וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מהללים: "ילדי הסמבה נצצו ושלחו את ריאל לראשות הטבלה"

לאחר שכבשו שערי בכורה העונה, ויניסיוס ורודריגו זוכים לשבחים מהתקשורת בספרד וגם מחבריהם לקבוצה. לוקאס ואסקס: "הם יכולים להיות כוכבים". בקבוצה מקווים שלוקה מודריץ' יהיה כשיר לדרבי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

רק לפני תשעה ימים נראה היה שריאל מדריד נמצאת בכיוון שלילי. הקבוצה חטפה 3:0 בפריס במשחק נרפה בו לא בעטה לשער אפילו פעם אחת. לשמחתם של הבלאנקוס, הם ידעו להתעשת והשיגו ניצחון ליגה חשוב בסביליה במחזור הקודם, ואתמול (רביעי) ניצלו את עליונותם על אוסאסונה הצנועה, ניצחו 0:2 ודילגו לפסגת הליגה הספרדית, כשבעוד שלושה ימים יחכו להם סימאונה ואתלטיקו בדרבי של מדריד.

שני כוכבי הניצחון אמש הם הברזילאים ויניסיוס בן ה-19 ורודריגו בן ה-18. הראשון פתח בהרכב וכבש לראשונה מאז פברואר 2019, כשבעיטה שלו מחוץ לרחבה פגעה בשחקן הגנה ונכנסה לרשת. הקיצוני של ריאל נראה מצויין בדקות ששיחק ולא היה רחוק מלהשלים צמד עוד במחצית הראשונה. עם זאת, עם כל הכבוד לויניסיוס, ללא ספק הסיפור של המשחק היה רודריגו. השחקן שנרכש ב-45 מיליון יורו בקיץ מסנטוס, לא שיחק עד אתמול בעקבות פציעה, ונכנס למגרש בדקה ה-71. דקה לאחר שנכנס - בהופעת הבכורה שלו בריאל - קיבל היהלום הצעיר כדור באגף ימין, חדר לרחבה, חלף על פני שומרו ושלח כדור מסובב לפינה הימנית של השוער. שער בכורה מדהים, לאחר דקה בלבד במדי הקבוצה - בגיל 18.

רודריגו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בכורה בלתי נשכחת. רודריגו/רויטרס

"רודריגו הטביע את התקוות של אוסאסונה להשוות", נכתב במארקה הספרדי. "זידאן הבריק עם החילוף שלו". התקשורת הספרדית לא חסכה במחמאות לשני הברזילאים הנהדרים של ריאל: "הנערים חתמו את הניצחון. ילדי הסמבה נצצו ושלחו את ריאל לפסגת הטבלה". גם חברם לקבוצה של השניים, לוקאס ואסקס חלק מחמאות לברזילאים: "אנחנו מאד שמחים בשביל ויניסיוס הוא ילד מדהים שעובד מאד קשה, לא פחות מאף אחד אחר. הוא ורודריגו יכולים להיות כוכבים".

כאמור, במוצאי שבת ייפגשו ריאל ואתלטיקו לדרבי של מדריד. בבלאנקוס בונים על חזרתו של לוקה מודריץ' שלא שיחק בשבועיים האחרונים בגלל פציעה בשריר. לטענת אנשי ריאל הקרואטי בן ה-34 נחוש לשחק ובמועדון מקווים שיעמוד לרשותו של זידאן. בצד השני, באתלטיקו מדריד ייעדר אלבארו מוראטה שהורחק בצהוב שני במשחק הניצחון אמש 0:2 על מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully