וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אני לא חושש, שכחתי את התבוסה למכבי תל אביב כבר מזמן"

27.10.2019 / 9:38

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק הגדול מול הצהובים (שני, 20:15, ספורט5): "במשחקים האחרונים אולי עשינו את הדברים פחות טוב, אבל נדאג לשפר את זה כבר ביום שני". קבהא נפצע וייעדר

דני מרון

קשר הפועל באר שבע מרואן קבהא נפצע שלשום (שישי) באימון הקבוצה בברכו והוא לא יהיה כשיר למשחק מחר מול מכבי תל אביב (שני, 20:15, ספורט5). קבהא איבד באחרונה את מקומו בהרכב אבל הוא נלקח בחשבון למשחק מחר מכיוון שברק בכר מתכנן להציב בקישור את השלישייה האגרסיבית שלו. עדן שמיר ודוד קלטינס בטוחים שם ולצידם אמור היה להיות מרואן קבהא, רמזי ספורי או נאור סבג. כעת לאחר הפציעה של קבהא ההתמודדות עוברת להיות בין רמזי ספורי (שפתח בניצחון על עירוני קרית שמונה) לנאור סבג (שפתח לפני כן בהרכב).

"אני לא חושש מכלום ומאוד מאמין בקבוצה שלי, הניצחונות האחרונים נתנו לנו ביטחון", אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק. "יחד עם זאת היו גם משחקים פחות טובים, וצריך לזכור שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה ועוד בחוץ. במשחקים האחרונים אולי עשינו את הדברים פחות טוב, אבל נדאג לשפר את זה כבר ביום שני".

בכר הוסיף: "זה שמכבי תל אביב לא ספגה מראה שמדובר בקבוצה חזקה. כבשנו לא מעט שערים העונה ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את זה. התבוסה למכבי תל אביב בעונה שעברה? שכחתי את זה כבר מזמן. עונה חדשה, קבוצה אחרת, זה כבר לא מעניין. יש משפט שאומר שאליפות לוקחים דרך הקבוצות הקטנות. נכון, מדובר במשחק צמרת, מעניין ותוסס אבל בסופו של דבר זה עוד משחק על שלוש נקודות. חוץ ממרואן קבהא שנטש את האימון, כל השחקנים כשירים".

"בלומפילד הוא אצטדיון שתמיד כיף לשחק בו, יש אווירה טובה", ציין בן ביטון. "כל שחקן שואף להגיע למשחקים כאלו, אבל זה לא העיקר במשחק".

שחקן הפועל באר שבע מרואן קבהא. דני מרון
אמור היה לחזור להרכב. קבהא/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully