וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 לרומא על מילאן, ניצחון דרמטי ללאציו, אטאלנטה התעללה באודינזה

דז'קו וזאניולו כבשו לג'אלורוסי, אימובילה (89) סידר ללאציו 1:2 על פיורנטינה. המדורגת שלישית השוותה את ניצחון השיא שלה עם 1:7. רק 1:1 לנאפולי מול ספאל

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של יובנטוס בליגת האלופות

אחרי תוצאות התיקו של יובנטוס ואינטר, הייתה זו אטאלנטה המלהיבה (28 שערי זכות) שהתקרבה אליהן היום (ראשון) עם 1:7 אדיר על אודינזה. נאפולי הרביעית סיימה רק ב-1:1 מול ספאל, כשרומא עלתה למקום החמישי עם 1:2 על מילאן ולאציו שישית אחרי ניצחון דרמטי באותה תוצאה על פיורנטינה בחוץ.

לואיס מוריאל שחקן אטאלנטה. GettyImages
60 שנה לא הייתה פתיחה כזו לשחקן באטאלנטה. לואיס מוריאל/GettyImages

אטאלנטה - אודינזה 1:7

אחרי החמישייה שספגה ממנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, הקבוצה מברגמו חזרה לליגה וחגגה עם תוצאה גבוהה אפילו יותר, בדרך למשחק שביעי רצוף ללא הפסד והקטנת הפער מיובנטוס המוליכה לשלוש נקודות בלבד. אודינזה, שספגה רק שישה שערים עד היום, לא מצאה תשובה להתקפה הטובה בסרייה A וחטפה ממנה שביעייה.

סטפנו אוקאקה אמנם העניק יתרון מפתיע בדקה ה-12 עם שער החוץ הראשון של אודינזה העונה לאחר שחטף כדור לבלם סימון קיאר, אלא שיוסיפ איליציץ' איזן במתפרצת בדקה ה-21 ואז אופוקו הורחק בצהוב שני כשגרם לפנדל אותו לואיס מוריאל ניצל למהפך (35). איליצ'יץ' השלים צמד (43) ומוריאל המשיך למלא בהצלחה את מקומו של דובאן ספאטה הפצוע כשחגג שלושער (אחרי הכנה של פאפו גומס בדקה ה-48 ופנדל נוסף בדקה ה-78). מריו פשאליץ' הצטרף גם הוא לחגיגה בתווך הודות לבישול נוסף של הקפטן גומס (52) ואת הדובדבן על הקצפת הניח המחליף אמד טראורה בן ה-17, עם שער ראשון בקריירה בדקה ה-83, שש דקות אחרי שנכנס להופעת בכורה.

חמישה משמונת השלושערים האחרונים בסרייה A היו של שחקני אטאלנטה, כאשר מוריאל הוא הראשון במועדון שמגיע לפחות לשמונה שערים בתשעת המחזורים הראשונים מאז קרל אגה האנסן בעונת 1949/50. אטאלנטה גם השוותה את ניצחון השיא שלה, בשחזור ה-1:7 על טרייסטינה מ-1952.

עוד בוואלה!

אינטר פספסה הזדמנות לעלות לפסגה עם 2:2 מול פארמה

לכתבה המלאה
יוסיפ איליצ'יץ' מרים את אלחנדרו גומס שחקני אטאלנטה. GettyImages
כך יעשה לשף. יוסיפ איליצ'יץ' מרים את הקפטן פאפו גומס/GettyImages

ספאל - נאפולי 1:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחה לנצח בליגה (0:0 בטורינו) אחרי משחק החוץ הקודם בליגת האלופות זה קרה לה גם הפעם, אחרי שחזרה עם 2:3 חשוב מזלצבורג. ארקדיוש מיליק קיבל מקום בהרכב של קרלו אנצ'לוטי אחרי הצמד במחזור הקודם, וכבר בדקה התשיעית ירה בשמאל אל הרשת והציב את נאפולי בעמדת יתרון, אבל יסמין קורטיץ' השווה מתוך הרחבה בחלוף שבע דקות ומנע מהאורחת להתקרב ליובנטוס ואינטר שאיבדו גם הן נקודות בשבת. פביאן רואיס המחליף נעצר בקורה ואטריט ברישה מנע ממיליק להכריע בדקה ה-80. ספאל עם שבע נקודות, כולן בבית, ועדיין מתחת לקו האדום.

יסמין קורטיץ' שחקן ספאל חוגג שער. רויטרס
מנע מנאפולי ניצחון. יסמין קורטיץ'/רויטרס

רומא - מילאן 1:2

הג'אלורוסי התאוששו מהפנדל ההזוי שנשרק לחובתם בתוספת הזמן מול בורוסיה מנשנגלדבאך בליגה האירופית, והתגברו גם על מכת הפציעות הבלתי נגמרת כדי לעשות את מה שלא הצליחו בפעמיים הקודמות ולנצח את מילאן באולימפיקו. סטפנו פיולי השאיר את קשישטוף פיונטק שוב על הספסל וראה את אדין דז'קו נוגח פנימה עם המסכה שלו בדקה ה-38. היתרון של רומא החזיק מעמד עד לדקה ה-55, אז תאו הרננדז שסיפר השבוע שהוא חולם על זכייה בליגת האלופות עם מילאן, כבש ברגל ימין אחרי קיפאון בהגנת המארחת ובישול של דוידה קלאבריה בדקה ה-55. אלא שבזמן שמילאן עוד חגגה, ההגנה שלה כשלה בהרחקה בדקה ה-58 וניקולו זאניולו הכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה מ-16 מטרים. הקאן צ'לחנוילו החמיץ, פאו לופס שמר על התוצאה ורומא התקדמה למקום החמישי, בעוד מילאן עם הפסד חמישי ורק במקום ה-12.

אדין דז'קו שחקן רומא. GettyImages
המסיכה לא הפריעה לו. אדין דז'קו חוגג/GettyImages

פיורנטינה - לאציו 2:1

ביום חמישי הפסידה לאציו בצורה דרמטית 2:1 לסלטיק בליגה האירופית, והפעם ניצחה באופן דומה ובאותה תוצאה. צ'ירו אימובילה פתח הפעם בהרכב ובדקה ה-22 הכניס כדור עומק חכם לחואקין קוראה, שעבר את השוער וכבש. אלא שרק שש דקות לאחר מכן, גם צמד שחקני ההתקפה של פיורנטינה שיתף פעולה ויצר שער, כשפרנק ריברי פרץ משמאל והכין לפדריקו קייזה שירה פנימה בנגיעה. מרטין קאסרס נפצע במחצית הראשונה אצל המארחת, ולאציו שהייתה מסוכנת יותר גם ידעה להכריע. המחליף ג'ורדן לוקאקו הרים מצד שמאל ומי אם לא מלך השערים אימובילה נגח פנימה בדקה ה-89 וחגג את התשיעי שלו העונה בליגה. פיורנטינה יצאה קדימה כדי להשוות ונותרה חשופה למתפרצת בה לוקה ראניירי הציל גול עם היד והורחק, אבל ברטלומיי דרגובסקי עצר את הפנדל של פליפה קאיסדו בדקה ה-97. המארחת נעצרה אחרי שישה משחקים ללא הפסד, לאציו קפצה למקום השישי.

חואקין קוראה שחקן לאציו עובר את ברטלומיי דרונגובסקי שוער פיורנטינה. GettyImages
עבר את השוער וכבש. חואקין קוראה/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - סמפדוריה 1:2
לבולוניה: רודריגו פלאסיו (48), מתיאה באני (78). לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (64)

טורינו - קליארי 1:1
לטורינו: סימונה זאזה (69). לקליארי: נהיטן נאנדס (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully