וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מאכזב להפסיד למרות שמכבי תל אביב לא הגיעה למצבים כמעט"

28.10.2019 / 22:33

מאמן הפועל באר שבע שמר על פרופורציות אחרי ה-2:0 בבלומפילד: "מיגל ויטור יודע שהוא טעה, אבל הוא הבלם הטוב בליגה"

הפועל באר שבע נחלה הערב (שני) את הפסד הבכורה שלה העונה, כשספגה 2:0 ממכבי תל אביב בבלומפילד. ממש כמו במפגש הקודם בין הקבוצות גם, כך גם הפעם הורחק מיגל ויטור, אלא שהפעם זה קרה מהר יותר, ובמצב של 0:0 בדקה ה-32. הצהובים השתלטו לגמרי על המשחק, חגגו שער יתרון מראשו של לואי טהא (45+4), חתמו עם שער של איתי שכטר בתוספת הזמן, ואם לא הופעה גדולה של ארנסטס שטקוס בשער האדום, התוצאה ככל הנראה היתה גבוהה יותר. הקבוצה של ברק בכר תקווה להתאושש ביום ראשון, כשתשוב לטרנר ותארח את מכבי נתניה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"השחקנים נתנו הכול". בכר/ברני ארדוב

מאמן באר שבע ברק בכר אמר: "דברים קורים ולצערי הדברים התפתחו לרעתנו, גם האדום וגם השער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ואז השנייה. מאכזב, השחקנים נתנו הכול. לא הגענו להרבה מצבים וגם מכבי לא הגיעה להרבה מצבים. נכון ששטקוס לקח כמה כדורים גדולים, אבל זה היה בעיקר במצבים נייחים. אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק. אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק, לחצנו והגענו למצב מצוין בדקות הראשונות. מכבי לא התחילה טוב בזכות הלחץ שלנו וההכנה שלנו. הם קיבלו מומנטום מהשער העצמי שהיה בדקה קריטית. במחצית השנייה היה משחק די מאוזן. הפסדנו וחבל, אבל אנחנו ממשיכים הלאה".

בכר המשיך ואמר: "יש לנו שחקנים מנוסים וגם מיגל ויטור הוא הבלם הכי טוב בליגה. הוא יודע שהוא טעה וזה חלק מהמשחק. זה קורה, זה חלק מהמשחק. הוא הביא לנו כבר הרבה נקודות. ראיתי קבוצה שלא ויתרה למרות שנשארה בעשרה שחקנים. לחצנו למרות שהיינו בשערה שחקנים. היה משחק קשה מול קבוצה חזקה אצלה בבית. החבר'ה בונים אופי ואת זה ניקח קדימה. כבר רואים באר שבע אחרת לעומת זאת מהעונה שעברה. בשני המשחקים האחרונים שניצחנו לא היינו מספיק טובים. כבר נגד נתניה נצטרך לשחק טוב יותר ולנצח.

לואי טהא המאוכזב הוסיף: "ברור שאני מאוכזב, כולנו מאוכזבים מהתוצאה. זה הכדורגל, צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה. אני גאה בחברים שלי שנתנו 100%. מגיעה מילה טובה לקהל שהגיע ותמך בנו עד הדקה ה-90. מבאס לקבל שערים כך בתוספת הזמן. זה הכדורגל לצערי. אני לא משחזר את השער העצמי הזה, זהו, הולך קדימה וחושב על המשחק הבא. אני לא צריך להתנצל בפני החברים, אני תמיד נותן 100%. לפעמים הולך פחות טוב. יש לנו קבוצה טובה וראו את זה כששיחקנו טוב למרות שנשארנו בעשרה שחקנים. הליגה עדיין בהתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully