וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן לשחקני הפועל תל אביב: "הייתי רך מדי עד עכשיו"

27.10.2019 / 13:45

המאמן נראה מתוח באימון שאחרי התבוסה להפועל חיפה ונזף בשחקניו באסיפה: "אתם מקבלים כאן המון ולא מחזירים, מעכשיו חלק מהדברים ישתנו". התקנות החדשות: שחקן שייתפס עם טלפון ביד ייקנס, אין יותר ארוחות, משחקי שש בש וטניס שולחן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

מספר אוהדי הפועל תל אביב הגיעו היום (ראשון) לאימון הבוקר של הקבוצה וגידפו את ניסו אביטן. המאמן עלה לאימון וכהרגלו באימוני השיחרור ישב בצד, אך יחד עם זאת, אביטן נראה מתוח וגם הוא מבין כי ישנה אי שביעות רצון מתפקודו והבעלים רוצים לראות שינוי מיידי.

מסר נוסף שהועבר לאביטן הינו כי הוא לא מספיק קשוח עם השחקנים, וייתכן כי בעקבות זאת ערך המאמן היום אסיפה ואמר לשחקנים: "אתם מקבלים כאן המון ולא מחזירים. יכול להיות שהייתי רך מדי עד עכשיו ואולי גם המועדון ולכן אתם לא מעריכים, אז מעכשיו חלק מהדברים ישתנו".

אביטן המשיך והכריז: "אני באופן אישי לא מתכוון להרים ידיים, מי שחושב אחרת שיגיד לי, אני מאמין שאפשר להוציא את הקבוצה מהמצב הזה ואני אדאג שזה יקרה. מעתה תהיה כאן רק אווירה של כדורגל נטו, אין טלפונים ניידים במתחם ואין עיסוק בדברים אחרים, באים ומתעסקים רק בכדורגל ומקצוענות".

מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן. לירון מולדובן
יצליח להעיר את השחקנים? ניסו אביטן/לירון מולדובן

בין ההוראות שהעביר אביטן: אין ארוחות בוקר או ערב (אלא רק שתיה קרה וחמה), אין יותר טלפונים בתחום המתחם או ברכבים או בחדר המאמן (שחקן שייתפס עם טלפון ביד ייקנס אוטומטית ב-400 שקל), אין יותר משחקי שש בש או טניס שולחן, אין לצאת למגרש למשחקי כדור, ומעתה במשך כל היום יהיו משימות מקצועיות או חברתיות ופעילויות בקבוצות קטנות. כמו כן כל איחור יגרור קנס.

עוד בוואלה!

ראיון העבודה המושלם, רק הפוך: יוסיפוביץ על הקריסה של ניסו אביטן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully