וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 66:81 את מכבי ראשון לציון

צפו: עומרי כספי כיכב במשחק החזרה שלו לליגה, דני אבדיה הוביל עם שיא קריירה של 15 נקודות והאלופה ניצחה בקלות בשחזור גמר הפיינל פור

מנהלת ליגת העל בכדורסל

מכבי תל אביב פתחה את עונת 2019/20 בדיוק כפי שסיימה את העונה הקודמת - עם ניצחון על מכבי ראשון לציון. שחזור גמר הפיינל פור בבית מכבי הערב (ראשון) היה שייך קודם כל לשחקן שלא היה שם במשחק האליפות בעונה שעברה, כשעומרי כספי חזר לליגת העל עם תצוגה מרשימה והוביל לניצחון 66:81. השחקן ששב אחרי עשור ב-NBA, פתח נהדר את המשחק ובלט בכל הקטגוריות עם 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
חזר לליגת העל בסטייל. עומרי כספי/לירון מולדובן

ראשון לציון החזיקה מעמד במחצית הראשונה, בעיקר בזכות צליפות מחוץ לקשת, אבל איבדה אחיזה ברבע השלישי בו קלעה רק תשע נקודות והובסה במחזור הפתיחה, כשדני אבדיה חגג מולה עם 15 נקודות וקבע שיא קריירה. יאניס ספרופולוס יכול היה להשתמש רק בארבעה זרים, לאחר שטאריק בלאק איחר ונגרע מהסגל, ואחרי רבע אחד נשאר עם שלושה כי אות'לו האנטר סבל מכאבי בטן.

עוד בוואלה!

#דירוג_וואלה_כדורסל: עשרת הגדולים

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב שמחוץ לסגל, טאריק בלאק במרכז. לירון מולדובן
מחוץ לסגל. טאריק בלאק, במרכז/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה טוב ועלתה ל-2:9 מהיר בזכות נייט וולטרס וכומרי כספי, שגם סיפק שני אסיסטים והכניס את יובל זוסמן למשחק עם שלשה. ראשון לציון צימקה לשתי נקודות בלבד, אבל סקוטי ווילבקין צלף מחוץ לקשת והגדיל ל-13:19 ששלח את גיא גודס לקחת פסק זמן. השחקנים שלו חזרו טוב מפסק הזמן ועם ריצת 0:7 עלו ליתרון, אבל שלשה של דני אבדיה קבעה 20:22 לאלופה בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

אות'לו האנטר סובל מכאבי בטן ובספק להמשך המשחק, אבל גם בלעדיו מכבי תל אביב הגדילה את יתרונה ל-22:30 עם אבדיה וכספי. למרות זאת, ראשון לציון לא נתנה ליריבה שלה לברוח וחזרה עם שלשות של נמרוד טישמן, ג'ורדן סווינג ודבון סאדלר שהקטין ל-41:40 בסיום המחצית.

נמרוד טישמן שחקן מכבי ראשון לציון מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ראשון לציון חזרה. נמרוד טישמן/לירון מולדובן

רבע 3

וולטרס וכספי חזרו להוביל את מכבי תל אביב והפער החל לגדול, כשהשחקן שחזר מה-NBA קבע יתרון 11 כשנותרו פחות משלוש דקות לסיום הרבע. התקפת ראשון לציון נתקעה על תשע נקודות בלבד בסיום הרבע וזוסמן חתם אותו עם 49:66.

רבע 4

כספי ירד לנוח וזוסמן העלה את היתרון מעבר ל-20 נקודות. אבדיה המשיך את הקו הישראלי ועם סל קל קבע שיא קריירה בליגת העל עם 12 נקודות אישיות. נועם דוברת הצעיר נכנס אצל המארחת והקטין מעט ל-78:60, כשאבדיה הוסיף עוד שלשה ושיפר את השיא שלו. 66:81 לאלופה בסיום.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
לקח אחריות וסיים כקלע המוביל. דני אבדיה/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דני אבדיה 15 נקודות (3 מ-4 לשלוש), עומרי כספי 13 (6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), ג'ייק כהן 11 (8 ריבאונדים), יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומאו וסקוטי ווילבקין 10 כל אחד, נייט וולטרס 7, אלייז'ה בריאנט 5, אות'לו האנטר שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 13, עוז בלייזר 12, ג'ורדן סווינג 11, ג'ונתן וויליאמס ודבון סאדלר 10 כל אחד, אדם אריאל 5, נמרוד טישמן 3, נועם דוברת 2.

ג'ון דיברתולומאו, עומרי כספי שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ג'ון דיברתולומאו עם עומרי כספי/לירון מולדובן
דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
ערב מאכזב. דריל מונרו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully