וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצגה: כספי עונה למבקרים, וולטרס "עסקה טובה שאף אחד לא מדבר עליה"

25.9.2019 / 7:26

כוכב מכבי תל אביב הבהיר אחרי הדרבי ש"מצבי הפיזי טוב", בקבוצה חגגו ("ישר חיפשו לקטול אותו") ושיבחו את וולטרס ("החיבור שלו מיידי"). דורסי צפוי להתלבש נגד נהריה

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר המשחק

עיקרי הדברים

- עומרי כספי מגיב למבקרים אחרי שהצטיין בדרבי: "מצבי הפיזי טוב"

- במכבי תל אביב חגגו את ההצגה של כספי: "יש כאלה שישר חיפשו לקטול אותו"

- בקבוצה מרוצים גם מההשתלבות של נייט וולטרס: "עשינו איתו עסקה מצוינת"

- טיילר דורסי שנעדר אמש צפוי להיכלל בסגל לחצי הגמר מול עירוני נהריה

seperator

מכבי תל אביב העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע ווינר בזכות ניצחון 67:87 על הפועל תל אביב ברבע הגמר שנערך בדרייב אין. הצהובים יפגשו מחר בחצי הגמר את עירוני נהריה בחולון (21:00, ספורט 5), במטרה לחזור למעמד הגמר אחרי שבשנה שעברה לא עשו זאת.

המצטיין היה עומרי כספי, שעלה מהספסל במהלך הרבע הראשון והשתלט על המשחק כשהוא רושם 18 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות ב-20 דקות בלבד. היה זה משחקו הטוב ביותר של כספי בהכנה עד כה.

"ידענו מראש ממה לצפות מבחינת האנרגיות של הפועל תל אביב. יש כל מיני דברים שצריך לעבוד עליהם, דברים שצריך להשתפר בהם כשמשחקים מולם", אמר כספי בסיום המשחק, והתייחס לשאלה מה יש לו לומר למי שהופתע מיכולתו, "אני לא מתעסק במה אנשים כותבים. אני במצב פיזי טוב, היה לי משהו קטן בקרסול אבל אני מכין את עצמי כמה שיותר טוב לעונה הזאת. אין ספק שיש לנו קבוצה מאוד עמוקה והיום זה היה יותר היום שלי, הדברים זרמו לכיוון שלי. לכל משחק יש אנרגיה אחרת".

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "אנחנו עדיין לא מוכנים", עומרי כספי: "יש קבוצה מאוד מגוונת"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. ברני ארדוב
הולך ומשתפר. כספי/ברני ארדוב

מי שעוד קיבל מחמאות מאנשי הקבוצה הוא הגארד נייט וולטרס, שסיים אתמול עם 15 נקודות ב-23 דקות. "אף אחד לא מדבר עליו, אבל החיבור שלו למה שקורה כאן הוא מיידי, וזה חשוב מאוד", סיפרו במכבי, "הוא בחור טוב שרק רוצה לעזור ולהתקדם, בטוחים שעשינו איתו עסקה מצוינת".

היום תערוך הקבוצה אימון קל ותדרוך וידאו לקראת המשחק נגד עירוני נהריה כשבסיומו יחליט המאמן יאניס ספרופולוס את מי מבין שחקני הקבוצה הוא לא ילביש להתמודדות. ההערכה היא שטיילר דורסי, שמעמדו עדיין לא הוסדר באופן סופי ונחשב בשלב הזה לשחקן זר, יתלבש להתמודדות הקרובה, בעוד אנג'לו קלויארו וקווינסי אייסי הפצועים לא אמורים לחזור.

נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
"אף אחד לא מדבר עליו". נייט וולטרס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully