וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ירושלים תישאר מושלמת אחרי הביקור בדרייב אין?

11.10.2019 / 16:03

הפועל תל אביב תחפש ניצחון ראשון העונה כשתארח את הקבוצה החזקה של עודד קטש (21:05, ספורט 5). מכבי ראשון לציון תצא לבאר שבע (19:00, 5 סטארס)

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים על נס ציונה

המחזור השני בליגת העל יימשך מחר (שבת) עם שני משחקים מעניינים נוספים. בדרבי האדום של הליגה תארח הפועל תל אביב, אחרי התבוסה במחזור הפתיחה, את הפועל ירושלים הלוהטת. הפועל באר שבע תארח בקונכיה את מכבי ראשון לציון, כששתיהן רוצות לשים מאחוריהן את ההפסדים במחזור הראשון ולעלות על דרך הניצחונות.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
ירושלים שוב תחגוג? ג'יימס פלדין/לירון מולדובן

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (21:05, ספורט 5)

התבוסה במחזור הפתיחה בחולון הוסיפה לספקות שיש בהפועל תל אביב לגבי היכולת של הסגל הקיים לעמוד בציפיות לקראת העונה הקרובה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי התפרקה במחצית השנייה כשהיא מציגה יכולת הגנתית חלשה מאוד ואפשרה ליריבה לברוח להפרש גבוה. בהפועל לא פוסלים ביצוע שינויים בסגל בשבועות הקרובים, אך עדיין לא הוחלט אם אכן יבוצע שינוי כזה ומי ישלם את המחיר. בינתיים בקבוצה מצפים ליכולת טובה יותר במשחק הביתי נגד הפועל ירושלים בתקווה להשיג את הניצחון הראשון העונה.

פתיחת העונה החזקה של הפועל ירושלים, שזכתה לפני שבועיים בגביע ווינר, המשיכה עם הניצחון במחזור הראשון בנס ציונה, ובבירה מאמינים כי יוכלו להמשיך במומנטום גם במשחק הלא פשוט בדרייב אין. בירושלים יודעים שהחל מהשבוע ולחודשים הקרובים תשחק הקבוצה שני משחקים בשבוע, וקטש ינסה להמשיך לשחק ברוטציה רחבה ככל שניתן כדי שלא תיווצר עייפות לפני המשחק הראשון בליגת האלופות בהמשך השבוע בטורקיה. טיישון תומאס ימשיך להיעדר וירושלים תשחק עם ארבעה זרים בלבד.

אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חוזר לסגל על חשבון דבון סאדלר. אלכס המילטון/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון (19:10, 5STARS)

משחק הפתיחה של העונה היה איום ונורא עבור האדומים שהובסו כמעט ללא תחרות מול גלבוע/גליל בחוץ. בבאר שבע סובלים מהעדרותו של ספנסר וייס, שייעדר ככל הנראה עד לסוף אוקטובר, ונאלצים לשחק עם רוטציה ישראלית שכוללת את פיליפ הרץ, עדי כהן-סבן, בן אלטיט ונועם לייש, שאף אחד מהם לא היה שחקן מוביל בליגת העל עד היום. בקבוצה מאמינים שקונכיה יוכלו להראות טוב יותר כשסימן השאלה בעמדות הזרים הוא עדיין ג'ון פטרוסלי שלא מוצא את עצמו.

אחרי שתי תבוסות ביכולת חלשה הצליחה מכבי ראשון לציון להציג כדורסל טוב יותר במשך 30 דקות במשחק החוץ ביורוקאפ בבולוניה ביום רביעי, במה שנתן קצת יותר תקווה לגיא גודס. המאמן קיבל תפוקה יפה משלושה מחמשת הזרים שלו, כשאלכס המילטון, שיחזור מחר לסגל על חשבון דבון סאדלר, רושם לראשונה משחק טוב ומוריד מעט מהביקורת על יכולתו מפתיחת העונה. הכתומים יודעים שאם לא יתחילו לרשום ניצחונות אז עם כל הכבוד לשיפור ביכולת השינויים בסגל יגיעו, והמשחק בבירת הנגב סומן ככזה שאפשר לנצח.

"אנחנו מודעים לקשיחות והאגרסיביות של באר שבע, דיברנו והתכוננו לזה", אמר גיא גודס לקראת המשחק, "נהיה חייבים לסגור חזק לריבאונד ההגנה. נצטרך לשמור על הכדור ולהמנע מאיבודי כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully