וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר הודיע: בן מנספורד יעזוב את מכבי תל אביב בסוף החודש

17.10.2019 / 12:28

הבעלים בישר על עזיבתו של המנכ"ל שיעבור למשרה דומה בבלקפול, הודיע על חזרתו הזמנית של ג'ק אנגלידיס, לא פסל מחליף ישראלי והודה: "לא מרוצה מהתוצאות שלנו - לא באירופה, ולא בישראל"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

בן מנספורד עוזב את מכבי תל אביב. כך הודיע היום (חמישי) בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר במסיבת עיתונאים מיוחדת. המנכ"ל שמונה לתפקיד ביוני 2017 קיבל אישור מיוחד מגולדהאר לעזוב בעיצומה של העונה, ויתחיל את עבודתו בתפקידו הבא - מנכ"ל בלקפול מהליגה השלישית באנגליה - באופן מיידי.

"אני עוזב מסיבות מקצועיות ואישיות, שילוב של שתיהן", הסביר מנספורד. "החלטתי לחזור לבריטניה, שם אהפוך למנכ"ל בלקפול. הודעתי על כך למיטש גולדהאר לפני כמה שבועות, והוא הסכים שאעזוב לפני תום החוזה שלי. אני עוזב את מכבי תל אביב במצב מצוין. יש לנו מאמן מצוין, יש לנו את הסגל הטוב בישראל. זה הזמן מבחינתי לחזור לבריטניה, למרות שאני עושה זאת בלב כבד. מכבי תל אביב תמיד תהיה בליבי. מיטש דאג להבהיר לי שתמיד אהיה רצוי בעתיד, ואני מקווה לחזור בעתיד כאוהד".

בהודעת הפרידה שלו באתר הרשמי כתב מנספורד: "אני עוזב את מכבי בלב כבד על מנת לחזור לבריטניה. נהניתי מאוד מהשייכות שלי למשפחת מכבי. ברצוני למסור תודה ענקית לאוהדים הטובים ביותר בישראל שגרמו לאשתי ולי להרגיש כל כך רצויים כבר מהיום הראשון. הותרתם אותי נפעם בכל פעם מחדש. לכל צוות העובדים, לשחקנים ושאר בעלי העניין, תודה רבה על המסירות וההתמדה שלכם. תודה מיוחדת לשרון, תומר, יעל, ולאדן, ברק ומורן על התמיכה הבלתי פוסקת. התודה הגדולה ביותר חייבת ללכת לג'ק אנגלידיס ומיטש גולדהאר שהעניקו לי הזדמנות של פעם בחיים ואחת שאני אסיר תודה עבורה. המסר של מיטש, של לא לעשות קיצורי דרך, לשים לב לכל פרט ופרט ותמיד לתת את הכל על מנת לחתור למצוינות הוטמעה בי וגרמה לי להבין מה זה להיות מכבי. אני מאוד גאה בזכייה שלנו באליפות בעונה שעברה ובסטייל בו היא הושגה תוך ניפוץ וקביעת שיאים חדשים. הצבע הצהוב והמספר 23 יהיו חקוקים בזיכרוני ובליבי לנצח. אני מאחל למועדון ולסגל המדהים הזה את מלוא ההצלחה בעתיד".

בלקפול כבר הודיעה רשמית על מינויו של מנספורד

פלייר בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר עם בן מנספורד. דני מרון
קיבל אישור מיוחד לעזוב באמצע העונה. מנספורד עם גולדהאר/דני מרון
ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב. דני מרון
המנכ"ל הזמני. ג'ק אנגלידיס/דני מרון

מיטש גולדהאר הסביר שג'ק אנגלידיס ייכנס לנעליים של מנספורד באופן זמני, עד שיימצא מנכ"ל קבוע. "ג'ק אנגלידיס זמין כמובן, הוא היה המנכ"ל של המועדון במשך הרבה שנים והוא יעזור בכל מה שצריך. זה יהיה הפתרון הזמני, ובמקביל אנחנו מחפשים פתרון קבוע".

על המועמדים לתפקיד: "יש לי הרבה מועמדים, אני לא פוסל מועמדים ישראלים. נצטרך לשבת ולבחון את זה בימים הקרובים. אנחנו פתוחים לכל דבר. אחרי שנמנה את המועמד המתאים, נראה אם כדאי למנות מנהל ספורטיבי לצידו או לא".

בנוסף, התייחס גולדהאר למצבה הנוכחי של מכבי תל אביב והפתיע כשהביע חוסר שביעות רצון. "אני לא מרוצה מהתוצאות ומההופעות שלנו באירופה, למען האמת אני לא מרוצה גם מהיכולת והתוצאות בישראל, אז יש הרבה עבודה. אני מאמין בולאדן איביץ' וביכולת שלו להביא אותנו למקום בו אנחנו צריכים להיות. אני מרוצה ממנו, הוא מתאים למכבי מהרבה בחינות. אי אפשר לחזות את העתיד, אבל צריך להיות מוכן לשינויים. בכל מקרה, אני לא מחפש שינויים בכל הנוגע לצוות האימון.

"אנחנו לא באירופה וזו בעיה, זה אחד האתגרים הגדולים של המועדון. בן וג'ק עשו עבודה נהדרת בכל הנוגע לתקציב, לעבודה מול אופ"א, אבל הכדורגל הוא לא מערכת מושלמת. אם היינו מתקדמים באירופה היו פחות בעיות עם הפייר פליי, אבל זה לא קרה".

על החיבור עם מנספורד אמר גולדהאר: "לקחנו סיכון וגם בן לקח סיכון, ואני חושב ששני הצדדים יסכימו שזה היה חיבור מוצלח. אנחנו מעריכים אותו ומאחלים לו הצלחה. האם ניסינו לשכנע אותו להישאר? סיבות אישיות הן מעל הכל ואנחנו מכבדים את זה".

על עתידו במועדון אמר גולדהאר: "אין לי תכניות לעזוב. כל עוד אני נהנה מהאתגר ואני רואה שיש פוטנציאל להתקדם ולבנות תרבות, אני אמשיך להיות הבעלים".

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. דני מרון
"לא מרוצה מהתוצאות, בארץ ובחו"ל". גולדהאר/דני מרון
בן מנספורד, מכבי תל אביב. דני מרון
תקופה מוצלחת. בן מנספורד/דני מרון

עוד לפני כן, דיבר המאמן ולאדן איביץ' לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שני: "זו יריבה קשה, במיוחד כשמשחקים שם. זו יריבה שמסוגלת לנצח כל קבוצה בבית. יש לה הרבה שחקנים מעניינים בחלק הקדמי, ואנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי לקחת שלוש נקודות. אשדוד קבוצה שבאה לשחק כדורגל, זה לא יהיה כמו במשחק הקודם. הם משחקים כדורגל מול כל קבוצה, אבל נגד באר שבע הם שיחקו מצוין והם היו יכולים לנצח. ממה שראיתי עד עכשיו, זו קבוצה טובה מאוד שתוקפת, מסוכנת במצבים נייחים, אגרסיבית. אני בטוח שזה יהיה משחק קשה".

על הלקחים מהמשחק נגד הפועל חדרה: "אני מסכים שלא התחלנו טוב את המשחק נגד חדרה, אבל למדנו הרבה מזה. המטרה שלנו היא להפיק לקחים מהטעויות שלנו ולהשתפר. אנחנו מנסים להיות טובים יותר ויותר, זה מה שאטיף לשחקנים שלי עד יומי האחרון כאן".

על מצבו של דור פרץ: "לא רצינו שזה מה שיקרה. הוא בדרך כלל נפצע באימונים בנבחרת, אבל זה חלק מהחיים של כדורגלן. אתה אף פעם לא יכול לדעת מה עלול לקרות. זה הדבר הכי גרוע מבחינת מאמן ששחקן נפצע בנבחרת, אבל דור בחור חזק ואני בטוח שהוא יחזוק חזק יותר מהפציעה הזו".

על השחקנים שחוזרים מפציעות: "אנחנו לאט לאט חוזרים לסגל מלא. מה שקרה לדור כואב מאוד, זה נזק גדול, אבל שאר השחקנים חוזרים והם נכנסים לכושר טוב. זה טוב בשבילי, ועכשיו צריך להחליט מתי אשתמש בהם. בדרך כלל אחרי היעדרויות ארוכות צריך לחכות לפחות חודש כדי להימנע מפציעה אחרת. אני מגונן על השחקנים שלי, כי אני בן אדם אחראי. אני מעדיף שייעדרו ממשחק אחד מאשר שיחמיצו ארבעה חודשים".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
"בניגוד לחדרה, אשדוד קבוצה שבאה לשחק כדורגל". איביץ'/דני מרון

על עומר אצילי: "הוא בכושר טוב, הוא מתאמן איתנו בשבועיים האחרונים. צריך להחליט אם הוא יהיה ב-18 שלנו או לא. נחכה ונראה. אני מקווה שהוא יהיה מוכן בקרוב - אם לא למשחק הקרוב, אז למשחק הבא".

על חביב אוחיון: "מה שהוא צריך ממני, אני כאן בשבילו. הבריאות היא תמיד מעל הכל".

על מצבם של ארון שוינפלד, שרן ייני, מאור קנדיל ואנדראס יאניוטיס: "גם שוינפלד, כמו אצילי, מתאמן איתנו בשבועיים האחרונים. ייני עדיין מתאושש, קנדיל אמור לחזור במשחק הבא, וגם יאניוטיס חוזר לאט לאט, למרות שהוא סובל מקרע וזה עלול לקחת קצת זמן".

על היכולת ההתקפית הדלה של הקבוצה: "אנחנו יוצרים מצבים בכל משחק. אולי לא 10 מצבים בכל משחק, אבל לא קל לשחק מול יריבה ששולחת תשעה שחקנים להגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully