וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו: "היינו נהדרים מול טוטנהאם, אני מאושר בבאיירן מינכן"

הברזילאי התראיין אחרי ה-2:7 מול טוטנהאם ואמר: "אני לא מחפש נקמה או להראות משהו למישהו, אלא להתפתח וליהנות"

עריכת וידאו: מתן חדד

פיליפה קוטיניו מתחיל להתרגל לחיים במינכן ולקבוצתו החדשה באיירן מינכן. הברזילאי, שהגיע בהשאלה מברצלונה, תפס את מקומו של תומאס מולר בהרכב ולאט לאט מתחיל לגלות יכולת טובה יותר. אחרי ה-2:7 הגדול מול אינטר אתמול, תפס אחד מכתבי "בילד" את קוטיניו לראיון.

"הייתה תצוגה נהדרת מול קבוצה נהדרת", אמר קוטיניו, "התקשינו מעט במחצית הראשונה, אבל במחצית המאמן אמר לנו מה אנחנו צריכים לשנות. זו הייתה שיחה טובה לגבי מיקום טוב יותר של השחקנים, מבנה טוב יותר בקישור ושליטה בכדור. שיפרנו את המשחק שלנו. השגנו את שלוש הנקודות וזה יותר חשוב מה-2:7. ניצחנו בשני המשחקים שלנו בינתיים ויש לנו שש נקודות".

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן מול יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם. GettyImages
קוטיניו מול ורטונגן במהלך ה-2:7/GettyImages

על ההתאקלמות בקבוצתו החדשה אמר קוטיניו: "מהרגע הראשון הייתה לי את התמיכה מחבריי לקבוצה, מצוות האימון, מהאוהדים ומהתקשורת. זה חשוב לי. העובדה שמועדון ענק כמו באיירן רצה אותי זה נהדר. הדברים לא קשורים לקוטיניו. כל הקבוצה משחקת טוב, כולם עובדים כמו שצריך ונותנים הכול, אנחנו שמחים ואפשר לראות את זה. אני שמח לגבי הכול כאן ורוצה לתרום את חלקי. אני יותר ויותר הופך לחלק מהקבוצה ואני רוצה להשתפר".

הברזילאי נשאל האם זו עשויה להיות העונה של באיירן באלופות וענה: "צריך לקחת את זה צעד אחר צעד. אנחנו רק בהתחלה, עברנו רק שני משחקים. נצטרך עכשיו להתמקד בבונדסליגה ורק אז לחשוב שוב על ליגת האלופות". קוטיניו דיבר על פתיחת העונה הנוכחית לעומת העונה הקשה בברצלונה בעונה שעברה: "זה לא לגבי נקמה או להראות למישהו משהו, אלא לגבי התפתחות שלי כשחקן וליהנות מכדורגל. אני מאושר כאן".

עוד בוואלה!

על השחיטה: כל המספרים והתגובות מהשביעייה של באיירן בלונדון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully