וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "היכולת הייתה מבישה", מעמדו של אביטן התערער

26.10.2019 / 18:11

גורם במועדון העביר ביקורת חריפה: "צריך לעשות חשבון נפש". מאור בוזגלו: "נראינו כמו ילדים שעלו עכשיו לבוגרים". ארבעה אוהדים נעצרו

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מעמדו התערער. אביטן/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב הובסה הערב (שבת) 3:0 על ידי הפועל חיפה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. נס זמיר כבש ראשון בדקה ה-21 לזכות החיפאים, בן והבה הותיר אותם בעשרה שחקנים אחרי עבירה מכוערת בדקה ה-35. למרות זאת עדן בן בסט הכפיל בפנדל (44) ובמחצית השנייה ניר לקס ביצע עבירה ברחבה והורחק וגל אראל בעט את הפנדל פנימה (79). הפועל תל אביב נותרה עם שבע נקודות בלבד, הפועל חיפה עם 12.

בהפועל תל אביב התביישו בהופעה של הקבוצה וגורם בכיר במועדון אמר לאחר המשחק: "היכולת הייתה מבישה, לא מתאימה בכלל להפועל תל אביב. צריך לעשות חשבון נפש, ככה הקבוצה לא תוכל להתרומם". כמו כן, מעמדו של המאמן ניסו אביטן התערער בעקבות ההפסד.

לפי הודעת הפועל חיפה, ארבעה אוהדים של הפועל תל אביב נעצרו לפני המשחק, במהלכו ואחריו. שלושה מהם השליכו כוסות ומצת ואוהד רביעי נעצר עוד לפני המשחק כיוון שהשופט לירן ליאני טען שאיים עליו.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב עם סטפן ספירובסקי. אדריאן הרבשטיין
דמארי וספירובסקי המאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "כולנו ציפינו שהניצחון בשבוע שעבר יכוון אותנו קדימה. התפתח כאן משחק מוזר. הוא התחיל שקול ואז ספגנו שער, ניסינו לחזור למשחק. אז היו החלטות עם ה-VAR ונקלענו ל-2:0. שלחתי את כל הכלים שלי קדימה, הגענו למצבים אבל לא היינו מספיק חדים כדי לכבוש. לחצנו ושלטנו, אבל לא היינו מספיק איכותיים מול השער. אנחנו כמה שניות אחרי המשחק, אין ספק שלהפסיד בצורה כזו לאור הציפיות זה לא נעים. יש שבוע עבודה, נעבוד קשה ונחפש את השחקנים הנכונים והנוסחה הנכונה איך לקחת את הקבוצה קדימה.

"מבחינתי, עם כל הכאב והאכזבה ואני מבין את האכזבה של האוהדים, אני מאמין ביכולת שלי להוביל את הקבוצה ומאמין שבקרוב נמצא את הנוסחה. התוצאות לא טובות ואני לא בורח מזה. הניצחון בשבוע שעבר גרם לחיוכים, אבל בינתיים התוצאות לא טובות. זה לא הזמן לסיכומים, אנחנו רק בשליש הראשון של הליגה. אני לא מבודד את הקבוצה לשחקנים בודדים, כולנו יודעים מה אנחנו עושים לא טוב. אני לא מפנה אצבע מאשימה לשחקן זה או אחר. זה לא רציני לדבר על פלייאוף עליון, אנחנו צריכים לחזור לבסיס שלנו ולמחויבות. הרבה שחקנים ביצעו היום טעויות".

קשר האדומים מאור בוזגלו אמר: "אנחנו צריכים ליצור המשכיות, להתרכז בעצמנו, ואנחנו לא עושים את זה, ורואים את זה. כל מה שאגיד עכשיו זה תירוצים. כולנו באותה סירה. אנחנו נראים רע. גם בשבוע שעבר שניצחנו חזרתי הביתה לא מרוצה כי לא הגיע לנו. אנחנו לא עושים את הדברים נכון וחייבים להשתפר. הסיטואציה לא פשוטה. הרבה שחקנים חסרי ביטחון. יש פחד, יש לחץ, וצריכים להרים את עצמנו, להיות ביחד, ולהיות חזקים.

"אני מתנצל בפני האוהדים שהיו צריכים לראות את זה, נראינו כמו ילדים שעלו עכשיו לבוגרים שמשחקים לראשונה, וזה לא מתאים, אסור לספוג כאלה שערים קלים ולהיות רעים כדי לקחת נקודות בשיניים".

על האחריות של השחקנים בהשוואה לאביטן: "האחריות של השחקנים היא בדיוק כמו של המאמן. היכולות שציפו וקיוו לא באות לידי ביטוי על הדשא. אנחנו צריכים להתחיל מהיסודות, כי יש אימון מחר וצריך להרים את עצמנו, וזה מה שאני יודע, לעבוד קשה, מעולם לא ויתרתי, גם בפציעות הכי קשות".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה הביסה 0:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully