וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את אוסאסונה 0:2 לפני הדרבי

ויניסיוס (36) כבש לראשונה מאז חודש פברואר. רודריגו (72) כבש אף הוא שער בכורה, דקה לאחר שנכנס. שער של יוביץ' בדקה ה-58 נפסל על ידי ה-VAR. אתלטיקו ניצחה את מאיורקה 0:2

מחזור 6הסתיים25/09/2019
ריאל מדריד
  • ג'וניור (36)
  • רודריגו (72)
0:2
    אוסאסונה
    עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

    ארבעה משחקים נערכו היום במסגרת המחזור השישי של הלה ליגה. ריאל מדריד המשיכה במומנטום החיובי שלה, ניצחה 0:2 את אוסאסונה ושלושה ימים לפני הדרבי חזרה לפסגת הטבלה. אתלטיקו מדריד שגמגמה בתקופה האחרונה, התארחה אצל מאיורקה וחזרה עם שלוש הנקודות כשניצחה 0:2. ולנסיה ניסתה להשיג סוף סוף ניצחון ליגה, אך שמטה יתרון של שני שערים וסיימה רק ב-3:3 מול חטאפה. אתלטיק בילבאו ולגאנס סיימו ב-1:1.

    שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. AP
    כבש לראשונה מאז פברואר. ויניסיוס/AP

    ריאל מדריד - אוסאסונה 0:2

    הבלאנקוס הגיעו למשחק מעודדים לאחר ניצחון החוץ על סביליה, ובאמת נראו משוחררים. שחקניו של זינדין זידאן החזיקו יותר בכדור, תקפו ללא הפסקה והיו דומיננטים ללא היכר אל מול יריבתם הצנועה. טוני קרוס כמעט כבש בדקה ה-20 כשבעיטה שלו חלפה ליד השער. בדקה ה-36 הגרמני בישל שער בכורה העונה לויניסיוס, שלא כבש מאז פברואר ופרץ בבכי מרוב אושר. ריאל היתה קרובה להגדיל את היתרון לפני המחצית אך ויניסיוס לא הצליח להשלים צמד.

    הסיפור האמיתי של המשחק הגיע במחצית השניה. רודריגו, שעבר הקיץ לקבוצה מסנטוס תמורת 45 מיליון יורו, ובגלל פציעה עדיין לא שיחק נכנס בדקה ה-71, ודקה לאחר מכן קיבל באגף ימין כדור נהדר מקסימירו, חלף על פני קסטיאנו ובעט נהדר לפינה הימנית של השוער, 0:2 לריאל. שער בכורה לחלוץ בן ה-18 כשהוא שיחק רק דקה אחת במדי הבלאנקוס. מדהים. ריאל יכלה להגדיל את התוצאה אף יותר, אבל הסתפקה ב-0:2 כשבמוצאי שבת תגיע לדרבי של מדריד כשהיא במקום הראשון.

    אדן הזאר, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ', מרסלו שחקני ריאל מדריד עם פרס נבחרת השנה של פיפ"א. רויטרס
    שחקני ריאל עם פרסי נבחרת השנה של פיפ"א/רויטרס

    מאיורקה - אתלטיקו מדריד 2:0

    הקולצ'ונרוס הגיעו למשחק אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, אך הצליחו לשים את התקופה הרעה מאחוריהם וחזרו לנצח בדיוק בזמן, כשבמחזור הבא ייערך הדרבי של מדריד. מאיורקה, שנמצאת מקום מעל הקו האדום, תיאלץ לחפש נקודות נגד יריבה הקרובה יותר לדרגת האיכות שלה.

    חניכיו של דייגו סימאונה פתחו את המשחק בשערה ולחצו את הקבוצה מהאיים הבלאריים על מנת להשיג שער מוקדם. השער המיוחל מבחינתה של אתלטיקו הגיע בדקה ה-26, כשקוקה הרים כדור מהאגף הימני, ודייגו קוסטה התרומם מעל שחקני ההגנה של מאיורקה כדי לנגוח את ה-0:1 של הקולצ'ונרוס. במחצית השנייה אתלטיקו מדריד נרגעה מעט, אך בכל זאת הצליחה להשיג את השני. ז'ואאו פליקס השתלט על כדור בתוך הרחבה, ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את שוער מאיורקה וחדר פנימה, 0:2 לאתלטיקו מדריד, שבדקה ה-77 נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאלבארו מוראטה הורחק בצהוב שני.

    שחקני אתלטיקו מדריד עם דייגו קוסטה. רויטרס
    מוכן לריאל מדריד. דייקו קוסטה חוגג עם חבריו/רויטרס

    ולנסיה - חטאפה 3:3

    משחק משוגע הערב במסטאיה. אלברט סלאדס רצה להשיג ניצחון ליגה ראשון מאז החליף על הקווים את מרסיליניו שפוטר, אך לחטאפה היו תכניות אחרות. העטלפים הפכו שער יתרון של האורחים שנכבש כבר בדקה הראשונה, כשחיימה מאטה ניצל ערבוביה בהגנה ודחק מקרוב את ה-0:1 של חטאפה. ולנסיה לא נבהלה, ובדקה ה-30 מקסימיליאנו גומס קבע 1:1 במספרת נהדרת. ארבע דקות לאחר מכן השלים גומס צמד כשנגח את השני שלו ושל ולנסיה, 1:2. ולנסיה סגרה בליץ של שלושה שערים בתשע דקות כשלי קנגין ניצל כדור רוחב של רודריגו כדי לדחוק את ה-1:3. לצערה של ולנסיה, חטאפה ממש לא התכוונה לוותר ובדקה ה-66 דחק ג'יסון את השער המצמק לאחר בישול של קנדי הברזילאי. חטאפה השיגה את השוויון שלוש דקות לאחר מכן, כשאנחל בעט כדור מצויין מהאוויר וקבע את תוצאת המשחק, 3:3 בסיום.

    משחקים נוספים

    לגאנס - אתלטיק בילבאו 1:1
    ללגאנס: אוסקר (61). לבילבאו: ראול גרסיה (59 בפנדל)

    מהלך המשחק

    המשחק בסנטיאגו ברנבאו יצא לדרך

    19

    טוני קרוס בעט כדור חזק מ-25 מטר שפספס מעט את המסגרת

    בישל את השער. טוני קרוס (צילום: רויטרס)/רויטרס
    36

    גול! ויניסיוס כבש שער ראשון העונה לאחר בעיטה מחוץ לרחבה. הברזילאי הנרגש היה על סף דמעות

    45

    מארק קרדונה מאוסאסונה היה באחד על אחד מול אראולה אך בעט על גופו של השוער

    כבש שער נהדר. ויניסיוס (צילום: רויטרס)/AP
    50

    לוקה יוביץ' פרץ ומ-14 מטרים בעט מעל השער

    58

    לוקה יוביץ' קיבל כדור מלוקאס ואסקס וכבש, אך היה בנבדל קטנטן והשער נפסל על ידי ה-VAR

    כבש שער נהדר וחגג, אך השער נפסל על ידי ה-VAR. יוביץ' (צילום: רויטרס)/רויטרס
    68

    טוני קרוס בעט לרחבה, אך השוער רובן הדף לקרן

    72

    גול! לא ייאמן. בבכורה שלו, כשהוא רק דקה על המגרש רודריגו כבש שער נהדר כשפרץ מאגף ימין, חלף על פני קסטיאנו ובעט נהדר לפינה הימנית של השוער

    הופעת בכורה בלתי נשכחת. רודריגו (צילום: רויטרס)/רויטרס
    86

    רודריגו כמעט השלים צמד מדהים בהופעת הבכורה שלו, אך לא הצליח לדחוק מקרוב כדור קרן שהגיע אליו

    90

    ריאל מדריד ניצחה 0:2 וחזרה לפסגה לפני הדרבי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully