וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא יוצאת מגדרה: "ראינו לאן הגענו עם הנינוחות שהיתה כאן בקיץ"

29.10.2019 / 6:44

הצהובים מרוצים מהעצבים של איביץ' למרות הניצחון: "מאמנים אחרים היו חוגגים, אבל הוא הבין שאסור להרפות". שכטר מכריז: "לא בכל עונה צריך לקחת אליפות עם 4-5 גולים במשחק", גלזר מככב, ובאלופה עוקצים את באר שבע: "השלישייה הקדמית שלנו עבדה הגנתית יותר מהקשרים שלהם"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

1. איביץ' לא חסך ביקורת. שכטר טען שהשחקנים מקבלים זאת בהבנה

למרות דברי הביקורת של ולדאן איביץ' על איכות המשחק של שחקניו בעיקר במחצית השנייה בניצחון אמש (שני) על הפועל באר שבע (0:2), במכבי תל אביב יצאו מבלומפילד מרוצים אחרי שאספו שלוש נקודות באחד ממשחקי העונה והתמקמו בראש הטבלה ללא הפסד אחרי שמונה משחקים ועם מאזן מיוחד של 0:11 בשערים. "אנחנו צריכים להעריך שלמאמן יש את הזווית שלו והוא רואה את הדברים מחוץ למגרש", ניסה איתי שכטר לקבל את דברי המאמן שלא יצא במחול אחרי המשחק. "יש דברים שאנחנו צריכים לשפר כי אם אנחנו ביתרון מספרי אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר מהר. גם אני ראיתי את הדברים מבחוץ לפני שנכנסתי. אנחנו צריכים להגיע ליותר מצבים ביתרון מספרי. המאמן לא עושה את הדברים במכוון. הוא רוצה שנהיה יותר טובים. כשצריך להיות שמח, הוא שמח וכשצריך לתת לנו בראש, הוא נותן לנו בראש. מכבי תל אביב זה מועדון עם תחרות כל כך גדולה וכולם צריכים לתת את הכל בכל רגע".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שכטר: "כשצריך להיות שמח, הוא שמח וכשצריך לתת לנו בראש, הוא נותן לנו בראש". ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

2. במועדון מרוצים מהקשיחות של איביץ'

גם אם בעיני לא מעט אנשים ההתנהגות של איביץ' על הספסל בסוף המשחק כשהוא לא מרוצה היא סוג של הצגה, במכבי תל אביב יש כאלה שמאוד אוהבים זאת. "ראינו לאן הגענו עם הנינוחות שהיתה כאן בקיץ", אמר אמש גורם במועדון. "את אירופה הפסדנו גם כי היתה אווירה יותר מדי נוחה בפגרה. איביץ' הבין שבכדורגל הישראלי צריך כל הזמן להיות עם אצבע על הדופק ולא להרפות. מאמנים רבים היו חוגגים אחרי משחק עונה כזה ומדברים על תכנית המשחק שלהם שהצליחה, אבל הוא כבר חושב על המשחק הבא ועל זה שיהיה לנו יותר קשה מול רעננה שתבוא שוב לסגור משחק ולהקשות עלינו את החיים. הוא יודע היטב שאחרי ניצחון כזה, יבוא מוקש ולכן הוא מכין את הקרקע כבר למשחק הבא. זו התנהגות מאוד נכונה של המאמן וגם אם הוא עושה קצת הצגה, הוא עושה אותה היטב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"החלוצים שלנו חילצו כדורים יותר משחקני באר שבע וזה ההבדל". צ'יקו אופואדו/ברני ארדוב

3. "השלישייה הקדמית שלנו עבדה הגנתית יותר מקשרי באר שבע"

איביץ' לא היה מרוצה מהחלק השני של המשחק ועד ששכטר כבש את השער השני של מכבי תל אביב בתוספת הזמן, הוא היה מאוד עצבני וחשש משוויון של הפועל באר שבע. "היינו יותר טובים באחד עשר נגד אחד עשר", אמר הסרבי בסיום המשחק. כשמכבי תל אביב שיחקה ללא יתרון מספרי בא לידי ביטוי מה שמבקש ממנה המאמן שלה. מה שהוא דורש מהשחקנים. "רצנו מהדקה הראשונה כמו מטורפים", אמר אמש אחד השחקנים. "השלישייה הקדמית שלנו עבדה הגנתית יותר מהקשרים של באר שבע. החלוצים שלנו חילצו כדורים יותר משחקני באר שבע וזה ההבדל".

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אי אפשר היה לעבור אותו. דן גלזר/ברני ארדוב

4. טננבאום? תחנה אחרונה גלזר!

דניאל טננבאום מקבל את הקרדיט כי הוא השוער, אבל למכבי תל אביב לא מצליחים להגיע לשער. שמונה משחקים, אפס ספיגות. אמש מול הטוענת לכתר מבאר שבע היה אמנם למכבי תל אביב מזל שהכדור של בן שהר שפגע באנריק סבוריט פגש רק את הקורה בדקות הראשונות, אבל אחרי זה שום דבר. ז'איר אמאדור ואיתן טיבי מכסים כל מה שלא עובר ברדיוס של חמישה מטר מסביב לדן גלזר. הקשר האחורי של מכבי תל אביב היה אתמול מספר 1 על המגרש. חילץ כדורים, הרוויח תיקולים ושטח. אי אפשר היה לעבור אותו. אליו ואל הבלמים צריך להוסיף כמגנים את אנדרה ז'ראלדש וסבוריט שרושמים התקדמות מאוד גדולה במשחק שלהם למן פתיחת העונה.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב עם מתן חוזז. ברני ארדוב
"יש לי עוד כמה שנים לתת". איתי שכטר/ברני ארדוב

5. שכטר מכוון לסיים את הקריירה במכבי תל אביב

אם יש משהו ממנו היה איביץ' מרוצה זה היה הגול של שכטר. "שכטר זה מנהיג", אמר איביץ' בסיום. "שכטר זה מישהו ששחקנים צעירים צריכים לראות איך הוא מתנהל ולקחת אותו כדוגמא. לא בפעם הראשונה הוא רץ וקופץ למגרש לתת הכל בשביל עשר דקות משחק. הוא עושה את זה כל הזמן. הוא עזר לנו בעונה שעברה והוא יעזור לנו בעונה הזו".

שכטר היה מרוצה לשמוע את הדברים: "כיף לשמוע מלים כאלה. אני עובד מאוד קשה ואני חיובי. כשאתה מגיע למכבי תל אביב אתה צריך להיות מוכן לזה שלא תשחק או שתשחק מעט. אני אומר תמיד שחמישה שחקנים לא יכולים לקחת אליפות, אלא צריך סגל שלם לעונה שלמה. מי שמכיר אותי יודע שאני כל הזמן רוצה לשחק. אני לא נותן לאנרגיות שליליות להשתלט עלי ולקחת אותי למטה. ברור שאני רוצה להיות תמיד חלק מהפאזל הזה, אבל אני תמיד חיובי. אני מאושר גם שהשער הזה הוא היסטורי כי הוא הראשון בבלומפילד החדש מרגליים של שחקני מכבי תל אביב".

"אנחנו פחות איכותיים העונה", הוסיף שכטר. "אבל אנחנו מאוד חזקים. מכבי תל אביב זו קבוצה שקשה מאוד לשחק מולה. לא צריך כל עונה לקחת אליפויות עם כיבוש ארבעה או חמישה שערים בכל משחק". על הפרידה מבן מנספורד אמר שכטר: "יש לבן מניות גדולות בזה שאני במכבי תל אביב ואני לא שוכח לו כיצד הוא היה הראשון שבא וחיבק אותי אחרי הפנדל שעשיתי נגד קלוז'. אנשים נמדדים ברגעים קשים וכשעברתי רגעים קשים, הוא היה שם בשבילי".

על כך שלא תמיד יש כלפיו הערכה הוסיף שכטר: "תמיד יהיו את האנשים שפחות יעריכו אותי. בכל מועדון בו הייתי, זכיתי להערכה מתוך המועדון שלי. אני בן 32 וחצי ויש לי עוד כמה שנים לתת. מקווה שזה יהיה במכבי תל אביב. ימים יגידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully