וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 67:87 בדרך לחצי הגמר

עומרי כספי (18 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-19 דקות) הוליך את האלופה ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, אותו רק הגדילה עד הסיום בשל בעיות העבירות של כוכבי האדומים. גם וולטרס (15 נקודות) וזוסמן (11) בלטו, כדיר הורחק בצד השני

מנהלת ליגת העל בכדורסל

מכבי תל אביב צלחה הערב (שלישי) את הדרבי הראשון של העונה, כשהביסה את הפועל תל אביב 67:87 בדרייב אין והעפילה לחצי גמר גביע ווינר, שם תפגוש את עירוני נהריה. האלופה הישראלית משתמשת במפעל כהכנה האחרונה לקראת פתיחת היורוליג בשבוע הבא מול חימקי מוסקבה, ואם להתבסס על המשחק הערב ועל טורניר ההכנה ביוון, זה נראה לא רע בכלל.

הצהובים פתחו היטב ונטלו את ההובלה ברבע הראשון, אבל הדחיפה האמיתית הגיעה עם עלייתו של עומרי כספי מהספסל. הכוכב שלא היה כשיר ב-100 אחוז סיפק 14 נקודות ב-10 דקות והוליך את מכבי תל אביב ליתרון דו-ספרתי, עליו למעשה שמרה עד הסיום. האדומים ניסו לבצע קאמבק אולם בעיית עבירות של כמה משחקני המפתח, שורה של עבירות בלתי ספורטיביות והרחקה של אלישי כדיר מנעה מהם לחזור לתמונה. אריאל בית הלחמי ושחקניו יקוו שזה ייראה קצת יותר טוב ביום שבת הבא, אז יפתחו את הליגה עם משחק חוץ בחולון.

קלעו למכבי תל אביב: עומרי כספי (6 מ-8 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-19 דקות, נייט וולטרס 15, יובל זוסמן 11 ו-5 אסיסטים, אלייז'ה בריאנט 9, ג'ייק כהן 7, ג'ון דיברתולומאו 7, טאריק בלאק 7 ו-8 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 6 (1 מ-6 מהשדה), דני אבדיה 4 ו-11 ריבאונדים, אותלו האנטר 3.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 17 ו-6 ריבאונדים, דמיטריוס טרידוול 15 (1 מ-6 מהעונשין) ו-7 ריבאונדים, דזי רודריגז 11, ים מדר 10, מלקולם גריפין 8 (4 מ-12 מהשדה), מייקל בריסקר 3, אלישי כדיר 2, רודני פרוויס 1. חואקין שוכמן (13 דקות) שותף ולא קלע.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
התגעגע לדרבי. כספי מול גינת/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס מול שחקן הפועל תל אביב חואקין שוכמן. ברני ארדוב
הופעה טובה גם לו. וולטרס עולה לסל מול שוכמן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל תל אביב פתחה עם מלקולם גריפין, חואקין שוכמן, דזי רודריגז, דמיטריוס טרידוול ותומר גינת, בעוד מכבי תל אביב העלתה את ג'ון דיברתולומאו, נייט וולטרס, יובל זוסמן, ג'ייק כהן וטאריק בלאק, שקבעו 0:7 מהיר. גינת המצוין הוריד ל-15:12 וסייע לקבוצתו לעלות ל-18:19, אולם עומרי כספי שעלה מהספסל דאג שאת הרבע האחרון תסיים מכבי תל אביב כשהיא מוליכה 19:25.

רבע 2:

כספי המשיך להציג יכולת טובה והיתרון הצהוב צמח ל-21:29. שוכמן ספג עבירה שלישית, ווילבקין קבע 24:36, ולחדרי ההלבשה ירדו הצהובים ביתרון 36:47. כספי בלט עם 14 נקודות, ג'ייק כהן, נייט וולטרס ואלייז'ה בריאנט הוסיפו 7 כל אחד עבור האורחת, גינת הוליך את האדומים עם 12 נקודות, ים מדר סיפק דקות טובות מאוד עם 8 נקודות.

רבע 3:

זוסמן התכבד בסל שדה ראשון - שלשה שקבעה 42:53. שוכמן ביצע עבירה על וולטרס - החמישית שלו - ומיד לאחר מכן ספג פרוויס עבירה רביעית. טרידוול ניסה לקחת על עצמו את המשחק, אולם מנגד העלה בריאנט את האורחת ל-47:61. גינת ספג עבירה רביעית גם הוא, ועם העליה לרבע האחרון הראה לוח התוצאות על 49:62 למכבי תל אביב.

רבע 4:

ווילבקין ספג עבירה טכנית, כדיר חטף עבירה בלתי ספורטיבית שנייה בצד השני והורחק, ולאחר שירד מהפרקט קלעו זוסמן וכספי וקבעו יתרון שיא של 55:70. וולטרס הצטרף לחגיגה, רודריגז הצטרף לרשימה עם עבירה בלתי ספורטיבית משלו, ומ-59:77 הפער רק הלך וצמח. זה נגמר ב-67:87 למכבי תל אביב.

צפו בביצועיו של כספי הערב

מנהלת הליגה בכדורסל
שחקן הפועל תל אביב מלקולם גריפין מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
האדומים נשארו קרובים בפתיחה, לא יותר מזה. גריפין מול דיברתולומאו/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק מול שחקני הפועל תל אביב ים מדר, רודני פרביס. ברני ארדוב
הכנה טובה ליורוליג. בלאק מול פרוויס ומדר/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל תל אביב אלישי כדיר. ברני ארדוב
התקשה להיכנס לעניינים. אבדיה מול כדיר/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב עומרי כספי, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
שיתוף פעולה מוצלח. כספי עם ווילבקין/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוב אדום ביציעי הדרייב אין/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אבל יש גם נציגות צהובה/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי. ברני ארדוב
בית הלחמי וספרופולוס מברכים אחד את השני לפני המשחק/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. ברני ארדוב
כספי והקהל האדום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully