וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין: "יש לנו את הפוטנציאל לעשות דברים יפים מאוד"

24.9.2019 / 18:57

עירוני נס ציונה ערכה מזע"ת לפתיחת העונה והמאמן סימן את הפלייאוף כמטרה. הקפטן טל דן: "זה הבית שלי, היה לי קל להישאר". ראש העיר דחה את האפשרות שיוקם אולם בתקופה הקרובה

מנהלת ליגת העל בכדורסל

עירוני נס ציונה ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה במעמד ראש העיר שמואל בוקסר. הכתומים, שישתתפו גם העונה במסגרת היורופקאפ, הציבו סגל ישראלי מרשים בראשות הקפטן טל דן, והגארדים גולן גוט ורביב לימונד.

"המדיניות שלנו מאז ומעולם הייתה שאנחנו רוצים צביון ישראלי", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "אני כמאמן שבא מלמטה יודע כמה זה חשוב לתת את הבמה לחבר'ה האלו. יש הרבה מאוד חברים שהתפתחו אצלנו, גם ישראלים וגם אמריקאים. תמיד בבנייה של הקבוצה עמדו לנגד עינינו הרעיון והאפשרות להביא חבר'ה צעירים. יש פה שחקנים שיכולים לגדול ולצמוח איתנו, זו אחת המטרות שלנו כמועדון. אני אחלק את המטרות לשתיים: בטווח הקצר יש לנו עוד 10 ימים למשחק הליגה הראשון כדי עוד קצת להתחבר ולעשות 'פיין טיונינג'. אנחנו רוצים להגיע לליגה במצב הכי טוב שאפשר. בטווח הארוך, המטרה היא להיכנס למקומות 1-8 מהמקום הכי גבוה שאפשר. כולנו יודעים שבפלייאוף הכל מתחיל מחדש. יש לנו את הפוטנציאל האנושי והמקצועי לעשות דברים יפים מאוד".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. קובי אליהו
אופטימי לקראת פתיחת העונה החדשה. זילברשטיין/קובי אליהו

הקפטן טל דן הוסיף: "מגיע המון קרדיט לכל מי שיושב כאן על איפה שהמועדון הזה נמצא היום, כי הוא לא היה שם לפני לא המון שנים. אם מסתכלים על זה עכשיו, יש למועדון הזה עוד הרבה מקום לגדול, אם זה במתקן חדש או בניסיון לעבור עוד שלב באירופה. 10 השנים שלי במועדון הם בזכות מי שיושב פה. מגיע להם המון קרדיט על איך שהתפתחתי כשחקן. זה הבית שלי, כאן גדלתי. אני מאוד מזדהה עם הילדים במחלקת הנוער. קל לי מאוד להישאר פה, כיף לי כאן ואני מאוד מחובר לקהילה".

יו"ר הקבוצה יניב מזרחי סיפר מצידו: "אנחנו נמצאים שלוש עונות ברציפות בליגה הראשונה ובכל שנה מנסים לאתגר את עצמנו מחדש, כשהמסגרת נשארת אותה מסגרת. לא קל לבנות קבוצה בתקציב מינימום בליגת העל, מצד שני בשנתיים האחרונות אנחנו מנסים לעשות את זה בצורה יצירתית. השנה הלכנו על קו ישראלי ואנחנו אוהבים את הרעיון של להיות קבוצה עם צביון ישראלי. זה חשוב לנו גם כעיר וגם כמועדון, שייתן לילדים בבית הספר לכדורסל מקום להתפתח".

ראש העיר שמואל בוקסר סיכם והפתיע כשדחה את האפשרות להקמת אולם: "הקבוצה היא סמל ודגל, עם 1,400 ילדים ובני נוער בחוגים. אין מספרים כאלו לדעתי באף מקום בארץ. זה כבר לא קבוצת כדורסל, זה כבר חינוך פורמלי במיטבו. שמעתי על התוכניות להקים אולם עם עזרה ממשלתית מאסיבית. כרגע אנחנו לא רואים עזרה באופק. העלויות הן בסדר גודל של 70-80 מיליון וכרגע העיר לא מסוגלת לעמוד בזה. יש שטח קרקע שמתאים לזה, אבל כרגע התוכנית מוקפאת. נחכה לראות מה עם שר או שרת ספורט ונראה אם יהיה אפשר להרים את זה מבחינה כספית. זו השקעה חשובה, אבל כרגע זה לא על סדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully