וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: ממן עשוי לפתוח, שתי הקבוצות עם שוערי המשנה?

הקשר מועמד לפתוח לראשונה, לויטה יחליף את שטקוס הפצוע ומנגד ינקו בכוננות למלא את מקומו של ג'רפי. בוזגלו: "זה לא עוד משחק בשבילי" (ב', 20:15, ספ' 1)

מחזור 4הסתיים23/09/2019
הפועל באר שבע
  • שהר (33)
  • שהר (55, פנדל)
  • הסלביינק (90)
0
    הפועל תל אביב
    צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: תומר לוי

    בווידאו: מסיבת עיתונאים מכבי חיפה

    הפועל באר שבע

    חנן ממן מועמד לפתוח בהרכב הפועל באר שבע לראשונה העונה, במשחק הביתי מחר (שני, 20:15, ספורט 1) מול הפועל תל אביב. אוהד לויטה יעמוד בשער בשל הפציעה של ארנסטס שטקוס. לואי טהא יחזור למרכז ההגנה. רמזי ספורי אמור להתחיל לראשונה העונה על הספסל. הקשר הפורטוגלי החדש ז'וזואה לא צפוי להיכלל בסגל.

    הקבוצה ערכה הערב טקס הרמת כוסית לכבוד החג, במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ'. הבעלים אלונה ברקת אמרה במהלך האירוע: "לפני 13 שנים נכנסו לכאן, והדבר שהטריד אותנו יותר מכל היה חוסר האמונה של האנשים שאפשר להצליח בבאר שבע. זו הייתה תקרת זכוכית אותה הצלחנו לנפץ. כעת כולם יודעים שאפשר להצליח בכל מקום עם אותם ערכים של צניעות, אמונה ועבודה. אני בוחרת לא להביט על אלה שמטילים ספק. אני יודעת ומאמינה שדרך ארוכה היא דרך טובה, ובכל דרך יש עליות ומורדות, רגעי שיא ורגעים של חוסר הצלחה. מה שמבדל בין אלה שכשלו וויתרו לבין אלה שטעו והמשיכו, הוא הבחירה האם אחרי הטעות להרים את הראש, להבין היכן טעית ולהמשיך לנסות, לטעות ותקן, ושוב לנסות, ואז להצליח".

    אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
    מאמינה שדרך ארוכה היא דרך טובה. אלונה ברקת/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

    הפועל תל אביב

    המאמן ניסו אביטן יערוך מחר מספר שינויים בהרכב הקבוצה, שמחפשת ניצחון בכורה העונה. יואב ג'רפי לא ערך אימונים מלאים ואריק ינקו עשוי להחליפו בשער. שני שחקני הרכש החדשים, איאד אבו עביד ודמבה קמארה נמצאים בתמונת ההרכב. אבו עביד מועמד לפתוח כמגן ימני ואילו קמארה עשוי לפתוח בחוד. פרנסיס קיירמה שהחלים מפציעה נמצא גם הוא בתמונת ה-11, כאשר שלישיית הקישור תכלול את סטפן ספירובסקי, ניר לקס ועמנואל בואטנג.

    אביטן אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו מחר משחק חוץ קשה מאד מול קבוצה איכותית, אני מכיר את האווירה בטרנר - וכן - אני חושב שאנחנו קבוצה שיכולה וצריכה לנצח בכל מקום. לא עשינו את זה העונה עדיין, ואני מקווה מאד שנצליח מחר". לגבי ההכנות למשחק אמר אביטן: "לא היה משהו חריג בהתנהלות שלנו, על המגרש או מחוץ למרגש - לא היתה היערכות מיוחדת". על קמארה ועבו עביד שצורפו בחלון האחרון: "חיפשנו לצרף שחקנים בנקודות שחשבתי שהן נקודות תורפה אצלנו. קמארה התאמן איתנו שני אימונים וזה עוד מוקדם כדי לשפוט אותו. יש לו את הפוטנציאל אבל צריך לתת לו זמן. אבו עביד הוא שחקן טוב שבחרנו לצרף, הוא שחקן טוב שיכול לשחק בכמה תפקידים. קיבלתי את החיזוק שרציתי ויחד עם השחקנים הטובים שכבר יש לנו בסגל אני מקווה שנצליח לחבר הכל לקבוצה טובה, שזה מה שהכי חשוב מבחינתי. לאף אחד אין תעודת ביטוח - מי שטוב ישחק".

    מאור בוזגלו לקראת המפגש מול הקבוצה עמה זכה בשתי אליפויות: "אי אפשר להסתיר שזה לא עוד משחק בשבילי. אני חושב שכל שחקן כדורגל מחכה לרגעים האלה, ואני מחכה שיגיע מחר". על המשחק עצמו אמר הקשר: "בטרנר נגד קבוצה איכותית כמו באר שבע, זה ממשחקי החוץ הקשים אם לא הקשה ביותר שיש בליגה. מבחינתנו נצטרך לבוא מחוייבים ונחושים, זה הבסיס. הכדורגל יבוא אחר כך".

    בנוגע למצב הקבוצה, אמר בוזגלו: "חשוב לא לברוח מהמציאות וצריך להבין שמבחינת התוצאות אנחנו לא איפה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו השחקנים מדברים בינינו איך דווקא בתקופות הפחות טובות להישאר ביחד, כי קבוצה נמדדת ברגעים הפחות טובים. מה שחשוב זה להאמין בעצמנו ולא להכנס למרה שחורה. אני לא חושב שאנחנו קבוצה רעה, אני חושב שהתוצאות רעות מאוד, אבל אנחנו קבוצה חדשה ואנחנו לומדים את האופי של הקבוצה ויש לנו עדיין מה לשפר. תמיד דגלתי באנרגיה טובה, בחיוביות, באופטימיות. הכי חשוב זה להאמין שאנחנו מסוגלים. חשוב להפריד בין תוצאות לבין דקות רבות שבהן אנחנו נראים טוב אבל לא מנצלים מומנטום חיובי כדי לכבוש. אני מאמין שזה יחלוף. אני מאמין גם בעצמי וגם בקבוצה".

    שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו. דני מרון
    מחכה שיגיע מחר. מאור בוזגלו/דני מרון

    טריוויה

    * בשש הפעמים האחרונות שאירחה את הפועל תל אביב, הפועל באר שבע השיגה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של התל אביבים היה 1:2 בפברואר 2013 עם פנדל מכריע של עומר דמארי.

    * הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור הרביעי הייתה בעונת 1991/92, אז חזי שירזי המחליף הקפיץ לרשת בדקה ה-87 והעניק להפועל תל אביב 0:1 בווסרמיל.

    * את כל שלושת שערי הבית האחרונים של הפועל באר שבע לרשת הפועל תל אביב כבש בן שהר, שהספיק לכבוש צמד גם בכיוון ההפוך, ב-0:3 של התל אביבים בווסרמיל בפברואר 2011.

    * הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון העונה (ליגה וגביע הטוטו) והפסידה שישה משמונת משחקיה הרשמיים.

    * הפועל תל אביב ניצחה רק שניים מ-20 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 12287

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully