וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב, זו הסיבה שהקבוצה שלכם נשפטת לחומרה

צ'יקו הזר הבינוני היה אדיר, השוער האלמוני שמר על עוד רשת נקייה, ההגנה האנמית לא סופגת כבר 543 דקות והאלופה הפצועה שוב במקום הראשון. צהובים יקרים, אם לא הבנתם: הקבוצה שלכם היא היחידה כאן שלא נשפטת ביחס לכדורגל הישראלי אלא ביחס לעצמה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בוידאו: תגובת מהמשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב

כמו בכל יום ראשון - נסכם את מחזור שבת באמצעות שלושה חלקים, שלוש מכסות מילים: בקטע המרכזי אסור לנו לעבור 500 מילה, בקטע המשני יש הגבלה של 100 מילים, והקטע האחרון-חביב: 10 מילים. לרפואה. חרגנו? דווחו עלינו.

טור זה מוקדש לזכרו של א. טבק, העיתונאי הכי קרוב למה שראינו בסרטים, גם אם הוא בעצמו היה רחוק מהם. הוא שנא טורים כאלה, אבל אנחנו אהבנו אותו.

סיפור השבת: מכתב פתוח לאוהדי מכבי תל אביב (מילים: 500/500)

אוהדי מכבי תל אביב שלום,
אני כותב מכתב זה בזמן שבטדי הפסקת מחצית. אני כותב אותו בשם כל פרשני ואוהדי הכדורגל. אני כותב מכיוון שלאחרונה הוכח מעבר לכל ספק שלכם, אוהדים צהובים, יש בעיה חמורה בתפישת המציאות. שיהיה ברור - האשמה היא בנו, שלא הסברנו את עצמנו כמו שצריך, ובשל כך קיבלתם, כנראה, תמונה מעוותת של הכדורגל הישראלי העכשווי.

אז הנה, לראשונה במסגרת קולקטיבית, אני מתכבד להודיע לכם ש-

אנחנו שופטים את הקבוצה שלכם לחומרה.

הנה, אמרנו את זה. כן. כולנו שופטים את מכבי תל אביב לחומרה. שופטים את הקבוצה בסטנדרטיים לא ישראלים. אוקיי, בסטנדרטים פחות ישראלים. בניגוד לאיך שאתם תופשים את המציאות, אנחנו נותנים למשתנים להשפיע על הדרך בה אנחנו מנתחים: מבחינתנו, זה המועדון הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי והמועדון הכי חזק עכשיו. הכי הרבה תארים אי פעם, הכי הרבה בעשור הנוכחי. הבעלים הכי עשיר שקנה כאן, המאמנים הכי גדולים שעמדו כאן, הצוותים הכי רחבים שניהלו כאן, השחקנים הכי גדולים שדרכו כאן, המשכורות הכי שמנות שנכנסו כאן.

עוד בוואלה!

קונטה השתולל, פלומן זעם, בבית"ר ביקרו אותם: "הם עושים מה שבא להם"

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג עם הקהל. יוסי ציפקיס
אוהדי מכבי תל אביב, אתם חייבים להבין: הבעיה לא בכם, היא בנו/יוסי ציפקיס

אם יש לנו סטנדרט מסוים לאיך שאנחנו שופטים כדורגל ישראלי, מכבי תל אביב מעל הסטנדרט הזה, והאמת, לא ברור איך לא שמתם לב לזה קודם. כנראה שהצלחות הנוצצות סימאו את עיניכם, שחגיגות האליפויות אטמו את אזניכם. שיהיה ברור:

נכון ל-2019, כדי לזכות לביקורות חיוביות מכבי חיפה צריכה רק לנצח. בית"ר צריכה רק לנצח. אפילו באר שבע, אחרי עונה מחרידה והתחדשות צעירה, צריכה רק לנצח. הפועל תל אביב? תיקו טוב.

למכבי תל אביב לא מספיק רק לנצח. עם כל הכבוד, כל מי שהיה בהכרה בעשור הזה יודע במי מדובר. מיטש, ג'ורדי, אוסקר, ראדי, עטר, פאולו, זהבי, פריצה, טוריחו, טרבל, צ'מפיונס, מיכה, קיארטנסון, איביץ'. אלופים, גאונים ומלכי שערים. כשהקבוצה הזו עפה מאירופה זה לא כמו שקבוצה אחרת עפה. כשמכבי תל אביב עושה 0:0 זה אירוע. כשהיא במקום 10 בבעיטות מתוך הרחבה, זה מחדל. כשאין בשורותיה חלוץ בכושר, זה חמור יותר מאשר שלבית"ר אין (הוא על הספסל). כשדור פרץ רע זה צועק יותר מכשנטע לביא.

הבנתם? הביקורת היא בכלל מחמאה. עבורנו, תיקו שלכם זה כמו תמונה בינונית של בר רפאלי, כמו יום מעייף בתחבורה הציבורית של ברלין, כמו מנה סבירה במסעדת משלן. מוסדות שהרוויחו את הקשיחות שלנו, את הסטנדרט האחר. הקבוצה שלכם הרוויחה את זכוכית המגדלת - היא היחידה כאן שלא נשפטת ביחס לכדורגל הישראלי אלא ביחס לעצמה. ומה לעשות, הקבוצה הזו, גם ב-30+ נקודות הפרש אבל בטח עכשיו, היא לא הקבוצה של סוזה. גם לא של אוסקר. גם לא של פאקו. גם לא של בוס - והקבוצה של בוס לא זכתה בכלום!

הקבוצה הזו לחלוטין לא טובה כרגע, והנה, לא רק שהיא היתה פייבוריטית בטדי, היא מובילה 0:1 אחרי מחצית מגומגמת.

נ.ב.
נגמר 0:4. צ'יקו הזר הבינוני היה אדיר, יונתן כהן הלא מרוכז היה מבריק, השוער האלמוני שמר על עוד רשת נקייה, ההגנה האנמית לא סופגת כבר 6+ משחקי ליגה רצופים, 543 (!!) דקות, ומכבי תל אביב הלא מרשימה וללא מיכה, עטר, שכטר ו-900 פצועים, שברה את בית"ר, בטדי, והיא במקום הראשון כבר שנה וחצי.

אנחנו יכולים להתלהב, לצאת מגדרנו, להגדירה כמכונה, פלא עולם, סגל אלוהי. בסטנדרטים ישראלים הכול נכון, אבל אין דבר שיעליב את הקבוצה שלכם - ואתכם - יותר מאשר שנשפוט אותה בסטנדרטים האלה.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב מול איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הקבוצה הזאת הייתה סופר-בינונית במחצית הראשונה, ואז הכדור הגיע לזר הבינוני/יוסי ציפקיס

השבת בפסקה: (מילים: 100/100)

אפשר להבין את אנשי הפועל תל אביב, הניסנובים, אביטן ושרון במקרה זה, שיצאו נגד החלטת VAR. נגד מצלמה שתפסה את קמארה תופס בחולצה של בלטקסה. כשכל כך הרבה גורמים אנושיים אשמים במצב, החל מהבוסים, דרך המאמן ועד השחקנים (חידה: כמה שחקני הפועל צריך בשביל לכבוש פנדל אחד?) - אין ברירה אלא להאשים את הגורמים הלא אנושיים. אז שיהיה ברור: הפועל ת"א לא נראית ככה בגלל VAR. אם כבר, VAR הוא הגורם היחיד שמונע מהפועל לרמות את לקוחותיה. חבל שלא מופעל VAR על הראיונות של חברי ההנהלה, ש"דורשים" עבורה עשרות מיליוני שקלים. על פי VAR היא שווה כמה חובות לאופ"א, במקרה הטוב.

השבת בשורה (מילים: 10/10)

בית"ר, מכבי, ב"ש, הפועל משחקות במקביל - ובשבת! אכן חג שמח!

בעלי הפועל תל אביב איציק, שרון ניסנוב. ברני ארדוב
נגמרו הגורמים האנושיים שאפשר להאשים, אז בואו נאשים את VAR/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully