וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שוער הנוער עידו לוי נמכר ללגאנס הספרדית, לויטה יפתח גם בשבת?

25.9.2019 / 18:17

על פי הערכות, יקבלו בבירת הנגב כ-100 אלף יורו עבור השוער בן ה-18. שטקוס עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, בכר עשוי להמשיך עם שוער המשנה מול רעננה. ז'וזואה מגביר קצב באימונים, עדיין לא ברור האם ייכלל בסגל

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) כי מכרה את שוער קבוצת הנוער עידו לוי ללגאנס הספרדית. על פי הערכות, קיבלה הקבוצה מבירת הנגב כ-100 אלף יורו עבור השחקן.

לוי (18) הגיע לבאר שבע לפני כשנתיים מהצפון אחרי שגדל במחלקות הילדים והנערים של הפועל חיפה ועירוני נשר. השוער הצעיר הגיע לאחרונה מלווה בהוריו להנהלת המועדון וביקש להגשים חלום ולפתוח בקריירה אירופית, ובבאר שבע הסכימו. בשלב הראשוני צפוי לוי לשחק במחלקת הנוער של לגאנס, בהמשך יקווה להשתלב בקבוצה הבוגרת, שמדורגת כרגע במקום האחרון בלה ליגה.

בקבוצה הבוגרת של באר שבע עצמה, ברק בכר עדיין לא החליט האם להחזיר אל בין הקורות את ארנסטס שטקוס במשחק הקרוב מול הפועל רעננה בשבת. הליטאי עדיין לא כשיר ב-100 אחוז ובכל מקרה, אוהד לויטה רשם הופעה טובה מול הפועל תל אביב במשחק האחרון. בבאר שבע לא חוששים לאפשר ללויטה להמשיך בין הקורות כפי שעשו אשתקד, אז שיחק פעמים רבות על חשבון אריאל הרוש.

קרוב לוודאי שמרבית השחקנים שפתחו בהרכב ב-0:3 על האדומים ימשיכו ב-11 גם בשבת. הקשר הפורטוגלי ז'וזואה ממשיך להגביר קצב ונראה טוב באימונים, אבל ההחלטה האם להכלילו בסגל תתקבל רק בהמשך.

שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה. לירון מולדובן
מקבל גב. לויטה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully