וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו עדיין לא מוכנים", עומרי כספי: "יש קבוצה מאוד מגוונת"

24.9.2019 / 23:29

על אף הניצחון הקליל בדרבי, מאמן מכבי תל אביב מתעקש: "עדיין לומדים אחד את השני". הכוכב: "צריך קצת להתרגל". בית הלחמי: "לא נתקלנו בהגנה כזו"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

מכבי תל אביב הביסה הערב (שלישי) את הפועל תל אביב 67:87 והעפילה לחצי גמר גביע ווינר, שם תפגוש את עירוני נהריה. הצהובים לא התקשו יתר על המידה מול היריבה העירונית בדרייב אין, באחד מניסויי הכלים האחרונים של האלופה הישראלית לקראת פתיחת היורוליג. מעל כולם היה עומרי כספי, שלא בלט עד כה בהכנה אבל היום היה מצוין עם 18 נקודות.

"הקבוצה שמה אותי במקומות נוחים, בטח בחצי הראשון, לייצר עצמי ועבור הקבוצה", אמר כספי. "יש לנו קבוצה מאוד מגוונת, עם הרבה כלים, והמאמן צריך לכוון את זה למקומות הנכונים. אני מרגיש בסדר בסך הכל, המשחק שונה בין ה-NBA ופה, צריך קצת להתרגל, אבל זה יהיה תהליך שיבוא עם הזמן".

המאמן המנצח יאניס ספרופולוס הוסיף: "היה לנו משחק טוב מאוד בשביל השלב הזה של העונה, שלטנו במשחק, הגיע לנו לנצח. זה ניצחון גדול בשבילנו, כי אנחנו יודעים כי כמה חשוב הדרבי למועדון והאוהדים. התגעגעתי לאוהדים שלנו, הם מצוינים ונהדרים. אני חושב שהיינו טובים גם בהתקפה וגם בהגנה. שלטנו במשחק מההתחלה ועד הסוף. אנחנו עדיין לא מוכנים מספיק, אנחנו עדיין לומדים אחד את השני. יש לנו שחקנים שעדיין פצועים וצריכים להיכנס לקצב".

על היכולת של כספי אמר המאמן היווני: "אתם מכירים את כספי יותר טוב ממני, וכשהוא חתם אמרתי שאני שמח מאוד כי ידעתי מה הוא יכול לתת. אנחנו צריכים להבין שהוא בא אחרי שלא שיחק מינואר, הוא יצטרך קצת זמן כדי להיכנס לעניינים, יש לו את האיכות, הוא שחקן גדול שהראה מה הוא יכול לעשות. זה היה עניין של זמן עד שהוא יראה את זה. אנחנו נראה אותו טוב יותר מעכשיו".

על דני אבדיה, שקלע 4 נקודות אך הוסיף 11 ריבאונדים, אמר ספרופולוס: "יש לנו בסיס של ישראלים, ואני מדבר על זה מהשנה שעברה. דני משחק הרבה כי הוא מתאמן איתנו מהרגע הראשון, ואני מרוצה מאיך שהוא מתאמן. הוא הוריד היום 11 ריבאונדים ואני מרוצה. יש לנו סגל מצוין".

עמרי כספי עם יובל זוסמן. ברני ארדוב
הכנה טובה. כספי וזוסמן/ברני ארדוב

מנגד, סיכם אריאל בית הלחמי: "לא הצלחנו להיכנס לסגנון שלנו, כמעט לא רצנו, בסופו של דבר מכבי היו יותר טובים וצריך ללמוד מזה. עוד לא נתקלנו בהגנה כזו, מכבי שמרה נהדר. בהחלט נקלענו ליום לא טוב, אבל הם גרמו לנו להיראות לא טוב. מול הגנה כזאת היינו צריכים להיות חכמים וששחקנים מסוימים יהיו בכושר יותר טוב. אני מתכוון בעיקר לקו האחורי, שם צריכים להיות השחקנים שמייצרים. אנחנו לא יכולים לקחת הרבה דברים טובים, אם בכלל, אבל לפחות קיבלנו טעימה בקבוצה ברמה הזאת כדי לדעת מה אנחנו צריכים כדי לשחק מולם".

עוד בוואלה!

גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 67:87 בדרך לחצי הגמר

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של כספי הערב

מנהלת הליגה בכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully