וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "שריקות שאני מקבל בד"כ לא נשרקות במשחקים כאלה"

29.9.2019 / 7:57

כוכב מכבי תל אביב מודה אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר: "אני צריך להתכונן יותר טוב למשחקים כאלה". איזו החלטה עלתה לצהובים במשחק?

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הגמר

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב מודים: "להפועל ירושלים הגיע לזכות בגביע ווינר"

- עומרי כספי ביקורתי כלפי עצמו: "צריך להתכונן יותר טוב למשחקים כאלה"

- בקבוצה מתעקשים: "ההחלטה לרשום את אייסי על חשבון האנטר היתה נכונה"

seperator

מכבי תל אביב הפסידה אמש (שבת) בגמר גביע ווינר 84:83 להפועל ירושלים בתום משחק דרמטי. שני שחקנים הצטיינו במדים הצהובים - אלייז'ה בריאנט קלע 18 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ב-29 דקות, ועומרי כספי הוסיף 14 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-23 דקות. כספי היה נראה נחוש מאוד במהלך המשחק, כשהוא מרבה לנסות לסדר את חבריו בהגנה, ומנסה לשדר אנרגיות גבוהות.

"אנחנו מאוכזבים, זה ברור, אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציה", אמר הפורוורד הישראלי בסיום, "ברמה האישית אני צריך להכין את עצמי יותר טוב למשחקים כאלה, הרבה שנים לא שיחקתי במשחקי 'פלייאוף' מהסוג הזה שהם הרבה יותר אינטנסיביים. שריקות שאני בדרך כלל מקבל, אני לא מקבל במשחקים מהסוג הזה. ואני צריך להתכונן יותר טוב".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים ניצחה 83:84 את מכבי תל אביב וזכתה בגביע ווינר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. קובי אליהו
לומד לקח. עומרי כספי/קובי אליהו

המאמן יאניס ספרופולוס הזכיר שזה היה המשחק החמישי של הצהובים בשבעה ימים וכספי הסכים עמו: "הרגשתי עייף יותר במשחק הקודם מאשר היום, לא שיחקתי במשחקים ביוון, אבל עשינו הכנה ארוכה ואינטנסיבית ואין ספק שהייתה פה מידה מסוימת של עייפות. לא התחלנו טוב את המשחק, שמנו אותם על הקו, 28 נקודות שהם קלעו ברבע הראשון זה הרבה מעבר למה שאנחנו מרשים לעצמנו, ומשם היינו צריכים לרדוף אחריהם. זה לא היה מה שתכננו".

בקבוצה נראו מאוכזבים מההפסד, אך בניגוד להפסדים קודמים בגביע ווינר, לא שידרו לחץ גדול מדי. "צריך לומר את האמת, ירושלים הייתה יותר טובה מאיתנו, הרבה יותר טרייה, והתואר הזה הגיע לה לפי הגמר", סיפרו במועדון, "אנחנו בטוחים שיש מה ללמוד מהמשחק הזה לקראת התמודדויות נגדם בעתיד". בקבוצה התעקשו כי ההחלטה להכניס את קווינסי אייסי לסגל על חשבון אות'לו האנטר, מה שחשף את הצהובים ל-16 ריבאונדים בהתקפה של ירושלים, הייתה נכונה לטווח הארוך. "עם האנטר בסגל סביר להניח שלפחות מבחינת ריבאונד היינו נראים טוב יותר, וייתכן שהתוצאה הייתה נראית אחרת".

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים עם קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עם האנטר בסגל זה היה נראה אחרת? אייסי מול בריימו/קובי אליהו

כאמור, מי שבכל זאת הצטיין במכבי היה אלייז'ה בריאנט. "התחלנו את המשחק לאט, אבל זה לא תירוץ", סיכם האמריקאי, "השתפרנו בהמשך אבל צריך להוריד את הכובע בפניהם כי הם שיחקו טוב מאוד. נעשה כמה אימונים ונצא לרוסיה. אני חושב שההופעה שלי לא חשובה כי זה משחק קבוצתי, וזה לא משנה מה אני או שחקן אחר עשה. זה לא משנה, כי לא ניצחנו. אני חושב על שני האיבודים שלי בהתחלה שגרמו לפתיחה הלא טובה שלי".

"ירושלים שיחקה הגנה מצוינת בלי לבצע יותר מדי עבירות, ואנחנו עשינו יותר מדי עבירות, זה לדעתי היה הסיפור של המשחק", סיכם סקוטי ווילבקין מצידו והתייחס לפתיחת העונה של הצהובים בחמישי נגד חימקי מוסקבה בחוץ. "אנחנו לא יכולים לחכות להגיע ליורוליג, שם קבוצות נהדרות, כולם ממש מקצוענים, זו התחלה של עונה חדשה. גביע ווינר מאחורינו, יש לנו את היורוליג לפנינו, כולנו מאוד נרגשים לקראת זה".

הקבוצה תצא ביום רביעי הקרוב למוסקבה לקראת משחק החוץ נגד חימקי שיפתח את העונה. במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת הקבוצה הרוסית העשירה שבנתה סגל לחלק העליון של הטבלה ביורוליג העונה, אך סובלת מפציעות רבות.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully