וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:9 מדהים ללסטר סיטי על סאות'המפטון

הפתעת העונה הוכיחה פעם נוספת איזו קבוצה מיוחדת היא כשהתעללה לגמרי בקדושים בסנט. מארי, השוותה את הניצחון הגדול בתולדות הפרמיירליג ועלתה זמנית למקום השני. שלושער לאיוסה פרס וג'יימי וארדי

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור העשירי בפרמיירליג יצא הערב (שישי) לדרך עם משחק נדיר, בו הביסה לסטר סיטי 0:9 (!) את סאות'המפטון בסנט. מארי והשוותה את הניצחון הגבוה ביותר בתולדות הפרמיירליג. השועלים - הפתעת העונה עוד לפני הטירוף הערב - עלו באופן זמני למקום השני בטבלה עם 20 נקודות, חמש פחות מליברפול ואחת יותר ממנצ'סטר סיטי. סאות'המפטון, מנגד, רושמת הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים - ואיזה הפסד זה היה.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
טירוף מוחלט/רויטרס

המחצית הראשונה היתה היסטורית, לא פחות, כשהשועלים הפכו לקבוצה השנייה בהיסטוריה שכובשת חמישייה במחצית הראשונה של משחק חוץ בפרמיירליג. בן צ'ילוול פתח בחגיגה (10), ולאחר הרחקתו של ריאן ברטרנד שתי דקות לאחר מכן הקדושים פשוט התפרקו. יורי טילמאנס הלוהט הכפיל (17), איוסה פרס חגג שער בכורה (19) ואז השלים צמד (39) וג'יימי וארדי חתם מחצית ראשונה משוגעת בסיינט מארי, בזמן שרבים מאוהדי המארחת כבר הלכו הביתה.

עוד בוואלה!

פיטר קראוץ': "מנצ'סטר סיטי פייבוריטית לזכייה באלופות, היא עדיפה על ברצלונה"

לכתבה המלאה
שחקן סאות'המפטון אוריול רומאו. רויטרס
איזו השפלה. רומאו/רויטרס

אבל זה לא נגמר. בדקה ה-57 השלים פרס ערב חלומי עם שלושער מבישול מבריק של הארווי בארנס, ודקה לאחר מכן חגג וארדי צמד ונגח פנימה את ה-0:7. גמור? עדיין לא: ג'יימס מדיסון הצטרף לחגיגה בדקה ה-85, ובתוספת הזמן קיבלה האורחת פנדל, אותו ניצל וארדי כדי לציין גם הוא שלושער ולקבוע 0:9 - ניצחון החוץ הגדול בתולדות הפרמיירליג. לא ייאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully