וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב אוחיון נפגע בצווארו ועבר ניתוח ממושך, מצבו בינוני

7.10.2019 / 23:30

שוער הפועל חדרה נפל על הראש במהלך אימון כוח, נותח בהצלחה ונמצא בהתאוששות. מהמועדון נמסר לאחר הניתוח: "יעבור עוד זמן עד אשר יתבררו תוצאות הפגיעה בעמוד השדרה הצווארי"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות מהמשחק האחרון של הפועל חדרה, מול מכבי תל אביב בשבת

בשורות רעות מהפועל חדרה. השוער חביב אוחיון נפל הערב (שני) במהלך אימון כוח אישי שערך בחוף הים ונפצע בצווארו. השוער נפל עם ראשו על מדרגות והובהל לחדר הטראומה בבית החולים אסף הרופא לצורך ניתוח, כשהפגיעה שלו היא בעמוד השדרה הצווארי.

מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא נמסר: "שחקן הכדורגל חביב אוחיון הגיע למיון של המרכז הרפואי שמיר עם פגיעה קשה בעמוד השדרה הצווארי. חביב נותח באופן דחוף, על ידי פרופ' יגאל מירובסקי מנהל מחלקת אורתופדיה ב' במרכז הרפואי וד"ר יוסי סמורזיק. הניתוח ערך כשעתיים וחצי, ועבר ללא סיבוכים מיוחדים. כעת הוא נמצא בהתאוששות מהניתוח ומצבו מוגדר בינוני ויציב".

מהפועל חדרה נמסר: "לאחר למעלה מחמש שעות הסתיים הניתוח של חביב אוחיון. הרופאים מוסרים כי הניתוח עבר בהצלחה, אולם הוסיפו כי יעבור עוד זמן עד אשר יתבררו תוצאות הפגיעה בעמוד השדרה הצווארי. אוחיון עצמו נמצא בהתאוששות. בשלב זה אנו מחזיקים אצבעות, מתפללים לשלומו ומחזקים את המשפחה".

בכיר בהפועל חדרה התייחס למצבו של אוחיון ואמר: "המצב נראה לא טוב. כרגע אין בכלל מה לדבר על כדורגל, רק להתפלל שיהיה בריא".

חביב אוחיון שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
הובהל למחלקת טראומה. חביב אוחיון/שלומי גבאי

אוחיון בן ה-21 (1.94 מטר) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובעונה שעברה הושאל להפועל חדרה כשהוא שותף במשחקים שלה בעיקר בשלהי העונה. אוחיון נחשב לשוער כישרוני מאוד בצעירותו ונטל חלק בכל נבחרות הנערים והנוער של ישראל. ב-2016/17 הושאל ממכבי תל אביב לווטפורד וחזר אל הצהובים בתום אותה עונה. אוחיון שיחק גם במחלקות הנוער של מכבי פתח תקוה והפועל הוד השרון לפני שהצטרף אל מכבי תל אביב.

אוחיון משמש כשוער המשנה בהפועל חדרה וכמחליף של אוסטין אג'ידה, אך טרם זכה לדקות משחק בליגה העונה. בעבר חווה אוחיון פציעה קשה מאוד בגבו, שאף העמידה בסכנה את המשך הקריירה שלו, אך הוא הצליח לחזור ולהתאושש ממנה.

(עדכון ראשון: 19:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully