וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומרת הפציעה של חביב אוחיון תתברר רק בעוד כמה שבועות: "הכדורגל לא מעניין בכלל"

8.10.2019 / 10:20

שוער הפועל חדרה חזר להכרה מלאה, אולם הרופאים עדיין מתקשים להעריך את השפעות הפציעה הקשה. מכבי תל אביב תיקח חלק פעיל בשיקום

יניב טוכמן

שוערה של הפועל חדרה חביב אוחיון חזר להכרה מלאה אחרי הניתוח שעבר אתמול (שני), ושוחח עם רופאיו ובני משפחתו. הרופאים בישרו למשפחה שרק בעוד כמה שבועות תיוודע חומרת הפציעה האמיתית, אבל הדגישו שכבר עכשיו ברור שיצטרך לעבור תקופת שיקום ממושכת. בני משפחתו של אוחיון סיפרו שהוא מטושטש מאוד ועדיין לא מעכל את הבשורה.

"אלו רגעים קשים מאוד ברמה האנושית. הכדורגל לא מעניין בכלל", אמרו בחדרה הבוקר. "כמובן שנתמוך בחביב ובמשפחה. זה אירוע עצוב מאוד". גם במכבי תל אביב, הקבוצה לה שייך אוחיון, מתכוונים לשמור על קשר רציף עם המשפחה ולקחת חלק פעיל בשיקום. מנהל הקבוצה ברק יצחקי נכח אתמול בבית חולים ביחד עם סוכנו של השחקן אבי נמני והשניים שהגיעו במטרה לחזק את בני המשפחה היו זקוקים לחיזוקים בעצמם ונראו נסערים.

אוחיון נפל עם ראשו על מדרגות אמש (שני) במהלך אימון כוח בחוף הים ונפצע בצווארו. הוא הובהל תוך זמן קצר לחדר הטראומה בבית החולים לצורך ניתוח, עם פגיעה בעמוד השדרה הצווארי. אמש לאחר שהניתוח הסתיים מצבו הוגדר בינוני ויציב.

חביב אוחיון שוער הפועל חדרה. טל לוי
חדרה ומכבי תל אביב מחזיקות אצבעות. חביב אוחיון/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully