וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 83:84 את מכבי תל אביב וזכתה בגביע ווינר

אחרי משחק צמוד ומותח, הפועל ירושלים היא מחזיקת גביע ווינר לעונת 2019/2020. האדומים פתחו חזק, אבל הצהובים לא ויתרו וחזרו למשחק. אצל האדומים בלטו פלדין ובריימו, שהובילו קאמבק ברבע הרביעי עד לניצחון

מנהלת ליגת העל בכדורסל

הפועל ירושלים היא מחזיקת גביע ווינר לעונת 2019/2020, אחרי שניצחה בגמר את מכבי תל אביב 84:85. הקבוצה של קטש פתחה את המשחק חזק בהובלתו של פלדין, והגיעה עד ל 11 הפרש, אבל הצהובים לא ויתרו וברבע השני קבעו שיוויון. ברבע השלישי השלטיה עדיין היתה צהובה, אבל לקראת סוף הרבע הרביעי האדומים עשו ריצת 0:10 ועלו ליתרון, עליו שמרו עד לסוף המשחק. זהו גביע ווינר החמישי שמגיע לבירה, וסיפתח נהדר לעונה של הפועל ירושלים.

גביע ווינר. קובי אליהו
התואר הראשון לעונת 2019/2020./קובי אליהו

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה את המשחק באופן מעט מפוזר, כאשר היא מאבדת שני כדורים בפתיחה עקב מסירות רעות של טאריק בלאק ונייט וולטרס. ג'יימס פלדין קלע את חמש הנקודות הראשונות של האדומים אחרי שנעשו עליו שתי עבירות, 0:5 לירושלים.

טרנט לוקט ביצע שתי עבירות מהירות, ואחד המצטיינים של קטש מהמפגש מול נס ציונה ירד אל הספסל, כאשר ג'ייקובן בראון נכנס במקומו. אלייז'ה ברייאנט פתח בצורה חלשה את המשחק ואיבד שלושה כדורים. אחרי האיבוד השלישי, ביתרון 2:9 לירושלים, ספרופלוס לקח את פסק הזמן הראשון שלו. סולימאן בריימו עם חמש נקודות הוביל גם הוא את הפתיחה הטובה של ירושלים, התוצאה 11:16 לאדומים.

ג'יימס פלדין המשיך ללהוט וקלע שלשה אחרי אסיסט של בר טימור, וספרופולוס בצעד נדיר לקח את פסק הזמן השני שלו ברבע הראשון, 15:26 לירושלים. ג'ייק כהן צימק את הפער לשש נקודות בלבד עם שלשה, ונתן קצת אויר למכבי לקראת סוף הרבע, 26:20. תמיר בלאט קבע את תוצאת הרבע, 20:28 לטובת השחקנים של קטש.

עוד בוואלה!

קווינסי אייסי במקום ה-70 בדירוג שחקני היורוליג: "יוסיף למכבי תל אביב גמישות"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים. קובי אליהו
פתחו חזק את המשחק. שחקני הפועל ירושלים/קובי אליהו

הרבע השני התחיל האופן צמוד, כאשר בלאט ויובל זוסמן קולעים שלשות, ופלדין ממשיך ללהוט. לצהובים רק 25 אחוזים מהשלוש הערב, מה שמונע מהם לצמק את הפער מהאדומים. יובל זוסמן נכנס טוב למשחק עם 7 נקודות ועבודה הגנתית טובה ומכבי מצליחה לצמק את ההפרש אחרי הגנה טובה וחטיפת כדור של עומרי כספי על זלמנסון, ומתפרצת קבוצתית בסיומה בראיינט קלע סל קל, 45:50 לירושלים.

סקוטי ווילבקין המשיך את הכושר הטוב שלו עם שלשה, המשחק היה מהיר ונטול הגנות לקראת סוף הרבע הראשון, 42:46 לירושלים. מהלך אחד על אחד של וולטרס על בר טימור צימק את הפער לארבע נקודות, בלאט החטיא שלשה ומכבי רצה לעבר השיוויון עם דאנק של עומרי כספי, 46:46 בסיום המחצית.

עמרי כספי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נכנס טוב למשחק. עומרי כספי/קובי אליהו

בתחילת הרבע השלישי ווילבקין המשיך לעשות כל שעולה על רוחו להגנה הירושלמית, הפעם הקורבן הוא טרנר לוקט, עוד שתי נקודות לאמריקאי, 11נקודות עד כה בגמר. שתי הקבוצות מחטיאות ומאבדות כדורים, לוח התוצאות לא השתנה קרוב לשתי דקות עד לסל שקלע עידן זלמנסון. אחרי שתי קליעות עונשים טובות של כספי, התוצאה 49:52 לטובת הצהובים. שני סלים רצופים של מינדאוגס קופשאס ובראון העלו את האדומים בחזרה ליתרון, 52:54.

ג'ייק כהן עם השלשה השנייה שלו עזר לצהובים לברוח מעט, יחד עם סלים נוספים של דני אבדיה ובראיינט, 56:61 למכבי לקראת סוף הרבע השלישי. שלשה של נמרוד לוי וסל נוסף של בריימו עזרו לירושלמים לצמק את ההפרש, 63:61. ג'יימס פלדין, שנעלם ברבע השלישי, קלע את סל השיוויון דקה וחצי לסוף הרבע, ושתי קליעות עונשים של בראיינט קבעו את התוצאה בסיום הרבע השלישי, 63:65 לצהובים.

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
סולימאן בריימו ועומרי כספי/קובי אליהו

אלייז'ה בראיינט חתום על תחילתו של הרבע הראשון, כאשר לקח ריבאונד הגנה, סחט עבירה, קלע שתי זריקות עונשין ושלשה. קטש לקח פסק זמן מהיר כאשר הפער גדל, 63:70 למכבי תל אביב. אחרי פסק הזמן ירושלים חזרו עם 4 נקודות רצופות של בראון וקופשאס, חטיפה של לוקט ונקודות של טימור כדי לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד, 69:70, ספרופולוס לקח גם הוא פסק זמן. שלשה של לוקט קבעה שיוויון , אבל קווינסי אייסי ובראיינט עם שתי שלשות שמרו על היתרון צהוב, 72:78.

נקודות של קופשאס, לוקט ,שלשה של בראון וחדירה של פלדין החזירו את היתרון לירושלים, דקה וחצי לסיום, ריצת 0:10 לאדומים, 78:82. שלשה של כספי צימקה, קטש לקח פסק זמן. נקודות של בריימו קבעו יתרון 3 לירושלים, ובלאק צימק לנקודה אחת בלבד, 83:84, 28 שניות לסיום. אחרי התקפה מפוזרת של האדומים ריבאונד הגנה קריטי של בריימו השאיר את הכדור אדום עד לסיום המשחק. 84:85 לירושלים בסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 21 נקודות, סולימאן בריימו 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 12 נקודות, טרנט לוקט 10 נקודות ו-5 חטיפות, מינדאוגס קופשאס 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, תמיר בלאט 7 נקודות (2 מ-9 מהשדה) ו-8 אסיסטים, עידן זלמנסון 4 נקודות , נמרוד לוי 3 נקודות ו-8 ריבאונדים, בר טימור 2 נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: אלייז'ה בראיינט 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, עומרי כספי 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 11 נקודות ו-7 אסיסטים, טאריק בלאק 10 נקודות ו-5 ריבאונדים, יובל זוסמן 9 נקודות, ג'ייק כהן 8 נקודות, נייט וולטרס 6 נקודות, קווינסי אייסי 5 נקודות, דני אבדיה 2 נקודות.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
הצטיין אצל הירושלמים. ג'יימס פלדין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully