וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון חוזר, קבהא נופה מהסגל בשל עבירת משמעת

27.9.2019 / 9:06

אחרי שכבר נראה היה שהוא בדרך לפרישה, הקפטן בן ה-34 קיבל אישור לחזור לאימונים בהדרגה: "אעשה הכל כדי לשוב לסגל במהרה". קבהא לא נכלל בסגל לרעננה בעקבות דין ודברים עם גיא צרפתי

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ניצחון הפועל באר שבע על הפועל תל אביב

עד לא מזמן נראה היה שהמשך הקריירה בסכנה, אבל מאור מליקסון מתכוון לחזור למגרשים, ובגדול. היום (שישי) הודיעה הפועל באר שבע כי הקפטן הוותיק קיבל אישור לחזור לאימוני הקבוצה בהדרגה, ארבעה חודשים אחרי שעבר ניתוח בשרירי הבטן שכתוצאה ממנו סבל מדימום פנימי.

"אני מתרגש מאוד לחזור להתאמן, ואעשה הכל על מנת שאוכל לחזור לסגל כמה שיותר מהר.
אני רוצה להודות לכל אלה שדאגו, שלחו הודעות והתקשרו, ריגשתם אותי מאוד", אמר מליקסון לאתר הרשמי של הפועל באר שבע.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הקאמבק מתקרב. מליקסון/יוסי ציפקיס

לפני כארבעה חודשים עבר מליקסון בן ה-34 ניתוח בשרירי הבטן לאחריו שוחרר לביתו. לאחר יומיים פונה השחקן לבית החולים כתוצאה מדימום פנימי בבטן ועבר ניתוח. מספר ימים לאחר שהתייצב מצבו עבר מאור ניתוח נוסף, הפעם להוצאת קריש דם מרגלו. למרות שבתחילה נראה כי הסיכוי לכך נמוך, קיבל לאחרונה השחקן אישור רפואי לחזור בהדרגה לאימונים מלאים.

עוד הודיעה הפועל באר שבע שמרואן לא ייכלל בסגל למשחק נגד הפועל רעננה בשבת בשל עבירת משמעת. שחקנים בבאר שבע סיפרו שבאימון שלשום התפתח דין ודברים בין השחקן לבין עוזר המאמן גיא צרפתי במהלך תרגול טקטי. שחקנים ציינו כי היה נראה שקיימת אי הבנה בין שניהם בנוגע לתפקוד של קבהא והתפתח ויכוח לעיני השחקנים, שבעקבותיו החליט המאמן ברק בכר לנפות את הקשר מהסגל למשחק מחר מול רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully