וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש בסיס לפנטזיות? הפער בין משחקי הבית לחוץ מטריד את הפועל באר שבע

29.9.2019 / 7:07

אחרי עוד ניצחון, שחקני באר שבע לא יכולים לחכות למשחק נגד הפועל חיפה: "צריכים להוכיח את עצמנו בחוץ". יחד עם זאת, בקבוצה מרוצים מוויטור וממשיכים הלאה עם קבהא: "אין אצלנו אגו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות ל-0:4 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע מרוצים: "אין בהרכב אגו, יש קבוצה לוחמת"

- יחד עם זאת, בקבוצה מוטרדים מהפערים בין משחקי הבית לחוץ

- בקבוצה מחכים למשחק החוץ הבא כדי "לראות אם יש בסיס לפנטזיות"

- מרואן קבהא ישוב לפעילות אחרי שליבן את העניינים עם ברק בכר

seperator

1. הפער בין משחקי הבית למשחקי החוץ מדאיג

אופטימיות זהירה בהפועל באר שבע אחרי שהקבוצה ניצחה 0:1 אמש (שבת) את הפועל רעננה בטרנר וניצבת כעת במקום השני אחרי מכבי תל אביב. זו פתיחת העונה הטובה ביותר של ברק בכר כמאמן הפועל באר שבע וזאת על אף שבחמישה משחקים יש לו כבר שתי תוצאות תיקו בחוץ. הפער שקיים עד כה בין משחקי הבית לחוץ הוא אולי הגורם המרכזי לכך שהאופטימיות בקבוצה נלקחת בעירבון מוגבל.

בבית ניצחה הפועל באר שבע את הפועל חדרה, הפועל תל אביב והפועה רעננה. מצד אחד אלה לה אריות ליגת העל, אבל מצד שני מדובר בקבוצות שיודעות להיות קשות ומאתגרות בימים מסויימים. בחוץ באר שבע סיימה בתיקו מול בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד. "אנחנו כבר רוצים לשחק מול הפועל חיפה בחוץ", אמר אמש שחקן בקבוצה. "מחכים כבר לשבת כדי לראות האם יש בסיס לכל הפנטזיות על עונה טובה באמת. הפועל חיפה קבוצה חזקה ואנחנו עוד צריכים להוכיח את עצמנו בחוץ. זה משחק שכולם כבר מחכים לו".

עוד בוואלה!

ברק בכר: "חשוב שההגנה התייצבה", קורצקי: "לא ראיתי מה קרה עם בן בנימין"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל. דני מרון
עכשיו הגיע הזמן לנצח גם מחוץ לטרנר. שחקני באר שבע חוגגים/דני מרון

2. במועדון מרוצים: "אין אגו בהרכב, יש קבוצה לוחמת"

מה שמאפיין את הפועל באר שבע של העונה זה המשחק הקבוצתי והתרומה הפרטית של כל אחד לקבוצה. "בהרכב הזה אין אגו", אמרו אמש במועדון. "נבנתה כאן קבוצה לוחמת שמבינה אחרי העונה שעברה שחייבים לשנות כיוון ולחשוב רק למען טובת הקבוצה, אחרת אין שום סיכוי להצליח העונה". צורת המשחק של ברק בכר העונה וההרכב שהוא מעמיד מעידים על רצון אמיתי מצד המאמן להפוך את הפועל באר שבע ליחידה אחת לוחמת. בשלב הזה הדברים כאמור מסתדרים בעיקר בטרנר ומכאן שהמבחן הגדול יהיה במשחקי החוץ.

"אנחנו מחזירים לעצמנו את ההרתעה בבית וגם זה דבר גדול", אמרו אמש במועדון. ברק בכר הוסיף באותו עניין: "אנחנו נצטרך להכניס לעצמנו מעכשיו לראש שכל משחק חוץ הוא כמו משחק בית שלנו בטרנר ולהביא את ה-100 אחוז כדי לנצח".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
מי אמר שצריך להיפטר ממנו? מיגל ויטור חוגג/דני מרון

3. מיגל ויטור "נכס"

את השער להפועל באר שבע כבש אמש מיגל ויטור. בקיץ ייעצו להפועל באר שבע לא מעט אנשים לסיים כבר את הרומן עם הבלם הפורטוגלי הפציע, אולם ברק בכר והיתר במועדון לא פזלו הצידה. ויטור שותף בינתיים להגנה טובה שספגה רק שני שערים בחמישה משחקים, אבל הערך המוסף שלו היה אתמול עם שער הניצחון שכבש לפני סיום המחצית הראשונה. כעת יש למיגל ויטור משימה חדשה והיא לחנוך את הקשר הפורטוגלי ז'וזואה שבקרוב ייכנס לרוטציה ובעתיד הקרוב אף יפתח בהרכב. "מיגל הוא נכס למועדון", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "יש לנו היום שלושה בלמים טובים".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם מרואן קבהא. לירון מולדובן
יושרו ההדורים. קבהא ובכר/לירון מולדובן

4. קבהא ליבן את העניינים עם ברק בכר

מרואן קבהא שהושעה מהמשחק אתמול בגלל דין ודברים עם עוזר המאמן גיא צרפתי באימון, יחזור היום להתאמן ואין כוונה למאמן ברק בכר להחריף את העניינים מולו. בכר החמיא אמש לקבהא השחקן ואמר שהכל חדש עכשיו ומבחינתו העניין כבר לובן ונסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully