וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה על עירוני נס ציונה 81:93, הפועל חולון ניצחה את הפועל תל אביב 75:89

5.10.2019 / 22:14

נס ציונה פתחה חזק נגד הקבוצה של קטש, אך בראון, פלדין ולוי העניקו לאדומים ניצחון חוץ ראשון העונה. ההתמודדות בין הקבוצות של דרוקר ובית הלחמי התחילה צמודה, אך במחצית השנייה חולון הצליחה לברוח

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חולון להפועל תל אביב

עונת 2019/20 בליגת העל יצאה היום (שבת) לדרך עם שני משחקים מרתקים בין קבוצות ששואפות להיות בחלק העליון של הטבלה. הפועל ירושלים, שזכתה בשבוע שעבר בגביע ווינר ניצחה משחק חוץ קשה נגד עירוני נס ציונה 81:93, עליה גברו בחצי גמר המפעל הפותח את העונה רק בשבוע שעבר. הכתומים פתחו חזק את המשחק, אבל ג'ייקובן בראון עלה מהספסל והכניס את ירושלים לקצב, משם נס ציונה כבר לא הצליחה לחזור.

הפועל חולון, שהייתה חלק מהצמרת הגבוהה בשנים האחרונות, פתחה באופן רשמי את העידן של שרון דרוקר בקבוצה עם ניצחון מרשים 75:89 נגד הפועל תל אביב. המחצית הראשונה אמנם היתה צמודה, אבל הצהובים סגולים לחצו על הגז במחצית השנייה והצליחו לברוח.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב, סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
רצה להביא ניצחון לנס ציונה, אבל זה לא הספיק. רביב לימונד/לירון מולדובן

עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים 93:81

הרבע הראשון נפתח עם התחלה חזקה של נס ציונה. ג'ף וויטי העלה אותה על לוח התוצאות לראשונה העונה באולמה הביתי, והחבורה של נדב זילברשטיין לחצה על דוושת הגז בניצוחם של גולן גוט וג'רמי הולוואל. ג'ייקובן בראון הוא האיש החם של ירושלים, ומהרגע שנכנס האדומים חזרו למשחק ואף עלו ליתרון. בסוף הרבע הראשון, התוצאה 20:22 לטובת נס ציונה.

הפועל ירושלים נכנסה למשחק וקלעה 4 שלשות רצופות בתחילת הרבע השני, שלוש מהן של בראון ואחת של תמיר בלאט ועלתה ליתרון 24:31. שלשה נוספת של תמיר בלאט העלתה אותה להפרש דו ספרתי, 30:40 אחרי חמש וחצי דקות בתוך הרבע השני. הכתומים לא אמרו נואש וחזרו למשחק לקראת סוף הרבע בעיקר בזכותם של גולן גוט והולוואל וירדה למחצית בפיגור 47:42.

ג'ף וויטי שחקן עירוני נס ציונה, עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
נס ציונה פתחו חזק את המשחק. ג'ף וויטי מול עידן זלמנסון/לירון מולדובן

בתחילת הרבע השלישי, ירושלים הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי בזכות שתי שלשות של ג'יימס פלדין, שהתחיל את המשחק לא טוב, אבל לאט לאט נכנס לקצב 46:60 לאדומים. אחרי פסק זמן של זילברשטיין, ג'ף וויטי, טל דן ודקוואן קוק הצליחו לכרסם מעט בהפרש אבל חמש נקודות רצופות של נמרוד לוי השאירו את ההפרש גבוה, 55:65. בסיום הרבע, 61:69 לאדומים.

הרבע הרביעי נפתח צמוד, אבל זה עובד רק לטובת האדומים. נס ציונה לא מצליחה לייצר עצירות הגנתיות כאשר עידן זלמנסון בדקות טובות וגם סולימאן בריימו לוקחים את המושכות ומובילים את האדומים, 73:84 אחרי עוד שלשה של תמיר בלאט. המשחק נותר מאוזר עד הסיום, הפועל ירושלים ניצחה 81:93.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון (21), עידן זלמנסון (14), נמרוד לוי (12), תמיר בלאט, ג'יימס פלדין וטרנט לוקט (11 כ"א)

קלעו לנס ציונה: רביב לימונד (17), גולן גוט וטל דן (12 כ"א), ג'רמי הולוואל (11) ודקוואן קוק (10), ג'ף וויטי (9)

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל
ראיין תומפסון שחקן הפועל חולון מול דזי רודריגס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חולון הצליחה לברוח במחצית השנייה. תומסון מול רודריגס/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל תל אביב 75:89

תומר גינת קלע את הסל הראשון לעונת 2019/2020, אבל הפועל תל אביב לא הצליחה להיות ברמתה של חולון בתחילת הרבע הראשון. חולון רצה 0:8 בשלוש דקות, והובילה 8:15 כאשר לטוויוס וויליאמס קלע 7 נקודות. לקראת סוף הרבע הפועל תל אביב התעוררה, ושתי שלושות רצופות של מלקולם גריפין סייעו לאדומים לסיים את הרבע ביתרון, 24:27

וויליאמס שומר על חולון צמודה להפועל תל אביב ברבע השני עם 16 נקודות, כאשר מנגד ים מדר, שעלה מהספסל עוד ברבע הראשון, הכניס הרבה אנרגיות למשחק של האדומים והפך לקלע המוביל של הקבוצה עם 9 נקודות. הצהובים סגולים עם 17 אחוזים בלבד לשלוש, אך הצליחו לקלוע 12 נקודות מהזדמנות שניה. הרבע השני התחיל ונותר צמוד לכל אורכו, כאשר שלשה של טי ג'יי קליין קובעת 41:44 לטובת חולון בסיום המחצית.

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב, יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
רוצים לצאת עם ניצחון ליגה ראשון. מארק ליונס ויוגב אוחיון/ברני ארדוב

שתי הקבוצות התחילו את המחצית השנייה באופן מפוזר, מרבות להחטיא ולאבד כדורים. חולון ניצלה את המצב יותר טוב ועלתה ל- 8 נקודות יתרון, אך האדומים נשארו צמודים. סל של קליין (שמצטיין עד כה) ושלשה של שמחון העלו את היתרון ל- 55:67 לטובת חולון בסיום רבע שלישי.

ארבע נקודות רצופות של ג'יילין ג'ונסון בפתיחת הרבע הרביעי העלו את חולון ליתרון 54:71 ונדמה שלהפועל תל אביב כרגע אין פתרונות אל מול הפועל חולון שהציגה יכולת עדיפה בהנהגתו של וויליאמס. הרבע הרביעי היה המעמד צד אחד שצבוע צהוב, בסיום התוצאה 75:89.


קלעו להפועל חולון: לטוויס וויליאמס (23 נק', 14 ריב'), טי ג'יי קליין (18נק', 8 ריב', 7 אס', שיא קריירה), עמית שמחון (11), ראיין תומפסון (12), שלומי הרוש, יוגב אוחיון (7 כ"א), ג'יילן ג'ונסון (6), מלאקאי ריצ'רדסון (5).

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר (20, שיא קריירה), תומר גינת (14), מלקולם גריפין, דימיטריוס טרידוול (10 כ"א), מארק ליונס (8), חואקין שוכמן (5), דזי רודריגס (4), אלישי כדיר, אייזיה אייזנדורף (2 כ"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully