וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מועדון, ועכשיו גם שיא ליגה: דניאל טננבאום השאיר את הפועל יהוד מאחור

28.10.2019 / 21:35

שוער מכבי תל אביב הגיע ל-720 דקות ללא ספיגה מאז פתיחת העונה, וניפץ את השיא מ-1981/82. שיא המועדון שלו ארוך אף יותר, לאחר שהחל בסיום העונה שעברה

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא תוכנן לשחק בפתיחת העונה, ופתאום הוא השיאן החדש. דניאל טננבאום/ברני ארדוב

פתיחת העונה המרשימה של דניאל טננבאום והגנת מכבי תל אביב הגיעה הערב (שני) לשיאה, תרתי משמע. בדקה השמינית של משחק הצמרת מול הפועל באר שבע (0:2), שלוש דקות אחרי שהמשקוף הציל אותו, השוער היהודי-ברזילאי שבר את שיא המועדון בו החזיקו יחד חואן פאבלו וברק לוי, כשעבר את רף 730 הדקות מעונת 2014/15. האחרון שהכניע אותו היה ז'ורז' מאנג'ק במדי מכבי חיפה, בדקה ה-87 של המחזור הלפני אחרון בעונה שעברה.

טננבאום לא עצר כאן. השער שלו נשאר נקי גם בדקה ה-58, ובכך הוא ניפץ את שיא הליגה של דקות ללא ספיגה מפתיחת העונה. אריה חביב והפועל יהוד החזיקו בשיא מאז פתיחת עונת 1981/82 עם 687 דקות, אבל מכבי תל אביב כאמור לא ספגה בשבעת המחזורים הראשונים (630 דקות), הוסיפה עוד 58 דקות כעת כדי לעבור את יהוד, שמרה על רשת נקייה עד לשריקת הסיום וכרגע עומדת על שמונה משחקים מלאים וסך הכול 720 דקות העונה.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב עם יונתן כהן, אנריק סבוריט, איתי שכטר. ברני ארדוב
דניאל טננבאום עם החברים בסיום/ברני ארדוב

טננבאום בן ה-24 הצטרף למכבי תל אביב לפני כשלוש שנים. בעונה שעברה רשם חמש הופעות בליגה ושמר על רשת נקייה ב-93 הדקות האחרונות של הפלייאוף, כשהעונה הופיע בכל דקה בעקבות פציעתו המוקדמת של אנדראס יאניוטיס היווני. שחקני סקציה נס ציונה, בני יהודה, הפועל כפר סבא, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל חדרה, מ.ס. אשדוד וכעת גם הפועל באר שבע לא הצליחו לכבוש מולו, כשב-0:4 בטדי הוא גם עצר פנדל של שלומי אזולאי.

השוער מתקרב כעת גם לשיא הליגה הכולל (לא מפתיחת העונה) ששייך לגיורא אנטמן. מאמן השוערים של מכבי חיפה כיום, מחזיק בשיא מאז 1988/89, אז עמד בשער הירוקים ולא ספג במשך 1,003 דקות רצופות. אם נספור גם את סוף העונה הקודמת, טננבאום ניצב כעת על 813 דקות. שני משחקים וקצת, והוא מנפץ עוד שיא.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully