וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן כבש ובישל בתיקו של אוסטריה וינה

החלוץ הצטיין, אבל קבוצתו שמטה יתרון ב-2:2 מול סט. פולטן. הפסד לרפאלוב עם אנטוורפן, הרוש מתקרב לבכורה בספרטה רוטרדם לאחר שהשוער הראשון הורחק. 88 דקות לשון וייסמן ב-1:1 מול ראפיד

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אלון תורג'מן הצטיין היום (ראשון) במשחקה של אוסטריה וינה עם שער ובישול, אבל קבוצתו ספגה שער שוויון לאחר שהוחלף וסיימה ב-2:2 בחוץ מול סט. פולטן במחזור ה-11 בליגה האוסטרית. בדקה החמישית הכין החלוץ הישראלי לכריסטוף מונשיין ובדקה ה-67 החזיר את היתרון מול שער חשוף וחגג את השני שלו העונה. תורג'מן ספג כרטיס צהוב בדקה ה-72 והוחלף בדקה ה-79, כשקבוצתו נכנעה לפנדל בדקה ה-87 והסתפקה בנקודה שהשאירה אותה במקום השביעי.

* שון וייסמן שיחק 88 דקות ב-1:1 של וולפסברגר קבוצתו בחוץ מול ראפיד וינה. התיקו הזה הרחיק את האורחת עד כדי שש נקודות מזלצבורג המוליכה.

* חן עזרא פתח ושיחק 82 דקות ב-0:0 של קבוצתו אומוניה ניקוסיה בחוץ מול אנורתוזיס. שתי הקבוצות צמודות בפסגה עם 11 נקודות.

* ליאור רפאלוב השלים 90 דקות במדי אנטוורפן, שאיבדה יתרון והפסידה 3:1 בחוץ למכלן. שתי הקבוצות החליפו מקומות בטבלה בעקבות התוצאה, כשאנטוורפן במקום החמישי בבלגיה אחרי 10 משחקים ובמרחק תשע נקודות מהמוליכה קלאב ברוז'.

* אריאל הרוש ישב על הספסל של ספרטה רוטרדם, שהפסידה 2:0 בחוץ לכרונינגן במחזור ה-10 בהולנד. השוער הראשון טים קורמנס הורחק בתוספת הזמן, כאשר לספרטה כבר לא היו חילופים, כך שהרוש עשוי לערוך בכורה בשבוע הבא מול אוטרכט.

* אמיר עגייב שיחק 90 דקות ב-0:2 של סומגאיט בחוץ על סבאיל בליגה האזרית.

* בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני, אבל ספג ב-1:0 הביתי מול נאה סלאמיס.

* מיקי סירושטיין חזר לשחק בסופאן בורי אחרי כחודשיים ופתח בהרכב, אבל הוחלף בדקה ה-37. קבוצתו ניצחה 2:3 בחוץ את סאמוט פרקאן סיטי ונותרה נקודה מעל הקו האדום, מחזור אחד לסיום העונה בליגה התאילנדית.

אלון תורג'מן שחקן אוסטריה וינה. GettyImages
עושה חיל באוסטריה. אלון תורג'מן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully