וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר מקדישה את ה-0:9 לבעלים המנוח: "ויצ'אי חגג איתנו מלמעלה"

אחרי הניצחון ההיסטורי על סאות'המפטון, השועלים באופוריה, באנגליה תוהים האם ברנדן רוג'רס מתבזבז ב"קבוצה קטנה", המאמן המפסיד קרוב לפיטורים, והפרשנים קוטלים: "הסיינטס עם התצוגה הגרועה אי פעם בפרמיירליג"

עריכת וידאו: מתן חדד

לסטר כבר הצדיקה לא אחת את המוניטין שלה כאחת הקבוצות המרגשות בפרמיירליג, ואמש (שישי) היא שוב הדהימה עם אחד המשחקים הכי צדדיים בתולדות הפרמיירליג. השועלים, הפתעת העונה באנגליה עד כה, הביסו 0:9 (!) את סאות'המפטון בסנט. מארי, השוו את הניצחון הגבוה בתולדות הפרמיירליג, והתמקמו לפחות זמנית במקום השני בליגה עם 20 נקודות, חמש פחות מהמוליכה ליברפול.

בסיום המשחק ההיסטורי אוהדי ושחקני לסטר המשיכו לרגש. את הניצחון הגדול הם הקדישו לבעלים המנוח ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, שמותו הטרגי בתאונת מסוק באוקטובר 2018 עדיין מרחף מעל המועדון. "אני בטוח שויצ'אי ראה את זה מלמעלה וחגג יחד איתנו", אמר ג'יימי ורדי, וגם האוהדים סיפקו שלל מחוות לזכרו של המיליארדר התאילנדי המנוח.

ורדי הודה שגם את המשחק ההיסטורי אמש הצליחה לסטר לסיים בתחושה מעט חמצמצה - בעיקר משום שקיוותה לנצח 0:10 ולשבור את שיא כל הזמנים בפרמיירליג. "ביתרון 0:6 ג'וני אוונס רץ לעברנו ואמר לנו 'אם נמשיך ככה, אנחנו שוברים את השיא. עוד מאמץ קטן וזה שלנו'. לצערי התוכנית לא הושלמה", אמר.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. AP
איזה ערב. שחקני לסטר חוגגים עם הקהל/AP

כך או כך, בסיום המשחק עסקו באנגליה גם במאמן לסטר ברנדן רוג'רס. ב"סקיי" עלה טור פרשנות שעסק בשאלה האם רוג'רס, שאימן את ליברפול וסלטיק בעבר, "לא ראוי לאמן כבר באופן קבוע את אחת הקבוצות הגדולות באנגליה. עם כל הכבוד ללסטר, היא קטנה על מידותיו".

רוג'רס עצמו סיפר בסיום על שיחת המוטיבציה במחצית, שנתנה לשחקנים דלק להמשיך לכבוש עוד ועוד. "אמרתי להם בחדר ההלבשה - אל תהיו רכים עכשיו, אל תשתחררו, תשמרו על המשמעת הטקטית, על משחק הלחץ וההתקפות המהירות, ואולי נעשה פה משהו מיוחד. אני גאה בהם על המשחק הזה". רוג'רס הגדיר את לסטר מודל 2019/20 כ"שחצנית באופן מעורר אמפתיה".

"יש לשחקנים המון ביטחון, הם כנים עם עצמם. עובדה שזה בא לידי ביטוי על המגרש", הוסיף.

עוד בוואלה!

שבת באנגליה: מנצ'סטר סיטי רוצה להגביר את הלחץ על ליברפול

לכתבה המלאה
מאמן סאות'המפטון ראלף הוזנאטל. GettyImages
בדרך החוצה. מאמן סאות'המפטון ראלף הוזנאטל/GettyImages

רוג'רס אף ניסה לנחם את מאמן סאות'המפטון ראלף הוזנאטל, שעל פי דיווחים בממלכה קרוב לסיים את תפקידו בעקבות התצוגה המביכה. "היה לי קשה לראות אותו במצב הזה, כי אני חושב שהוא מאמן מצוין".

מלבד הוזנאטל שצפוי לסיים את תפקידו בקרוב, נשמע שסאות'המפטון צפויה לעשות חריש עמוק גם בסגל. שחקני ההרכב הראשון של הסיינטס ספגו ביקורות קשות אמש, כשהפרשנים גארי נוויל וג'יימי קראגר טוענים ש"זו בושה. זו כנראה התצוגה הכי גרועה אי פעם של קבוצה בפרמיירליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully