הוא? ויטור/ברני ארדוב

3. טהא התגונן: "אני ומיגל הבאנו הרבה נקודות לבאר שבע".

אחרי ההרחקה של ויטור נותר לואי טהא במרכז ההגנה וגם הוא טעה פעמיים כששני הגולים שספגה באר שבע הגיעו אחד ישירות מראשו והשני בעקבות איבוד כדור לאיתי שכטר. טהא דיבר דווקא אחרי משחק אישי רע שלו. "יש לי ביקורת עצמית גבוהה. אני אשב עם עצמי ואנתח את המשחק. אני ומיגל הבאנו הרבה נקודות להפועל באר שבע".

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אשב עם עצמי ואנתח את המשחק". טהא/ברני ארדוב

4. שהר וספורי מאוכזבים מהדקות שלהם

בן שהר היה החילוף הראשון והוא לא היה מרוצה מכך ורמזי ספורי שעלה מהספסל גם לא היה מרוצה מכך שלא פתח. בבאר שבע היה מי שאמר על כך: "בן שהר פותח קבוע בהרכב ונמצא בכושר טוב העונה. ורמזי פתח בלא מעט משחקים ועוד יפתח בהרבה. הייתה תכנית משחק אחרת שהתאימה יותר לאופי המשחק של נאור סבג ולכן הוא פתח במקום רמזי. יש תחרות בריאה העונה על ההרכב".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש. ברני ארדוב
רוצה לשחק יותר. שהר בפעולה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully