וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר פספסה הזדמנות לעלות לפסגה עם 2:2 מול פארמה

רונאלדו קיבל מנוחה ובלעדיו יובנטוס נעצרה עם 1:1 בלצ'ה. אינטר לא ניצלה את זה ומעדה גם היא למרות שערים של קנדרבה ולוקאקו, קראמו וז'רביניו כבשו לאורחת

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו במסיבת עיתונאים

המחזור התשיעי בסרייה A עמד היום (שבת) בסימן המעידה של שתי המוליכות. האלופה יובנטוס, ללא כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה, מעדה במפתיע עם 1:1 בחוץ מול העולה החדשה לצ'ה. הנראזורי היו יכולים לכבוש את הפסגה בעקבות המעידה הזו, אבל סיימו ב-2:2 ביתי מול פארמה. טיאגו מוטה ערך בכורה כמאמן גנואה והוביל אותה ל-1:3 מול ברשיה, ססואולו ניצחה 0:1 בוורונה בשישי.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
הרצף של יובנטוס נעצר. פאולו דיבאלה/רויטרס

לצ'ה - יובנטוס 1:1

איבוד נקודות מפתיע של האלופה, שנתנה לכריסטיאנו רונאלדו לנוח ולאינטר הזדמנות לעקוף אותה בחזרה. רצף שבעת הניצחונות של יובנטוס נראה בדרך להמשכיות כאשר פאולו דיבאלה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-50 והמשיך את התקופה הטובה שלו, אבל נגיעת יד של מתייס דה ליכט סידרה פנדל גם ללצ'ה בדקה ה-56, ומרקו מנקוזו השווה. שער של גונסאלו היגואין נפסל בעזרת ה-VAR במחצית הראשונה ולעולה החדשה יש נקודה ביתית ראשונה ממקור לא צפוי.

שחקני לצ'ה חוגגים. רויטרס
נקודה ביתית ראשונה ומפתיעה. שחקני לצ'ה/רויטרס

אינטר - פארמה 2:2

אחרי הניצחון הקריטי על דורטמונד באלופות ואחרי שראתה את יובנטוס מאבדת שתי נקודות קריטיות, אינטר הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון יעלה אותה לצמרת, אבל מעדה מול יריבה שהיא היתה חייבת לנצח בבית ואולי עוד תצטער על אובדן שתי הנקודות האלו. בניגוד ליובנטוס שנתנה לרונאלדו לנוח, קונטה פתח בהרכב החזק שלו ואנטוניו קנדרבה העלה אותו ליתרון בדקה ה-23. אלא שכעבור שלוש דקות בלבד יאן קראמו השווה מול קבוצת האם שלו ולא חגג. בדקה ה-30 ז'רביניו השלים מהפך מדהים מבישול של אותו קראמו. בדקה ה-51 קנדרבה מצא את לוקאקו שהשתלט יפה ותוך כדי סיבוב כבש את השוויון. אינטר הפעילה מכבש כדי להשלים מהפך, אבל לא הצליחה לנצח ונותרה שנייה במרחק של נקודה מיובנטוס המוליכה.

רומלו לוקאקו אינטר. AP
הוא עושה את שלו. רומלו לוקאקו/AP

גנואה - ברשיה 1:3

המארחת הצליחה לחזור מפיגור לניצחון בבכורה של טיאגו מוטה כששלושת המחליפים כובשים ומסדרים לה שלוש נקודות שהעלו אותה מעל הקו האדום. סנדרו טונאלי העלה את ברשיה ליתרון בדקה ה-34, אבל קווין אגודלו (66), כריסטיאן קואמה (75) וגוראן פאנדב (79) כבשו והפכו את התוצאה.

טיאגו מוטה מאמן גנואה. GettyImages
בכורה מוצלחת לטיאגו מוטה בגנואה/GettyImages

משחקים נוספים

ורונה - ססואולו 1:0
לססואולו: פיליפ ג'וריצ'יץ' (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully