וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את אשדוד 86:103

הקבוצה של שרון דרוקר עם פתיחת עונה מושלמת בליגה. עמית שמחון להט עם 22 נקודות ו-5 מ-6 לשלוש. 20 נקודות למרכוס פוסטר. הופעה פושרת לליאור אליהו במדי אשדוד

עמית שמחון חוגג הפועל חולון. דני מרון
משחק ענק שלו. עמית שמחון/דני מרון

הפועל חולון המשיכה היום (שישי) את פתיחת העונה המוצלחת שלה בליגה כשהביסה את מכבי אשדוד 86:103. המחצית הראשונה היתה די צמודה כשהשחקנים של בראד גרינברג לא מאפשרים לאלה של דרוקר לברוח, אך במחצית השנייה חולון היתה גדולה על אשדוד וגמרה את הסיפור עוד ברבע השלישי שהסתיים ב-58:75 לסגולים. חולון קיבלה תפוקה נהדרת מעמית שמחון שקלע 18 נקודות עם 5 מ-6 לשלוש ו-18 נקודות. ההחלטה של דרוקר לרשום למשחק את מרכוס פוסטר במקום מלקאיי ריצ'רדסון השתלמה כשפוסטר גמל למאמנו עם 20 נקודות ולא מעט מהלכי שואו טיים. אשדוד נכון לעכשיו נראית לא מחוברת וקיבלה הופעה די פושרת מליאור אליהו שסיים עם 10 נקודות.

ליאור אליהו שחקן מכבי אשדוד. דני מרון
הופעה פושרת. ליאור אליהו/דני מרון

מהלך המשחק

חולון פתחה עם יוגב אוחיון, טי ג'יי קליין, עמית שמחון, לטאביוס וויליאמס וראיין תומפסון. אצל אשדוד עלו בחמישיה סטו דגלאס, ליאור אליהו, ג'ונסון, הנטון ודיקרסון.

משחק ההתקפה של אשדוד נראה מסורבל בפתיחת המשחק והקבוצה התקשתה לעשות סל. שני איבודים מהירים של הדולפינים הריצו את חולון ל-0:4. לאחר 3 דקות הגיעו הנקודות הראשונות של אשדוד העונה כשהנטון דייק בשתי זריקות מן הקו. אט אט הקבוצה של גרינברג נכנסה למשחק, כשסטו דגלאס חימם את הידית וצלף שלוש שלשות עוד במהלך הרבע הראשון. חולון מצדה הלכה פנימה וניסתה לרוץ בכל הזדמנות. לאחר רבע ראשון צמוד התוצאה 20:23 לחולון.

ליאור אליהו קלע את נקודות הבכורה שלו לעונת 2019/20 בפתיחת הרבע השני עם גויאבה אופיינית, אך עמית שמחון דאג לשמור את חולון ביתרון קטן. חולון לחצה על הגז, ושני סלים רצופים במתפרצת של שלומי הרוש ויוגב אוחיון בתופסת שלשה של שמחון סגרו ריצת 0:10 חולונית ויתרון דו ספרתי לראשונה במשחק - 24:35 סגול. לטאביוס וויליאמס הטביע בקלילות מסירת האלי הופ של תומפסון וקבע הפרש שיא של 13 נקודות לחולון (26:39) מה שגרם לבראד גרינברג להזעיק פסק זמן. וויליאמס ירד לספסל, ואשדוד ניצלה זאת כדי לצמק ל-40:34, והפעם היה זה תורו של דרוקר לבקש פסק זמן. האיש של חולון במחצית הראשונה היה ללא ספק עמית שמחון שקלע 15 נקודות ללא החטאה מהשדה, והוביל את קבוצתו ל-40:45 במחצית.

חולון פתחה את המחצית השנייה בסערה ותוך דקה וחצי עלתה ל-42:54, וגרינברג הוריד את שחקניו לפסק זמן מהיר. חולון לחצה ובניגוד למחצית הראשונה לא נתנה לאשדוד לחזור. סלים קלים במתפרצות ושלשות של אוחיון ופוסטר הקפיצו את ההפרש ל-20, 42:62 לחולון. אשדוד צימקה מעט את ההפרש לקראת סיום הרבע השלישי, אך סל של טי ג'יי קליין על הבאזר הוריד את חולון להפסקה בין הרבעים ביתרון משמעותי, 58:75.

הרבע הרביעי נפתח בדיוק כמו כל אחד מהרבעים שקדמו לו. חולון פתחה חזק והחזירה את ההפרש ל-20, 67:87. טי ג'יי קליין גרם לכמה דפיקות לב בחולון לאחר שסובב את קרסולו וירד לספסל, אך נראה שמדובר בפציעה לא משמעותית. אשדוד ניסתה לחזור עם שלשות של עמית עבו וצוף בן משה אבל הפסיקה לשמור והרבתה לאבד ואיפשרה לחולון כמה מהלכי שואו טיים. 77:96 לחולון, כשלסיום נותרו עוד כשתי דקות של גארבג' טיים. 86:103 לחולון בסיום.

עוד בוואלה! ספורט

אחרי חצי שנה מחוץ למגרשים: גיא פניני חזר להתאמן עם הפועל חולון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully