וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד הנחילה להפועל תל אביב הפסד שלישי רצוף, ליאור אליהו בלט

אשדוד גברה 76:83 על האדומים לאחר הצגה של הפורוורד בתוספת תצוגת שלשות של אלייז'ה ג'ונסון. טי ג'יי וויליאמס וספנסר וייס הובילו את באר שבע לקאמבק נהדר בדרך ל-87:88 דרמטי על אילת

ספנסר וייס הפועל באר שבע. קובי אליהו
ניצח לבאר שבע את המשחק. ספנסר וייס/קובי אליהו

מחזור 3 בליגת ווינר סל ננעל הערב כששתי קבוצות השיגו ניצחונות בכורה לעונת 2019/20. הפועל באר שבע פיגרה במשך רוב דקות המשחק מול הפועל אילת, אך ניצלה משחק מדהים של ספנסר וייס עם 5/8 לשלוש ומדד 33 והשלימה מהפך דרמטי בדקות הסיום בדרך לניצחון 87:88. במשחק השני אירחה מכבי אשדוד את הפועל תל אביב הלחוצה לעוד קרב בין קבוצות שחיפשו ניצחון בכורה. המקומיים היו חדים יותר, הובילו לאורך כל המשחק ונעזרו בתצוגות נהדרות של אלייז'ה ג'ונסון שקלע 7 שלשות וליאור אליהו שקלע 22 נקודות, קלט 7 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים בדרך ל-76:83 נהדר לאשדוד. הפועל תל אביב עם שלושה הפסדים מתוך שלושה משחקים בפתיחת העונה.

שחקן הפועל באר שבע, טי ג'יי וויליאמס. קובי אליהו
שמר את באר שבע במשחק במחצית הראשונה. טי ג'י וויליאמס/קובי אליהו

הפועל באר שבע - הפועל אילת 87:88

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה אגרסיבית ומנסות לרוץ בכל הזדמנות. הקבוצה של רמי הדר פתחה את המשחק עם 0:5 מהיר אך האורחת התעשתה ועלתה ל-7:11. שתי הקבוצות מנצלות איבודי כדור אחת של השנייה אך אף אחת לא מצליחה לברוח ליריבתה. טי ג'יי וויליאמס בולט בבאר שבע בעוד ג'ארד טרל מוביל את אילת. הרבע הראשון נותר צמוד ובסיומו 19:20 למקומיים.

הרבע השני המשיך להיות צמוד עם יתרון קל לאורחים שניצחו אותו 20:26 כשטרל ממשיך להיות נהדר עם 16 נקודות ו-3 ריבאונדים במחצית הראשונה בלבד. שתי הקבוצות ירדו להפסקה כשהתוצאה 35:40 לאילת.

האורחים פתחו את המחצית השנייה היכן שהסתיימה הראשונה ועלו ל-38:46 אך טי ג'יי וויליאמס ועדי כהן סבן דאגו לצמצם את ההפרש ל-2, מה שגרם לאריק אלפסי להזעיק פסק זמן. אילת חזרה אחרת והגדילה את ההפרש לדו ספרתי, כשלטרל המצויין הצטרף גם אריק תומפסון והאורחים סיימו את הרבע השלישי ביתרון 58:69.

דשוון באטלר התעורר בבאר שבע בתחילת הרבע האחרון ועזר לקבוצתו להשלים ריצת 0:8 שהורידה את ההפרש ל-5, שנקטעה על ידי שלשה של אבי בן שימול שקבעה 66:74 לאילת. באר שבע לא ויתרה ובעזרת דקות נהדרות של ספנסר וייס הורידה למינוס 2 בלבד, שתי דקות לסיום. אילת כבר ל-81:87, אך ספנסר וייס פשוט היה ענק בדקות האחרונות עם שתי שלשות, קריטיות. המהלך הגדול של וייס הגיע כעשר שניות לסיום במצב של 86:87, כשחטף כדור קריטי וקלע שתי קליעות עונשין שקבעו מהפך ו-87:88 דרמטי להפועל באר שבע. אבי בן שימול ניסה למצוא שחקן פנוי אך לא הצליח להעביר את המסירה והמשחק הסתיים ב-87:88 למקומיים שהשיגו ניצחון בכורה בעונה בליגת ווינר.

קלעו להפועל באר שבע: טי ג'יי וויליאמס 22 נקודות ו-5 אסיסטים, ספנסר וייס (5/8 לשלוש) 21 נקודות ו-9 אסיסטים, סטיב זאק 19 נקודות ו-5 ריבאונדים, דשון באטלר 18 נקודות, בן אייזנהארט 4 נקודות, עד כהן סבן (7 אסיסטים) ועמית זיס (7 ריבאונדים) 2 נקודות כ"א, בן אלטיט ונועם לייש שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: אריק תומפסון 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, גארל טרל 20 נקודות ו-5 ריבאונדים, קיוון דבנפורט 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, יהונתן שולדברנד 12 נקודות, אבי בן שימול (6 איבודים) 8 נקודות ו-12 אסיסטים, רפי מנקו 7 נקודות ו-5 ריבאונדים, לארי גורדון 5 נקודות.

ליאור אליהו שחקן מכבי אשדוד. דני מרון
הצגה וניצחון בכורה במדי אשדוד. ליאור אליהו/דני מרון

מכבי אשדוד - הפועל תל אביב 76:83

המשחק נפתח באיחור של יותר מחמש דקות. ליאור אליהו התכבד בנקודות הראשונות במשחק לאחר מהלך פוסט אפ על תומר גינת. שתי הקבוצות פתחו בצורה אגרסיבית ובפחות מחצי רבע ביצעו יחדיו 5 עבירות. ליאור אליהו קלע 7 נקודות וגם מצא את חבריו לקליעות פנויות, ואשדוד ברחה ל-13:20. אריאל בית הלחמי העלה מהספסל את מייקל בריסקר שחטף וקלע חמש נקודות רצופות ששמרו את האורחים קרוב. 20:24 לאשדוד בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח בסימן הפגזה של אשדוד משלוש. אלייז'ה ג'ונסון האשדודי עמד 3 מ-5 מחוץ לקשת דקה וחצי מפתיחת הרבע ואשדוד חזרה להוביל בשבע הפרש - 22:29, כשרק אחוזי עונשין חלשים 4 מ-10 עד לאותו רגע) מונעים ממנה להוביל בהפרש גבוה יותר. הפועל תל אביב החלה ללכת פנימה באופן שיטתי ובמקביל הידקה את ההגנה, וירדה להפסקה בפיגור מינימלי - 39:41 לאשדוד בירידה הפסקה.

תומר גינת השווה את התוצאה בתחילת הרבע, אך אלייז'ה ג'ונסון בשלשה שישית קבע 43:46 לאשדוד. המארחים נראו נהדר ברבע הזה וברחו שוב ברבע הזה להפרש דו ספרתי - 50:62 כשלוש דקות לסיום הרבע. חואקין שוכמן ותומר גינת דאגו שוב לצמק לחד ספרתי ובסיום הרבע השלישי זה 60:68 למארחים.

ברבע האחרון הפועל תל אביב נגסה ונגסה בפער אך אשדוד שמרה על היתרון. ליאור אליהו היה מצויין במהלך הרבע הזה לקח ריבאונדים, קלע, סחט עבירות ומסר אסיסטים. הפורווד הותיק נתן שני מהלכי קלאץ' חשובים כשקבוצתו עמדה ביתרון 3 נקודות בלבד לאחר שקלע 2 נקודות והתקפה לאחר מכן מסר אסיסט לדיקרסון שהוריד את שתי הקבוצות לפסק זמן ביתרון 74:81 מקומי, שתי דקות לסוף. הפועל תל אביב לא הצליחה להלחיץ את המקומיים שקיבלו את ההחלטות הנכונות ובסיום 76:83 לאשדוד.

קלעו למכבי אשדוד: אלייז'ה ג'ונסון (7/11 לשלוש) 23 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ליאור אליהו 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, נואה דיקרסון 10 נקודות ו-6 ריבאונדים, צוף בן משה 8 נקודות ו-6 ריבאונדים, סטו דגלאס 7 נקודות ו-7 אסיסטים, עודד ברנדווין 6 נקודות, עמית עבו 3 נקודות, תומר לוינסון וכרמל בוכמן 2 נקודות כ"א.

קלעו להפועל תל אביב: דזי רודריגז 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, חואקין שוכמן 13 נקודות, תומר גינת 12 נקודות, מארק ליונס 11 נקודות, דמיטריוס טרדוול (9 ריבאונדים) ואלישי כדיר 8 נקודות כ"א, מייקל בריסקר 5 נקודות, ים מדר ומלקולם גריפין 2 נקודות כ"א, אייזאה אייזנדורף שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully