וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 3:4 את ססואולו, רק 2:2 למילאן מול לצ'ה

לאוטרו ולוקאקו כבשו צמדים וסידרו לקונטה שלוש נקודות אחרי ההפסד ליובנטוס. הרוסונרי אכזבו בבכורה של פיולי בבית

לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
כבש אחרי דקה. לאוטרו מרטינס/רויטרס

המחזור ה-8 בליגה האיטלקית נמשך גם היום (ראשון), עם כמה משחקים מעניינים למדי. מי שהוציאה את היום לדרך היא אינטר שניצחה 3:4 דרמטי בחוץ את ססואולו. סמפדוריה סיימה ב-0:0 מול רומא בבכורה של קלאודיו ראניירי. לאחר מכן מילאן המאכזבת סיימה ב-2:2 ביתי מול לצ'ה.

רומלו לוקאקו אינטר. רויטרס
צמד וניצחון. לוקאקו חוגג/רויטרס

ססואולו - אינטר 4:3

לאנטוניו קונטה היו שבועיים לעכל את ההפסד ליובנטוס האקסית, שהרסה לו את המאזן המושלם ולקחה לו גם את המקום הראשון. אחרי הניצחון של האלופה אתמול, אינטר ידעה שהיא חייבת לנצח כדי להיצמד אליה ומשחק שהחל בצורה קלה, נגמר בדרמה וכמעט באיבוד שתי נקודות. לאוטרו מרטינס הפציץ את הראשון אחרי דקה ו-5 שניות בלבד מפתיחת המשחק, אבל דומניקו ברארדי השווה בדקה ה-16. בדקה ה-38 רומלו לוקאקו נכנס לפעולה. הבלגי הסתובב על השומר שלו וירה לפינה הרחוקה ובדקה ה-45 הוא השלים צמד בפנדל. בדקה ה-71 אינטר קיבלה עוד פנדל, אותו תרגם לאוטרו מרטינס ל-1:4. טיול קליל? ממש לא. פיליפ דיוריצ'יץ' צימק כעבור שלוש דקות וג'רמי בוגה קבע 4:3 במבצע אישי בדקה ה-82 מול האין הגנה של המארחים. אינטר הצליחה לשמור בעור שיניה על היתרון והשיגה שלוש נקודות שהחזירו אותה לפער של נקודה מיובנטוס.

עוד בוואלה!

נמס בגשם: הקאמבק הפיקנטי של קלאודיו ראניירי

לכתבה המלאה
קלאודיו ראניירי בימיו כמאמן רומא. GettyImages
0:0 בבכורה. ראניירי/GettyImages

סמפדוריה - רומא 0:0

עם קלאודיו ראניירי שוב על הקווים דווקא מול רומא, קיוותה המארחת, שהשיגה עד עתה שלוש נקודות בלבד, להפוך את היוצרות, ביום הולדתו ה-68 של המאמן הוותיק. הג'אלורוסי הגיעו למשחק הזה בהרכב חסר מאוד, אבל נאלצו להכניס את דז'קו ששיחק עם מסיכה רק כי קאליניץ' מחליפו נפצע. הקבוצה מגנואה יזמה קצת יותר במחצית השנייה, אבל גם הרחקה של ג'סטין קלייברט בדקה ה-87 לא עזרה להם לנצל את היתרון המספרי ולהבקיע את שער הניצחון שהיה מחלץ אותם מהמקום האחרון.

קשישטוף פיונטק שחקן מילאן עם הקאן צ'לחנוילו. AP
פיונטק חוגג את השער שלו עם צ'לחנוילו, אבל זה לא הספיק/AP

מילאן - לצ'ה 2:2

אוי מילאן, מילאן, מה יהיה? סטפנו פיולי קיבל משחק בהזמנה כדי לפתוח את הקדנציה על הקווים של הרוסונרי, אבל שער שוויון בדקה ה-92 גזל מהמארחת שתי נקודות שכבר היו מונחות בכיס שלה והותירו את אוהדיה מאוכזבים שוב. הקאן צ'לחנוילו כבש את השער הראשון עם ביצוע נהדר תוך כדי סיבוב מזווית קשה וקבע 0:1 בדקה ה-20 אחרי בישול של לוקאס ביגליה. אבל מילאן, כמו מילאן, לא יכולה בלי קצת בעיות ובדקה ה-62 היא חטפה את השוויון. אנדראה קונטי נגע בכדור באמצעות היד בתוך הרחבה והאורחת קיבלה פנדל. חומה בבקאר בעט ונבלם אצל ג'נלואיג'י דונארומה, אבל הצליח להגיע ראשון לריבאונד ולבעוט פנימה. קשישטוף פיונטק נכנס כמחליף בדקה ה-67 ובדקה ה-81 הוא כבש. צ'לחנוילו מסר לו כדור רוחב יפה בתוך הרחבה והפולני בעט פנימה בנגיעה את ה-1:2. האורחת לא ויתרה והצליחה לאזן בדקה ה-92 עם שער פנטסטי של מרקו קלדרוני משמאל לפינה הרחוקה, 2:2 מפתיע.

חומה בבקאר שחקן לצ'ה עם מרקו קלדרוני. AP
שני הכובשים של לצ'ה חוגגים/AP

משחקים נוספים

קליארי - ספאל 0:2
לקליארי: ראדג'ה נאינגולאן (9), פאולו פראגו (67).

אודינזה - טורינו 0:1
לאודינזה: סטפנו אוקאקה (42)

פארמה - גנואה 1:5
לפארמה: יוראי קוצ'קה (38), אנדראס קורנליוס (42, 45, 50), דז'אן קולוסבסקי (79). לגנואה: אנדראה פינאמונטי (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully