וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא אותו מאמן": זידאן מרגיש את הלחץ, מוריניו יחליף אותו?

ריאל מדריד בלחץ גדול אחרי המפלה בפריס, ב-ESPN מדווחים שזיזו איבד את חדר ההלבשה ושחקנים מדברים מאחורי גבו, גם אלגרי וראול מועמדים

עריכת וידאו: מתן חדד

זינדין זידאן ייחקק כנראה לעד כאחד המאמנים הכי מצליחים בתולדות ריאל מדריד. המאמן הצרפתי שהוליך את הבלאנקוס לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות שוכנע לחזור למועדון בעונה שעברה איך ניצח חמישה משחקים מתוך 11 והתבוסה 3:0 מול פריס סן ז'רמן הפצועה בליגת האלופות גרמה לללחץ גדול במועדון וב-AS כבר מריצים את ז'וזה מוריניו כאחד המועמדים להחליפו.

ב-ESPN טוענים ששחקנים בכירים בחדר ההלבשה מאמינים ש"זידאן הוא לא אותו מאמן שהיה", ויש גם דיבורים בקרב השחקנים על כך שבמועדון מחפשים לו כבר מחליף. מוריניו הוא אחד המועמדים, אבל לא היחיד. גם מסימיליאנו אלגרי וראול הוזכרו להגיע אם הצרפתי אכן יאבד את משרתו. אגב, מוריניו שלל לפני יממה את האפשרות שהוא יחזור לריאל מדריד וטען ש"למועדון יש כבר מאמן", אבל כעת במדריד מדווחים שהפורטוגלי ישקול לחזור למועדון גם אם יקבל הצעה באמצע העונה.

לבלאנקוס מצפה לו"ז קשה בהמשך בשבועיים הקרובים. ביום ראשון הקבוצה תתארח אצל האקס לופטגי וסביליה המוליכה ולאחר מכן תארח את אוסאסונה שגם היא טרם הפסידה העונה. שלושה ימים לאחר מכן ריאל תצא לעוד משחק חוץ סופר קשר מול אתלטיקו מדריד, ותקנח עם משחק ביתי מול ברוז' בליגת האלופות כעבור שלושה ימים.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
עשה טעות כשחזר? זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully