וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חשוב שההגנה התייצבה", קורצקי: "לא ראיתי מה קרה עם בן בנימין"

28.9.2019 / 23:10

מאמן באר שבע לא מרוצה מחוסר המחץ שהפגינה קבוצתו: "הגיע לנו לספוג במחצית הראשונה". תקרית ברעננה לאחר שהקפטן בן בנימין הוחלף והשליך את סרט הקפטן במחאה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מרוצה מההגנה. ברק בכר/דני מרון

הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות לאחר שניצחה את הפועל רעננה 0:1 בטרנר ונשארה קרובה בטבלה למכבי תל אביב שבמקום הראשון. שחקניו של ברק בכר החמיצו לא מעט מול שערו של אסף צור, אבל נגיחה של מיגל ויטור בדקה ה-39 עשתה את ההבדל והשאירה את באר שבע מושלמת העונה בבית ועדיין ללא ספיגה באצטדיונה הביתי.

מאמן הקבוצה המנצחת ברק בכר אמר בסיום המשחק: "עשינו ניצחון לא קל מול קבוצה מאוד מסוכנת. ראינו את זה במחצית הראשונה שהיינו חשופים והיינו שווים ספיגה, חייבים להודות. הצלחנו להגיע להרבה מצבים, במיוחד במחצית השנייה, אבל לא הגדלנו את התוצאה ויכולנו לספוג שוויון בסוף. היינו הרבה פחות חשופים אחרי ההפסקה, עדן שמיר ודוד קלטינס החזיקו את מרכז המגרש. חשוב שההגנה התייצבה ולא ספגנו במשחק נוסף, שזה דבר מאוד חשוב. מצפה לנו עכשיו משחק חוץ קשה מול הפועל חיפה, נצטרך לנצח גם בחוץ משחק אחד".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. דני מרון
גאה בשחקניו. מנחם קורצקי/דני מרון

מהצד השני נרשמו פחות חיוכים. על אף משחק טוב יחסית של שחקניו נשאר קורצקי ללא הנקודות. "באנו מאוד מוכנים להפועל באר שבע שהיא קבוצה מצוינת ומאוד ביתית", אמר בסיום המשחק מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה. "השחקנים נתנו הכול היום ואנחנו יכולים להיות מאוד גאים ביכולת ובמלחמה של השחקנים. חבל שזה לא בא לידי ביטוי בשערים, אבל אנחנו גאים. אם נמשיך להציג יכולת כזו, ניקח גם את הנקודות. לא יהיה קל מול הפועל תל אביב, היכולת שלה טובה יותר מכמות הנקודות שיש לה. אבל גם אצלנו הנקודות לא משקפות".

מעבר להפסד נרשמה תקרית חמורה כשבדקה ה-66 הונף השלט המסמן את מספרו של קפטן הקבוצה בן בנימין. הקפטן השליך את סרט הקפטן על הקרקע בהפגנתיות כשיצא מהמגרש, וסביר להניח שעוד נשמע על התקרית הזו. מאמן הקבוצה מנחם קורצקי התייחס בסיום המשחק, בין השאר גם לתקרית זו: "לא ראיתי את השלכת סרט הקפטן של בן בנימין, לא יודע מה היה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully