וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יהיה משחק מאוד קשה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות"

מאמן הפועל באר שבע שומר את הרגליים על הקרקע לקראת המפגש נגד הפועל רעננה: "היריבות מגיעות עם מוטיבציה גדולה, בטח באצטדיון שלנו". לויטה עשוי לפתוח בשער

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: בית"ר ירושלים זוכה זכתה בגביע הטוטו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר דיבר לקראת המשחק מול הפועל רעננה במסגרת המחזור החמישי (שבת, 19:30), ומנסה לשמור על קור רוח למרות הניצחון המשכנע על הפועל תל אביב (0:3) במחזור שעבר: "נמשיך את הדברים הטובים מהמשחק האחרון כמו הלחץ, האגרסיביות ועוד אלמנטים מקצועיים שעבדנו עליהם", אמר המאמן. "אחרת, יהיה משחק מאוד קשה נגד קבוצה קשה, שיודעת להתגונן, לצאת למתפרצות ולהביך את הקבוצות היריבות".

בכר המשיך: "אמנם ניצחנו שני משחקים, אבל יש שני משחקים שאותם לא ניצחנו, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות. אני מסתכל על כל משחק לגופו, כמשחקים לא טוב עושים שינויים, כשמשחקים טוב יהיו פחות שינויים. נגד הפועל תל אביב לא היה קל, עד דקה 30 לא היינו במשחק, הצלחנו להבקיע ואז המשחק נפתח, אבל יכל להתפתח אחרת אם היינו סופגים בתחילת המחצית השנייה למשל. אנחנו משחקים נגד יריבות עם מוטיבציה גדולה, בטח באצטדיון שלנו. גם נגד הפועל תל אביב היו דברים שלא אהבתי ויש מה לתקן".

שוער הפועל באר שבע ארנסטס שטקוס. דני מרון
לא ברור אם יהיה כשיר למשחק. שטקוס/דני מרון

המאמן התייחס לעמדת השוער הראשון במשחק הבא: "יש לנו שני שוערים מצויינים. עם שטקוס לא יהיה כשיר במאה אחוז עד יום שבת, יש את אוהד לויטה כמחליף, שהיה מצויין. יש לנו שני שוערים מצויינים בכושר טוב וזה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully