וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל גברה על הפועל חולון 88:95 לאחר הארכה, ירושלים הביסה את נהריה 55:85

ג'סטין טילמן (25 ו-10) הוביל את המארחים לניצחון מותח על הסגולים. הפועל ירושלים טיילה מול נהריה בארנה. אלכס המילטון (20) שוב הוביל את ראשון לציון שניצחה את מכבי חיפה 54:62

אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ניצחון קשה לכתומים. אלכס המילטון/ברני ארדוב

מחזור מספר 3 בליגת ווינר סל יצא הערב לדרך עם שלושה משחקים. מכבי ראשון לציון התאוששה מפתיחת העונה המגומגמת שלה ולמרות שלא הרשימה, הצליחה לנצח את העולה החדשה מכבי חיפה 54:62. אלכס המילטון שוב הוביל את הכתומים עם 20 נקודות ונעזר בדאבל דאבל של 16 נקודות ו-18 ריבאונדים (!) של ג'ונתן וויליאמס. לאחר שבמחזור הראשון הביסה באופן מרשים את הפועל באר שבע, השיגה הערב גלבוע/גליל ניצחון ביתי שני העונה לאחר שניצחה 88:95 את הפועל חולון במשחק מורט עצבים שהוכרע רק לאחר הארכה. הפועל חולון ספגה הפסד ראשון וכבר לא מושלמת בליגה, בניגוד לגלבוע/גליל שעדיין לא הפסידה. הפועל ירושלים אירחה הערב את עירוני נהריה אותה מאמן דני פרנקו שזכה עם האדומים באליפות ב-2015, והביסה אותה בקלילות 55:85 לאחר שחמישה שחקנים ירושלמים קלעו בספרות כפולות.

ווילי וורקמן וגיל אמיתי שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
תצוגה התקפית לא טובה לירוקים. ווילי וורקמן וגיל אמיתי/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה 54:62

הירוקים פתחו חד יותר את המשחק, הובילו לכל אורך הרבע הראשון וסיימו אותו ביתרון של 13:16. ג'יימס יאנג וסקוט סאגס הובילו את מכבי חיפה במחצית הראשונה עם 11 ו-10 נקודות בהתאמה. ראשון נראתה מעט עייפה וכבדה אך בכל פעם שחיפה רצה למיני בריחה - נצמדו הכתומים ליריבתם ולא נתנה לה לברוח. אלכס המילטון, השחקן החם של ראשון לציון בשני המשחקים האחרונים סיים את המחצית הזו עם 10 נקודות ויחד עם דריל מונרו וג'ונתן וויליאמס שמר את הכתומים קרוב לירוקים, אך הירוקים סיימו את המחצית עם סל בשנייה האחרונה וירדו להפסקה ביתרון, 31:36 למכבי חיפה במחצית. פרדריק בורדיון בהופעת בכורה בכתום התקשה במחצית ה-1 מבחינה התקפית ולא קלע.

המחצית השנייה נפתחה באופן דומה לזו הראשונה וחיפה ברחה ל-31:40. ראשון העלתה הילוך בהתקפה ובהגנה, רצה 2:17 ונטלה לראשונה את ההובלה 42:48 לכתומים. מכבי חיפה הרימה מעט את האינטנסיביות לקראת סיום הרבע וירדה בפיגור מינימלי של נקודה אחת, 48:49 לראשון לקראת הרבע המכריע.

הרבע השלישי נותר צמוד, כשהעולה החדשה לא מוכנה לוותר אבל בהחלט מראה סימני עייפות. מלבד יאנג וסאגס הירוקים לא בדיוק קיבלו תוצרת משחקניהם ולא יכלו על המילטון עם עוד משחק נהדר וג'ונתן וויליאמס המצויין שקבע דאבל דאבל מפלצתי של 16 נקודות ו-18 ריבאונדים, ובסיום 54:62 לראשון לציון.

קלעו לראשון לציון: אלכס המילטון 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'ונתן וויליאמס 16 נקודות ו-18 ריבאונדים, ג'ורדן סווינג 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, נמרוד טישמן 4 נקודות, דריל מונרו 3 נקודות, נועם דוברת ופרדריק בורדיון 2 נקודות כ"א, עוז בלייזר 1 נקודות ו-9 ריבאונדים, כן שותף: אלכס צ'וברביץ'.

קלעו למכבי חיפה: ג'ימס יאנג 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, סקוט סאגס 14 נקודות, רומן סורקין 7 נקודות ו-7 ריבאונדים, גיל אמיתי 6 נקודות, ווילי וורקמן 4 נקודות, גרגורי ורגאס ודניאל קופרברג 2 נקודות כ"א.

עוד בוואלה! ספורט

יורוקאפ: ניצחון בכורה למכבי ראשון לציון - 72:77 מרשים על מונאקו

לכתבה המלאה
עוזר מאמן מכבי תל אביב ליאור ליובין. GettyImages
שני ניצחונות בשני משחקים לגלבוע/גליל. ליאור ליובין/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון 88:95

המשחק נפתח בהתלהות של גלבוע/גליל שעלתה ליתרון 0:4 אך החולונים לא נבהלו והשוו את האינטנסיביות של המארחים ונשארו צמודים, 17:21 לגלבוע בסיום הרבע הראשון. הרבע השלישי נפתח לא טוב התקפית מצד שתי הקבוצות ובמהלך 5 הדקות הראשונות של הרבע נקלעו 2 נקודות בלבד. בסופו של דבר לטאביוס וויליאמס, שקלע את הסל היחיד ברבע עד לאותו רגע - קלע ליי אפ והעלה את חולון ליתרון 21:22. ג'ארמר גלי קלע את הסל הראשון של גלבוע ברבע, אך החולונים שמרו על יתרונם ובמחצית התוצאה היתה 34:35 לחולון.

גלבוע/גליל נטלה את ההובלה בפתיחת המחצית השנייה ונעזרה במשחק נהדר של ג'סטין טילמן, שבלט גם במחזור הראשון. אדגר סוסה גם נכנס לעניינים אצל ליאור ליובין ובסיום הרבע השלישי התוצאה הייתה על 59:62 לגלבוע.

חולון ממש לא התכוונה לוותר אך מלבד שלושה מתוך ארבעת הזרים שלה ואולי קצת יוגב אוחיון לא ממש קיבלה משאר השחקנים את תרומתם הרגילה. בכל זאת, הצליחו הסגולים לגרור את המשחק להארכה לאחר 83:83 בתום ארבעה רבעים - הולכים להארכה.

להארכה עלתה המארחת הרבה יותר חדה, נטלה את ההובלה ולא אפשרה לחולון לחזור. חטיפה גדולה של יפתח זיו בסיום ונקודות שלו מהקו הכריעו את ההתמודדות סופית - 88:95 גדול לגלבוע/גליל בסיום.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'סטין טילמן 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'ארמר גאלי 19, אדגר סוסה (16 נקודות ו-6 אסיסטים), יפתח זיו 14 נקודות, ג'ארוויס ורנאדו 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, נתנאל ארצי וגיל בני 5 נקודות כ"א, עידו פליישר 2 נקודת, כן שותף: עמית גרשון.

קלעו להפועל חולון: מלקאי ריצ'רדסון 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, מרכוס פוסטר 19 נקודות (5 אסיסטים ו-7 איבודים), לטאביוס וויליאמס 17 נקודות ו-17 ריבאונדים, יוגב אוחיון 9 נקודות (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים), טי ג'יי קליין 8 נקודות, עמית שמחון וג'יילן ג'ונסון 7 נקודות כ"א, שלומי הרוש 2 נקודות, כן שותף: דניאל ששון

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
מחצית טובה מאוד לקפטן. בר טימור/דב הליקמן

הפועל ירושלים - עירוני נהריה 55:85

הקבוצה של קטש פתחה טוב את המשחק מבחינה הגנתית וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:20. ירושלים המשיה את המומנטום גם בתחילת הרבע השני וברחה ל-14:26 מהיר, אך נהריה בראשות שחקני הפנים שלה צמצמה עד 26:24. ירושלים ירדה לפסק זמן וחזרה ממנו עם ריצת 0:10 וירדה למחצית ביתרון 24:36 כשהקפטן בר טימור הוא הקלע המוביל עם 10 נקודות במחצית הראשונה.

המחצית השנייה היתה כבר גארבג' טיים אחד ארוך, כשבמהלכה חצתה הפועל ירושלים את קו ה-30 הפרש. סולימאן בריימו (12) הוביל חמישה שחקנים ירושלמים בספרות כפולות. 39:60 לירושלים בסיום הרבע השלישי ו-55:85 בסיום. נהריה שהרשימה במשחקי ההכנה וניצחה את מחזור הפתיחה מוצאת את עצמה במאזן שלילי ותצטרך לאסוף את עצמה לאחר התבוסה היום בארנה.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 12 נקודות, בר טימור, עידן זלמנסון וג'ייקובן בראון (9 אסיסטים) 11 נקודות, נמרוד לוי 10 נקודות ו-13 ריבאונדים, טיישון תומאס 9 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'יימס פלדין (2 מ-11 מהשדה) 7 נקודות, טרנט לוקט 6 נקודות, תמיר בלאט 5 נקודות, דניאל רוזנבאום 3 נקודות.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
עוד משחק פושר שלו לא מנע ניצחון קליל מירושלים. ג'יימס פלדין/דב הליקמן
קהל הפועל ירושלים. דב הליקמן
חזו בהצגה של קבוצתם. אוהדי הפועל ירושלים/דב הליקמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully