וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' עשוי להיות בסגל מול הפועל באר שבע

24.10.2019 / 8:10

הקשר ערך אימון מלא ועשוי לעמוד לרשותו של איביץ' בקרב הצמרת. גולסה וברסקי מתמודדים על המשבצת של דור פרץ, עטר וריקן הפצועים ייעדרו

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

קשר מכבי תל אביב אורוש ניקוליץ' ערך אתמול (רביעי) אימון מלא בשורות הקבוצה ונראה כי כמו שאמר המאמן ולאדן איביץ' היעדרותו של הקשר הסרבי מהמשחק מול אשדוד ביום שני הייתה רק לשם בדיקה ומנוחה וכי השחקן יוכל לחזור למסלול כמתוכנן והוא אולי אף יהיה בסגל למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני.

איביץ' מתלבט בנוגע לאייל גולסה שנכנס למספר דקות מועט מול אשדוד, אבל הציג יכולת טובה. המאמן הסרבי יצטרך לבחור בין רוסלן ברסקי לבין גולסה בקישור האחורי לצד דן גלזר. בכל הקשור לאלירן עטר ולאבי ריקן, השניים ייעדרו מהמשחק ועדיין לא ברור מתי ישובו להתאמן. במכבי תל אביב צפויים להחליט עד סוף השבוע האם דור פרץ יעבור ניתוח או שיעבור תהליך של שיקום ממושך על מנת להתגבר על הפציעה.

בכל מקרה, למכבי תל אביב אופציה חד צדדית להחזיר לשורותיה בחלון ההעברות של חודש ינואר את עדן קארצב מקרית שמונה וההחלטה תהיה תלויה בהשתלבותו המחודשת של גולסה אחרי הפציעה שעבר ובתזמון החזרה של פרץ מהפציעה מה שאמור להיות בחודש פברואר. כך או אחרת החלטה בעניין קארצב תהיה רק בהמשך.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יחזור דווקא מול באר שבע? ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully