וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי אייסי במקום ה-70 בדירוג שחקני היורוליג: "יוסיף למכבי תל אביב גמישות"

המצטרף הטרי דורג לפני טיילר דורסי ונייט וולטרס באתר "יורוהופס": "יתרום ניסיון ורוח לחימה, ויסייע לספרופולוס בשתי עמדות"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על נהריה בחצי גמר גביע ווינר

הספירה לאחור עד פתיחת עונת היורוליג נמשכת, ובינתיים גם דירוג 100 השחקנים הטובים במפעל, שהפך למסורת של ממש באתר "יורוהופס", נכנס להילוך גבוה. אמש (חמישי), בדיוק שבוע לפני משחק הפתיחה של העונה בין חימקי מוסקבה למכבי תל אביב, פורסמו מקומות 70-61 בדירוג.

את המקום ה-70 אייש קווינסי אייסי, הנציג הרביעי של מכבי תל אביב ברשימה אחרי יובל זוסמן (92), טיילר דורסי (80) ונייט וולטרס (74).

"אייסי הוחתם על ידי מכבי תל אביב כדי לתרום מהקשיחות, רוח הלחימה, יכולת הריבאונד והניסיון שצבר בשש קבוצות שונות ב-NBA", נימקו ב"יורוהופס" את הדירוג הגבוה יחסית של שחקן הפנים, שישחק ביורוליג לראשונה בקריירה. "הוא אמור להוסיף למכבי תל אביב גמישות ולסייע הן בעמדת הפאוור פורוורד והן בעמדת הסנטר. גם הקליעה שלו משלוש תהיה תוספת נחמדה, אחרי שדייק ב-43.4% אחוזים במדי ברוקלין לפני שנתיים, וב-34.9% בעונה שלאחר מכן".

אייסי דורג רק שלוש מקומות מתחת לשחקן מוכח ומוכר יותר בדמותו של גרג מונרו, שהצטרף הקיץ לבאיירן מינכן אחרי קריירה ארוכה ועשירה ב-NBA. מעליו ברשימה הוצבו שמות כמו ג'יימס גיסט (הכוכב האדום בלגרד, מקום 66), מינדאוגאס קוזמינסקאס (אולימפיאקוס, 65), ג'ייסי קארול (ריאל מדריד, 62) וקוסטאס פאפאניקולאו (61).

נייט וולטרס, אותלו האנטר, קווינסי אייסי שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
אייסי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully