וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים וחצי בלי שער: "טל בן חיים כנראה יחזור לישראל בינואר"

אחרי שקיבל דקות משחק רק בליגה השלישית וכמעט נמחק מהתודעה, בספרטה פראג ממשיכים לקוות שהחלוץ הישראלי ימצא קבוצה אחרת

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

בצ'כיה תוהים לגבי עתידו של טל בן חיים ואתמול נכתב באחד מאתרי הספורט המובילים: "הוא נאבק בכמה פציעות, חזר מהן, אבל לא מקבל יותר הזדמנויות. השנה הוא עבר לשחק בקבוצת המילואים ובינואר כנראה יחזור לישראל".

בן חיים שהפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הצ'כית בקיץ 2017, הפך בגלל תג המחיר (2.9 מיליון יורו ששילמה ספרטה פראג למכבי תל אביב) לאחד הפלופים הגדולים בהיסטוריה שלה. בעונה הראשונה שלו הוא ספג ביקורת חריפה כמעט מדי שבוע, אבל בפתיחת העונה השנייה סבל מפציעה קשה ומאז נשכח מהתודעה כמעט לחלוטין.

בן חיים אמנם רשם כמה הופעות לא רעות במשחקי ידידות עם הקבוצה הראשונה של ספרטה פראג, אבל לא שיחק במדיה במסגרת רשמית. הוא נשלח לחזור לכושר בקבוצת המילואים שמשחקת בליגה השלישית והמשחק האחרון שלו בקבוצה הראשונה של ספרטה פראג היה בעצם המשחק בו הוא נפצע: נגד יאבלונץ ב-29 ביולי 2018.

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
אחד הפלופים הגדולים בתולדות הליגה הצ'כית. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

באמצע ספטמבר מכבי תל אביב בדקה את האפשרות להחזיר את בן חיים, אבל לבסוף זה לא יצא לפועל. לפני כשבוע וחצי ז'ורז' מאנג'ק העלה לאינסטגרם תמונה של החלוץ במתחם פיינטבול, תייג את מכבי חיפה וכתב "בשנה הבאה". בצ'כיה פרשו את זה כטענה של הקמרוני שבן חיים יעבור למדים הירוקים - אולי ביחד איתו.

בקרוב לשנתיים וחצי שלו בספרטה פראג, בן חיים רשם 24 הופעות (לא כולל בקבוצת המילואים), מהן 18 בליגה. הוא בישל שלושה שערים, אבל לא כבש. השער האחרון שלו היה לפני כ-30 חודשים, ב-22 באפריל 2017 כשמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1.

החלוץ בן ה-30 מרוויח משכורת שנעה סביב מיליון יורו בעונה והוא אחד המשתכרים הבכירים בליגה הצ'כית. כדי לחזור לישראל, הוא כנראה יצטרך לוותר על סכום גדול.

עוד בוואלה!

אלון תורג'מן כבש ובישל בתיקו של אוסטריה וינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully