וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן השחור הראשון בצ'לסי מודאג: "הגזענות רק הולכת ומחמירה"

פול קנוביל, ששיחק בבלוז בתחילת שנות השמונים, טוען: "זה קורה בכל האצטדיונים בפרמיירליג, חייבים לעשות משהו"

מתוך טוויטר

בווידאו: אחד משעריו של פול קנוביל בצ'לסי

פול פוגבה, מרכוס רשפורד וטמי אברהם הם רק חלק קטן מהשחקנים שחוו העונה מקרוב את הגזענות בקרב עולם הכדורגל הבריטי, ובעוד שההתאחדות, הקבוצות ורשויות החוק מנסות למגר את התופעה, שינוי של ממש עדיין לא נרשם - כך, לפחות, משוכנע פול קנוביל, השחקן השחור הראשון בתולדות צ'לסי.

קנוביל (57) חווה דברים דומים על בשרו בתחילת שנות השמונים, כש"זכה" לנהמות וקללות בעלי אופי גזעני לא רק מהקהל היריב - אלא גם מאוהדי הבלוז. "אין מספיק תמיכה לשחקנים שחורים וכל הגופים הגדולים - הפרמיירליג, אופ"א וההתאחדות - צריכים לעשות יותר", חרץ. "זה רק הולך ומחמיר ואין להם מושג איך למחוק את הדברים האלה".

"זה לא רק ברמה הבינלאומית", הוסיף קשר העבר, על רקע הקריאות שחטפו חלק משחקני נבחרת אנגליה במהלך קמפיין מוקדמות יורו 2020. "זה קורה בכל האצטדיונים בפרמיירליג. כל קבוצה צריכה לדאוג לטפל בזה. זה באמת כואב, אני חושב על זה ש-30 שנה חלפו אחרי מה שעברתי, וזה רק נהיה גרוע יותר. חייבים לעשות משהו".

קנוביל, ששיחק בצ'לסי מ-1981 עד 1986 ולאחר מכן דעך וסיים את הקריירה בליגות חצי-מקצועניות, חווה חיים סוערים למדי שכללו, מלבד הגזענות, גם התמכרות לסמים, סרטן ו-11 ילדים מעשר נשים שונות.

שחקן צ'לסי פול קנוביל. GettyImages
זה רק הולך ומחמיר. קנוביל בימיו כשחקן בצ'לסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully