וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את הפועל תל אביב 72:90

מחזיקת גביע ווינר חזרה מפיגור דו-ספרתי בדרייב אין, הפגיזה 13 שלשות ובזכות ריצת 0:15 ברבע האחרון הביסה את בית הלחמי. בלאט הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות, נמרוד לוי הוסיף 15 ו-8 ריבאונדים

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים מול דזי רודריגז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ירושלים ממשיכה במומנטום. תמיר בלאט מול דזי רודריגז/קובי אליהו

פתיחת העונה המוצלחת של הפועל ירושלים נמשכה הערב (שבת) בדרייב אין, שם הביסה קבוצתו של עודד קטש 72:90 את הפועל תל אביב, במשחק המרכזי של המחזור השני בליגת העל. האדומים עברו בשלום את המשוכה האחרונה לפני פתיחת דרכם בליגת האלופות של פיב"א ביום רביעי, כשיתארחו אצל באנביט הטורקית. מנגד, אריאל בית הלחמי יחפש את ניצחון הבכורה שלו בליגה בשבוע הבא, כשיתארח אצל מכבי אשדוד.

דווקא המארחת היא זו שפתחה היטב, כשעלתה ליתרון בן 10 נקודות אחרי שלוש וחצי דקות, אלא שירושלים חזרה במהרה דרך תמיר בלאט ונמרוד לוי, הפכה בזכות סולימאן בראימו וג'ייקובן בראון וטסה קדימה בזכות ריצת 0:15 ברבע האחרון, שסגרה עניין. שחקן נוסף שסיפק דקות טובות מאוד גם הערב היה עידן זלמנסון, שאמנם קלע רק 6 נקודות אבל הוסיף אליהן גם 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות. בצד השני, בית הלחמי קיבל הופעה לא רעה מצד הישראלים שלו, אבל הזרים שוב אכזבו, ובלעדיהם יהיה קשה מאוד לנצח.

קלעו להפועל תל אביב: חואקין שוכמן 14 (4 מ-4 ל-3), תומר גינת 13 (4 מ-13 מהשדה), מארק ליונס 11, דימיטריוס טרידוול 10 ו-12 ריבאונדים, ים מדר 9 ו-3 חטיפות, מלקולם גריפין 7 (2 מ-10 מהשדה), 7 אסיסטים ו-4 איבודים, דזי רודריגז 6, אלישי כדיר 2. אייזאה אייזנדורף (5 דקות) ומייקל בריסקר (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 16, 5 אסיסטים ו-0 איבודים, נמרוד לוי 15 ו-8 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 15, סולימאן בראימו 15, ג'יימס פלדיין 11 ו-7 ריבאונדים, עידן זלמנסון 6, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות, בר טימור 6. דניאל רוזנבאום (3 דקות) ודביר רינגוולד (21 שניות) שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. קובי אליהו
ירושלים ממשיכה להיראות טוב. זלמנסון/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה טוב יותר ודאנק מרשים של דמיטריוס טרידוול קבע 2:10 מהיר ואילץ את קטש לקחת פסק זמן. ממצב של 2:12 חזרו הירושלמים ועלו ל-18:19, בעיקר בזכות תמיר בלאט ונמרוד לוי, ובתום רבע ראשון מלהיב הוליכה הפועל תל אביב 25:26.

רבע 2:

תומר גינת המשיך את יכולתו הטובה, סולימאן בראימו בלט מנגד והשווה ל-32:32. חואקין שוכמן סיפק דקות טובות גם כן, ג'ייקובן בראון התחמם בצד השני, ולחדרי ההלבשה ירדה ירושלים ביתרון 41:44.

רבע 3:

האורחת פתחה מצוין, שלשה של בראון קבעה 41:49. ליונס ספג עבירה שלישית, מדר שנכנס במקומו צלף וצימק ל-57:53, אולם ג'יימס פלדין דאג שלרבע המכריע תעלה קבוצתו ב-58:65.

רבע 4:

שוכמן ומלקולם גריפין הורידו ל-67:64, אלא שנמרוד לוי המצוין עמד במרכזה של ריצת 0:13 שקבעה 64:80, חמש דקות לסיום. בראון הגדיל את הריצה ל-0:15, ומשם הפועל תל אביב כבר לא חזרה. זה נגמר ב-72:90 להפועל ירושלים.

עוד בוואלה!

מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל באר שבע 69:75 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
המארחת פתחה מצוין/קובי אליהו
שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. קובי אליהו
זה לא הספיק מול נמרוד לוי וחבריו/קובי אליהו
מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
פייט לא פשוט עם הקו האחורי של ירושלים. ליונס/קובי אליהו
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
גם הירושלמים הגיעו לדרייב אין/קובי אליהו
טרנט לוקט שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
טרנט לוקט בפעולה/קובי אליהו
שחקן הפועל ירושלים סולימאן בראימו. קובי אליהו
המשיך בפתיחת העונה הטובה. בראימו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully