וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר קראו לרוני לוי להתפטר, חוגג הבהיר: "מעמדו לא בסכנה"

28.9.2019 / 22:40

האוהדים של הקבוצה מהבירה נטשו את היציעים במהלך ה-4:0 מול מכבי תל אביב, עוזרו של רוני לוי הורחק. המאמן: "זה קשה וכואב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ערב לא נעים עבר על בית"ר ירושלים הערב (שבת) בטדי. הקבוצה של רוני לוי ספגה השפלה גדולה עם 4:0 נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, מה שגרר לא מעט אירועים שבקבוצה ודאי היו שמחים להימנע מהם.

אחרי השער הרביעי, שנכבש על ידי רוסלן ברסקי בדקה ה-63, החלו אוהדי בית"ר ירושלים לעזוב את האצטדיון כשאלה שנשארו החלו לקלל את השחקנים, לצעוק לרוני לוי "תתפטר, תתפטר" ולשרוק בוז.

מי שלא שמר על קור רוח היה עוזר המאמן של רוני לוי, חיים שאבו, שהורחק מהספסל עם כרטיס אדום ישיר על ידי השופט לירן ליאני ויעמוד לוועדת משמעת במהלך השבוע.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נכנס בסיום לחדר ההלבשה ועודד את השחקנים. לשאלות העיתונאים העביר מסר כי שאלת פיטוריו של רוני לוי אינה על הפרק. חוגג הדגיש כי מבחינתו רוני לוי יישאר עד לסיום העונה.

מאמן בית"ר רוני לוי אמר: "זה כואב מאוד, ידענו שמכבי תל אביב תבוא עם כל העוצמה שלה אחרי גמר גביע הטוטו. במחצית הראשונה החזקנו בכוח את המשחק וספגנו ממצב נייח. במחצית השנייה קצת התפרקנו. התחושה קשה, אבל אני ספורטאי ותמיד הייתי. החוכמה בספורט ובחיים היא לדעת להתאושש מסטירה כזו. אני כזה הייתי וכזה אהיה כל הזמן. ברור שנעבור ימים לא נעימים וקשים, אבל זה נורמלי אחרי הפסד כזה".

פלייר רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא לכך פיללו בבית"ר. רוני לוי/יוסי ציפקיס
אוהדי בית"ר ירושלים עוזבים את טדי. יוסי ציפקיס
אוהדי בית"ר בורחים הביתה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully