וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופי של אלופה, בניגוד לברצלונה": זידאן וראמוס מלגלגים על "המשבר" בריאל

אחרי הניצחון הקשוח על סביליה: זידאן טען ש"זה המשחק הכי טוב שלנו מאז שחזרתי" וקיבל גיבוי מהקפטן, בנזמה שוב "מלך ספרד", הזאר ובייל המושמצים במפגן הקרבה, וגם: ציוני הדרך של ראמוס וקאסמירו

עריכה: מתן חדד

אחרי תקופה לא קלה, כשברקע ביקורות גוברות על הרכש הנוצץ אדן הזאר ושמועות על קאמבק של ז'וזה מוריניו, ריאל מדריד נראית לפתע כמו מועמדת טבעית לאליפות בספרד. אמש (ראשון) השיגו הבלאנקוס ניצחון 0:1 קשוח על סביליה באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן הידוע לשמצה בו הפסידה בארבעת הביקורים הקודמים, ובכך נצמדו לבילבאו שבפסגת הליגה עם אותו מספר נקודות.

באופן לא מפתיע, קרים בנזמה הלוהט שוב היה גיבור המשחק של ריאל מדריד עם שער הניצחון בדקה ה-64, אבל בספרד התרשמו גם מהמשמעת הטקטית של כל השחקנים, במיוחד של אדן הזאר, גארת' בייל וחאמס רודריגס ההתקפיים, שהפעם מילאו תפקידים הגנתיים יותר וביצעו אותם למופת.

"בנזמה שוב ניצח לנו את המשחק, אבל האמת היא שאני מרוצה מאוד מכל השחקנים. מבחינתי זה המשחק הכי טוב והכי מספק שהיה לנו מאז שחזרתי", אמר זינדין זידאן. "כולם הגנו טוב מאוד, וצריך להחמיא לחאמס, בייל, הזאר וכולם. הפגנו אופי ואינטנסיביות. הרבה פקפקו בנו, אבל זה ניצחון של קבוצה".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
המשחק הכי טוב של ריאל מאז שהוא חזר - ואת זה הוא אמר. זידאן/GettyImages

ב"מארקה" טענו ש"זה ניצחון שמראה על אופי של אלופה. ברצלונה לא הוכיחה בינתיים שיש לה אופי כזה, וריאל כן". קרים בנזמה שמוביל את טבלת הכובשים בליגה הספרדית עם חמישה שערים גרף את רוב המחמאות - ב"מארקה" ו"אס" השער הוקדש לו ונכתב ש"הוא מתווה את הדרך" וש"הוא מלך ספרד" - אבל גם אדן הזאר המושמץ הפתיע לטובה, כשסיים את המשחק עם הכי הרבה חילוצי כדור מבין כל השחקנים על המגרש.

סרחיו ראמוס, שחגג את ניצחונו ה-400 בריאל מדריד, התייחס בסיום גם לשמועות על מעמדו של זינדין זידאן והאפשרות שז'וזה מוריניו יחזור לעמוד על הקווים בברנבאו. "כולנו בחדר ההלבשה מאחורי זינדין, למרות התוצאות האחרונות. לדבר על מאמנים בשלב כזה של העונה יהיה חוסר כבוד מצידנו, אנחנו צריכים לחשוב אך ורק על האתגרים שיש לנו העונה". ראמוס ציין ש"בתקשורת שלנו, יום אחד פחות טוב ופתאום כולם מדברים על המשבר. אני לא רואה פה שום משבר, אני רואה קבוצה שרעבה לניצחונות ותארים".

גם ראמוס שיבח את הזאר ובייל על התרומה ההגנתית, ואמר ש"היינו היום קרובים מאוד אחד לשני, הגנו חזק מאוד כי לסביליה יש הרבה אופציות התקפיות. לא איפשרנו להם שום מרווח פעולה".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את סביליה ונצמדה לפסגה

לכתבה המלאה
קארים בנזמה, ריאל מדריד חוגג. GettyImages
מציל סדרתי. בנזמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully