וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בפרס שחקן השנה של פיפ"א: בוחרים טוענים שההצבעות שונו לטובת ליאו מסי

פיפ"א פרסמה שמאמן נבחרת סודאן בחר בליאו מסי, אבל הוא חשף: הצבעתי למוחמד סלאח. גם קפטן ניקראגווה טוען: "אני לא הצבעתי למסי". במצרים זועמים: לאיפה נעלמו הקולות שלנו?

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי קיבל בתחילת השבוע את פרס שחקן השנה ל-2019 מטעם פיפ"א, אבל כעת עולות מספר טענות שמעלות ספקות בדרך הבחירה בכדורגלן. כוכב ברצלונה גבר על וירג'יל ואן דייק מליברפול ועל כריסטיאנו רונאלדו וזכה בתואר בפעם השישית, אבל מספר אנשים שבחירותיהם פורסמו טוענים שהקולות שלהם עוותו. כידוע, הפרס של פיפ"א מוענק לאלה שקיבלו הכי הרבה קולות ממאמני הנבחרות, קפטני הנבחרות ועיתונאי מכל מדינה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם פרס שחקן השנה של פיפ"א לצד רוד חוליט. רויטרס
מגיע לו, אבל... מסי/רויטרס

בתחילה הייתה זו התאחדות הכדורגל המצרית שדרשה מפיפ"א הבהרות ושאלה מדוע הקולות של מאמן הנבחרת שאווקי גאריב ושל קפטן הנבחרת אחמד אל מוחמדי לא נכללו בחישוב הקולות. המצרים טוענים בתוקף כי שלחו את הבחירה שלהם ב-15 באוגוסט, ארבעה ימים לפני המועד האחרון, ודרשו "לחקור" את הנסיבות שבגינן "הועלמו" הקולות שלהם. יש לציין כי במצרים הייתה מתיחות לאור העובדה שמוחמד סלאח לא קיבל קולות מהמדינה, וגם העיתונאי המצרי שכן הצביע - בחר בסאדיו מאנה, חברו של סלאח לליברפול. (התגובה של פיפ"א להאשמות הייתה - הבחירה של המצרים נכתבה באותיות גדולות, ולכן לא התקבלה, מה גם שהיו חסרות חתימות של הבכירים כדי להפוך את הטופס לרשמי).

לאחר מכן מאמן נבחרת סודאן זדרבקו לוגריסיץ' וקפטן נבחרת ניקראגווה חואן באררה טענו שהבחירות שלהם כפי שפורסמו על ידי פיפ"א - הן למעשה לא הבחירות שלהם. לוגריסיץ' טוען שהוא בחר במוחמד סלאח במקום הראשון, על אף שבאתר פיפ"א נכתב שהוא בחר בליאו מסי. לוגריסיץ' אף פרסם את הטופס ששלח לפיפ"א, שמוכיח את טענתו.

גם באררה טוען שלא בחר בארגנטינאי, ומתעקש: "אני לא הצבעתי לליאו מסי. הופתעתי לגלות שאני ברשימת הקפטנים שהצביעו למסי, ואין שום הסבר לאיך זה קרה".

עוד בוואלה

ליאו מסי ארגן "ארוחת גיבוש" לשחקני ברצלונה: "לשפר את היחסים"

לכתבה המלאה

מאמן נבחרת סודאן מתלונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully