וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד לא הורשה להתאמן עם הפועל תל אביב ונשלח הביתה

19.9.2019 / 9:36

המשבר בין הצדדים מחריף: השחקן שלא הסכים לוותר על זכויותיו הגיע למתחם האימונים וגילה כי תאו האישי ריק מציוד. שביעות רצון בקבוצה מההחתמות של קמארה ואבו עביד

צילום: לירון מולדובן, עריכה: מתן חדד

לאחר שהפועל תל אביב הודיעה אתמול (רביעי) לאחמד עאבד שהוא מפוטר וכי עליו להחזיר את הרכב ולא להגיע יותר לאימונים, השחקן עומד על רצונו לקבל את כל הזכויות המקצועיות והכלכליות והגיע הבוקר למחתם חודורוב על מנת לערוך אימון. בהפועל תל אביב הבהירו לו כי יש הוראה שהוא לא חלק מהקבוצה יותר. התא שלו היה ריק מציוד והשחקן עזב את המתחם. למעשה הצעד הזה של עאבד הוא כבר מעבר למאבק המשפטי בין הצדדים, שצפוי להגיע לבוררות בקרוב מאוד.

כזכור, לשחקן חוזה לשנתיים במועדון כאשר לאורך כל הקיץ ניסו האדומים להתיר את חוזהו תמורת פיצוי או לחילופין שיישאר ויסכים לקיצוץ בשכרו. הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה התעניינו בשחקן אך לא הגיעו להסכמות לגבי התנאים. המאמן ניסו אביטן רוצה את עאבד כחלק מהסגל שלו ואף רצה לתפקד אותו כמגן ימני, אך השחקן לא הגיע להבנות עם ההנהלה ולא עומד לרשות המאמן.

בהפועל היו מרוצים מכך שעם סיום החלון הצליחו לסגור את העסקה של דמבה קמארה ואיאד אבו עביד. אביטן העדיף את קמארה שכן מדובר בחלוץ רחבה קלאסי בניגוד ליקוב סילבסטר, אותו הגדירו בהפועל "שחקן שמתאים יותר להתקפות מתפרצות". קמארה ירוויח כ-120 אלף יורו לעונה. השוער יואב ג'רפי עדיין בספק למשחק בבאר שבע.

שחקן הפועל תל אביב אחמד עאבד עם שחקן מ.ס. אשדוד יובל שפונגין. דני מרון
לא הורשה לקחת חלק באימון. עאבד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully