וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: איביץ' עשוי לשחק עם שלושה בלמים, בלקמן יאבד את מקומו?

27.10.2019 / 18:21

המאמן עשוי להתחיל עם פיבן כבלם נוסף, יאניוטיס ישוב לסגל וימתין על הספסל. סבג צפוי לפתוח אצל האורחת. איביץ': "באר שבע איכותית יותר העונה" (ב', 20:15, ספורט 5)

מחזור 8הסתיים28/10/2019
מכבי תל אביב
  • טהא (45, גול עצמי)
  • שכטר (90)
0
    הפועל באר שבע
    צילום מסך

    בווידאו: חביב אוחיון מודה לגיא חיימוב על סרטון המחווה

    מכבי תל אביב

    ולאדן איביץ' עשוי לעלות מחר (שני, 20:15, ספורט 5) מול הפועל באר שבע במערך דומה לזה איתו פתח במשחק הבית של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה. הסרבי עשוי לוותר על ניק בלקמן המאכזב בהתקפה ולעבות את מרכז ההגנה עם שחר פיבן שפתח כבלם שלישי מול מכבי חיפה. אלירן עטר ואבי ריקן ימשיכו להיעדר מהסגל כמו גם דור פרץ, שרן ייני ומאור קנדיל. אנדראס יאניוטיס יחזור לסגל, אבל ימתין על הספסל כמחליפו של דניאל טננבאום. אורוש ניקוליץ' ואיילון אלמוג נאבקים על מקום על הספסל, ובהרכב קיימת עדיין התלבטות קטנה בין רוסלן ברסקי לאייל גולסה.

    איביץ' אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק אחד, ההכנות שלנו הן בדיוק אותו דבר. אנחנו פוגשים קבוצה דומיננטית בכדורגל הישראלי בחמש השנים האחרונות. אנחנו יודעים למה לצפות, אבל מבחינתי הכי חשוב איך אנחנו נשחק. אני יודע מי יפתח, אבל לא אגיד כי זה דבר שאנחנו רוצים להשאיר אצלנו עד לרגע האחרון. הם עשו שינויים בקבוצה, יש להם הרכב צעיר יותר ואיכותי יותר לדעתי. אנחנו צריכים להיות ממוקדים וליישם את מה שעבדנו עליו השבוע".

    רוסלן ברסקי אמר: "אנחנו רק במחזור השמיני, אי אפשר להגיד שקבוצה חוששת מקבוצה אחרת. אנחנו יודעים למה אנחנו צריכים להתכונן. אנחנו רוצים להמשיך בקצב הזה של משחק ההגנה, זה מאוד חשוב עבור קבוצה שרוצה לרוץ בצמרת. לגבי ההתקפה, אני בטוח שנעשה את העבודה וגם הגולים בבלומפילד יגיעו. אני מאמין שמחר נעשה את זה. אנחנו לא באים לספק הצהרת כוונות, רק לעשות את העבודה שלנו על המגרש ולצאת עם שלוש נקודות".

    ולאדן איביץ' עם רוסלן ברסקי מסיבת עיתונאים של מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
    ולאדן איביץ' עם רוסלן ברסקי במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

    הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע קיימה את האימון המסכם שלה למשחק לפני הצהריים ובערב נסעו השחקנים למרכז, לארוחת ערב בביתה של הבעלים אלונה ברקת. בהמשך יעשו השחקנים את הלילה בבית מלון באזור תל אביב. ברק בכר צפוי לערוך רק שינוי אחד בהרכב כאשר נאור סבג יפתח במקום רמזי ספורי, במטרה לייצר מרכז שדה אגרסיבי וטקטי. בכר לא צפוי לשנות את המערך ויישאר עם מיגל ויטור ולואי טהא במרכז ההגנה. בבאר שבע בונים על היכולת ההתקפית הטובה של נייג'ל האסלביינק ובן שהר, כאשר ז'וזואה הפורטוגלי ייתן להם סיוע. מרואן קבהא נפצע שלשום (שישי) בברכו באימון והוא לא יהיה כשיר למשחק.

    במסיבת העיתונאים אמר בכר: "זה שמכבי תל אביב לא ספגה מראה שמדובר בקבוצה חזקה. כבשנו לא מעט שערים העונה ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את זה. התבוסה למכבי תל אביב בעונה שעברה? שכחתי את זה כבר מזמן. עונה חדשה, קבוצה אחרת, זה כבר לא מעניין. יש משפט שאומר שאליפות לוקחים דרך הקבוצות הקטנות. נכון, מדובר במשחק צמרת, מעניין ותוסס אבל בסופו של דבר זה עוד משחק על שלוש נקודות".

    נאור סבג שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
    צפוי לחזור להרכב של ברק בכר. נאור סבג/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * 112 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 26:54 בניצחונות ועוד 32 משחקים לא הוכרעו.

    * מכבי תל אביב בלתי מנוצחת עד כה וגם בלתי מוכנעת, אבל בבלומפילד כבשה עד כה רק שער אחד.

    * הפועל באר שבע גם היא ללא הפסד וסופרת ארבעה ניצחונות רצופים. חמישה ברצף היו לה לאחרונה במרץ-אפריל 2018.

    * אחרי ששבר את השיא של חואן פאבלו מפתיחת עונת 2013/14, דניאל טננבאום צריך להחזיק 58 דקות כדי לשבור את שיא הליגה של הפועל יהוד מ-1981/82 ולעבור את רף 687 הדקות ללא ספיגה מפתיחת העונה.

    * כדי לנפץ את שיא המועדון שעומד על 730 דקות, טננבאום צריך להחזיק שמונה דקות בלבד, שכן הוא לא ספג מאז ה-1:1 מול מכבי חיפה. ז'ורז' מאנג'ק היה האחרון שהכניע אותו, בדקה ה-87 של המחזור הלפני אחרון בעונה שעברה.

    * באר שבע לא כבשה מול מכבי תל אביב כבר 330 דקות במפגשים ביניהן, מאז השער של ג'ון אוגו בתחילת העונה שעברה (1:1 בטרנר).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 27566

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully